Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Winza skrev:

Ble litt hamstring av diverse ting i dag, da det var tilbud 😅

F1B62D72-CD9F-46E2-A725-C25194B37173.jpeg.1d48762c293235122b6ad873918d4aa0.jpegA2256588-2298-4B59-9650-498A4B410475.thumb.jpeg.53ebc139c5f9672ca0110decdb52abab.jpeg

I alle dager, er det de gamle bamse-leskedrikkene jeg ser?! :overrasket: De har jeg jammen ikke sett på år og dag! Er de relansert nå i senere år, eller er det bare jeg som ikke har sett at de har vært her? :klo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
13 minutter siden, Rumle skrev:

I alle dager, er det de gamle bamse-leskedrikkene jeg ser?! :overrasket: De har jeg jammen ikke sett på år og dag! Er de relansert nå i senere år, eller er det bare jeg som ikke har sett at de har vært her? :klo:

 

De har vært i salg i butikker de siste 6 årene i hvert fall :) Men ikke alle butikker, mer som Nille og eurospar som jeg vet om. Og noen menyer. Elsket de som liten 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

De har vært i salg i butikker de siste 6 årene i hvert fall :) Men ikke alle butikker, mer som Nille og eurospar som jeg vet om. Og noen menyer. Elsket de som liten 😄

Aha jeg kan egentlig bare huske de fra fergeturer når jeg tenker meg om :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
14 minutter siden, Rumle skrev:

Aha jeg kan egentlig bare huske de fra fergeturer når jeg tenker meg om :)

 

Når var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg ikke får i meg nok drikke om dagene. Føler meg matt og snål...ere enn ellers. :laugh: 
Husk nok drikke alle sammen. Så er det nevnt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
20 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg ikke får i meg nok drikke om dagene. Føler meg matt og snål...ere enn ellers. :laugh: 
Husk nok drikke alle sammen. Så er det nevnt. 

Skulle komme hitt og fått litt bamsedrikke 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. Tror ikke jeg har smakt det siden jeg var barn. :) 

På det gode 80 tallet? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.7.2018 den 10.31, Mynona skrev:

Her i huset har vi dilla på vannmelon for tiden. Spiser vel en sånn her str hver dag omtrent

slice-of-watermelon-with-a-knife.jpg

:tommelsmil: Kald vannmelon...

9 timer siden, Winza skrev:

Ble litt hamstring av diverse ting i dag, da det var tilbud 😅

F1B62D72-CD9F-46E2-A725-C25194B37173.jpeg.1d48762c293235122b6ad873918d4aa0.jpegA2256588-2298-4B59-9650-498A4B410475.thumb.jpeg.53ebc139c5f9672ca0110decdb52abab.jpeg

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig Winza. :klo: Er det fløte i alle de begrene - og i såfall hva bruker du all den fløten til? 

8 timer siden, Stella Rose skrev:

Øst- Telemark, rundt Tinn.

Det blir sikkert en strålende fin tur! :jepp:

6 timer siden, Rumle skrev:

Da jeg var liten.

:rodmer:

1 time siden, FruN skrev:

Varmt :svett:

Enig. Jeg har sett på billige pakketurer til Island. Og jeg tuller ikke en gang. :sno:

44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at jeg ikke får i meg nok drikke om dagene. Føler meg matt og snål...ere enn ellers. :laugh: 
Husk nok drikke alle sammen. Så er det nevnt. 

Ja husk å drikke masse Hoppe. Jeg bytter på å drikke vann rett fra springen og lage meg boblevann med isbiter og sitron fra sodastreameren min.

Drikker, svetter, tisser og dusjer masse :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
30 minutter siden, Aldrisur skrev:

:tommelsmil: Kald vannmelon...

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig Winza. :klo: Er det fløte i alle de begrene - og i såfall hva bruker du all den fløten til? 

Det blir sikkert en strålende fin tur! :jepp:

:rodmer:

Enig. Jeg har sett på billige pakketurer til Island. Og jeg tuller ikke en gang. :sno:

Ja husk å drikke masse Hoppe. Jeg bytter på å drikke vann rett fra springen og lage meg boblevann med isbiter og sitron fra sodastreameren min.

Drikker, svetter, tisser og dusjer masse :ler:

Er appelsin og eplejuice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Er appelsin og eplejuice :)

Ah, takk for svar. :laugh: Et litt sunnere alternativ enn å drikke seg utørst på fløte liksom. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Stella Rose skrev:

Ta en tur til fjells, Gaustatoppen  og se Rjukanfossen blant annet :)

God tur! Tror ikke Rjukanfossen slippes før siste helga i juli, men 🤔 Om du er på tur da, må du få med deg Marispelet :jepp: Skulle sett det selv i år om jeg ikke var borte da :jepp: Da slippes garantert fossen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ah, takk for svar. :laugh: Et litt sunnere alternativ enn å drikke seg utørst på fløte liksom. :fnise:

Tror jeg hadde kastet opp i så fall :ler: Er det noe godt å drikke ren fløte? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
4 minutter siden, FruN skrev:

God tur! Tror ikke Rjukanfossen slippes før siste helga i juli, men 🤔 Om du er på tur da, må du få med deg Marispelet :jepp: Skulle sett det selv i år om jeg ikke var borte da :jepp: Da slippes garantert fossen ;) 

Takk :) Å trodde de slapp den neste helg, jeg. Får se den en annen gang da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...