Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Takk :) Å trodde de slapp den neste helg, jeg. Får se den en annen gang da 😉

Skal kkke si noe sikkert, men er jo tørt der som andre plasser :) Nå må jeg sjekke :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får sett den da! :jepp: Enten denne turen eller om du tar turen igjen en annen gang :) 

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, Stella Rose skrev:

Ta en tur til fjells, Gaustatoppen  og se Rjukanfossen blant annet :)

Blir vel kjekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mynona skrev:

Slippe en foss?? 

Den ligger vanligvis i rør, men blir frigjort/sluppet i avslutningen av et skuespill (som foregår like ved fossefallet) hvert år. Marispelet, som det heter, blir omtalt som en Romeo og Julie-type historie, men jeg har aldri sett det selv. Enda :) Har sett fossen da! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, FruN skrev:

Den ligger vanligvis i rør, men blir frigjort/sluppet i avslutningen av et skuespill (som foregår like ved fossefallet) hvert år. Marispelet, som det heter, blir omtalt som en Romeo og Julie-type historie, men jeg har aldri sett det selv. Enda :) Har sett fossen da! :jepp: 

Ahh, jeg skjønner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

:tommelsmil: Kald vannmelon...

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig Winza. :klo: Er det fløte i alle de begrene - og i såfall hva bruker du all den fløten til? 

Det blir sikkert en strålende fin tur! :jepp:

:rodmer:

Enig. Jeg har sett på billige pakketurer til Island. Og jeg tuller ikke en gang. :sno:

Ja husk å drikke masse Hoppe. Jeg bytter på å drikke vann rett fra springen og lage meg boblevann med isbiter og sitron fra sodastreameren min.

Drikker, svetter, tisser og dusjer masse :ler:

Hvor varmt er det på Østlandet nå? Rundt 30?  Ser ut som vi er heldig her enn så lenge, har vært rundt 20-22 i dag, selv det er mer enn varmt nok for meg :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rumle skrev:

Hvor varmt er det på Østlandet nå? Rundt 30?  Ser ut som vi er heldig her enn så lenge, har vært rundt 20-22 i dag, selv det er mer enn varmt nok for meg :ler:

 

I Oslo har det vært mellom 29 og 32 den siste uka hvertfall. I skyggen. 

3 timer siden, Severus skrev:

Det er dritdyrt på Island

Ja! Jeg ble litt sjokkert når vi var der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått med dere Monsen minutt for minutt sendingen som starter i juli? Monsen i fjellet med kamera på 24 timer i døgnet i en hel måned? Det burde bli gøy :fnise:

Og hvem som helst kan møte opp og bli med på deler av ruten. Sååå .. Hoppen, nå synes jeg du burde stille opp og vinke og hoppe fint til kameraet. Vi kan heie! :jepp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, Rumle skrev:

Har dere fått med dere Monsen minutt for minutt sendingen som starter i juli? Monsen i fjellet med kamera på 24 timer i døgnet i en hel måned? Det burde bli gøy :fnise:

Og hvem som helst kan møte opp og bli med på deler av ruten. Sååå .. Hoppen, nå synes jeg du burde stille opp og vinke og hoppe fint til kameraet. Vi kan heie! :jepp:

 

Og bli en kjendis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Rumle skrev:

Har dere fått med dere Monsen minutt for minutt sendingen som starter i juli? Monsen i fjellet med kamera på 24 timer i døgnet i en hel måned? Det burde bli gøy :fnise:

Og hvem som helst kan møte opp og bli med på deler av ruten. Sååå .. Hoppen, nå synes jeg du burde stille opp og vinke og hoppe fint til kameraet. Vi kan heie! :jepp:

 

Ja det kan bli gøy. :ler: Jeg likte kjempegodt å se de programmene der han ble sluppet ut med bind for øynene og skulle finne veien til målet på egenhånd. (Og så liker jeg ham veldig godt) :rodmer:

Island er dyrt ja. Jeg ombestemte meg også for nå er det faktisk levelige temperaturer her jeg bor. Men gudbedre så knusktørt det er i skog og mark! :daane:

Danse en liten regndans kanskje? :danser:

God fredag og helg alle sammen. :klemmer:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...