Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Winza skrev:

@Nietsoj sa at det var ** år dagen hennes :ninja: 

Det var før det, han bare satte frem et forslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var i hoppetråden.

På 5.7.2018 den 17.30, Hoppetaujenta skrev:

...og om ikke lenge er det noe spesielt som skjer. :hoppe: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppen er evig ken Guru....og etter hvert som andre også kommer til å oppnå den tittelen, kan jeg heter sjefs-Guru. :jepp:

21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Det var i hoppetråden.

Å. Det var nok bare det som Winza oppdaget; vi fikk et fint og nytt sidetall. Ikke verre enn det. ;) 
 

25 minutter siden, Sola de skrev:

Hoppemor er evig 25 hun 

          :jepp: 

19 minutter siden, Winza skrev:

Evig yngre enn meg  

Tja....jeg vet ikke det, men ok. :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Winza skrev:

Det som skal skje er at hoppe skal kle av seg forran Aune Sand slik at han kan male et maleri av henne :)

Ehh...nei, det skal hun nok ikke. Hun skal ha på seg sommerburkaen sin skal hun. :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
29 minutter siden, Stella Rose skrev:

Men uansett så skal jeg heie på Kroatia på grunn av  Rakitić :ball:

Ville ikke det vært best om Sverige vant? :) 

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...nei, det skal hun nok ikke. Hun skal ha på seg sommerburkaen sin skal hun. :tommelopp: 

Men du er naken under klar til å bli malt av Vegard?:)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, Winza skrev:

Ville ikke det vært best om Sverige vant? :) 

Men du er naken under klar til å bli malt av Vegard?:)

Sverige er allerede ute, de tapte mot England tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Sverige er allerede ute, de tapte mot England tidligere i dag.

Ah 😕 Tror du det er noe sjans for at Norge vil komme med i VM igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Stella Rose skrev:

Er Kroatia homofobisk :sjokkbla: 

De fleste landene der borte er nok mer homofobiske enn de i Vest Europa. Å de er jo vel egentlig ganske katolsk, så jeg tror ikke de er helt vennlige på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo @Fantastica! Så hyggelig at du *stikker innom*. :klem1: Jeg forstår det som at du har gjort noen grep i livet ditt akkurat nå, og synes det høres spennende ut (uten at jeg vet hva du har gjort selvfølgelig), i så måte kan det jo hende at det ikke er noe spennende i det hele tatt(?).  Jeg savner bloggen din. :Nikke:

 

I dag har jeg ikke fått gjort noe i det hele tatt, hele hodet og kroppen med har vært fylt av to tanker. Guttene i grotten og hun som har en egen tråd: *sorg over egen sykdom*. :sukk: Det er så gruelig trist. 

Nå ser det jo ut til at de klarer å redde guttene, og takk og pris for det. Sånne grotter kan være fryktelig skumle. De virker så uskyldige en deilig, tørr sommerdag, men så kommer regnet og da blir det skummelt. Jeg har selv blitt innesperret i en sånn på grunn av tidevann, men heldigvis sank vannet etter et par timer og vi kunne legge oss langflate i kanoen og komme oss helskinnet ut igjen. Men trangt var det og fryktelig ekkelt fordi det er mørkt, trangt og enkelte steder, sabla lavt under taket. For å si det sånn. 

Jeg har lest alt dere har skrevet, men det ble litt mye å sitere så jeg sier bare takk og pris for at dere bruker ballongen. :hoppendeglad: Hvis ikke, hadde det blitt veeeeldig stille her. :laugh:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hallo @Fantastica! Så hyggelig at du *stikker innom*. :klem1: Jeg forstår det som at du har gjort noen grep i livet ditt akkurat nå, og synes det høres spennende ut (uten at jeg vet hva du har gjort selvfølgelig), i så måte kan det jo hende at det ikke er noe spennende i det hele tatt(?).  Jeg savner bloggen din. :Nikke:

 

I dag har jeg ikke fått gjort noe i det hele tatt, hele hodet og kroppen med har vært fylt av to tanker. Guttene i grotten og hun som har en egen tråd: *sorg over egen sykdom*. :sukk: Det er så gruelig trist. 

Nå ser det jo ut til at de klarer å redde guttene, og takk og pris for det. Sånne grotter kan være fryktelig skumle. De virker så uskyldige en deilig, tørr sommerdag, men så kommer regnet og da blir det skummelt. Jeg har selv blitt innesperret i en sånn på grunn av tidevann, men heldigvis sank vannet etter et par timer og vi kunne legge oss langflate i kanoen og komme oss helskinnet ut igjen. Men trangt var det og fryktelig ekkelt fordi det er mørkt, trangt og enkelte steder, sabla lavt under taket. For å si det sånn. 

Jeg har lest alt dere har skrevet, men det ble litt mye å sitere så jeg sier bare takk og pris for at dere bruker ballongen. :hoppendeglad: Hvis ikke, hadde det blitt veeeeldig stille her. :laugh:

 

Jeg følger også med på redningsaksjonen. Det er altfor spennende! Tør ikke glede meg før alle er ute.

Og det andre, ja :(

:klemmer:

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...