Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Briller, dress og sol! Ikkje dårlig! Med to venstresko trenger man da i det minste ikke alkohylene for en liten buzz.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To venstresko hadde kunnet bli en ny farsott, men da må noen våge å gå med det først. Han har en jobb foran seg der. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også til Thailand, men sist mista jeg passet mitt. Å var alene i Bangkok i 4 dager, da var jeg 16 år gammel.

Alene i Bankok i fire dager?! Det kan ikke ha vært noe særlig ålreit for deg Vex. Hva gjorde du de dagene a'?

Hahahaaa, jeg synes jeg ser HerrA gå i spinn med 2 venstresko :hoho:

Brillekjøpet var jo helt genialt bra og lurt da! Det er lurt å tenke på sånne ting, og tannlegebehandlng og sånne der ting når man er i det store utland :Nikke:

Husker du hvor mye dere måtte ut med for smokingen, skjorta og skoene? Det hadde ihvertfall garantert blitt en formue her til lands!

Så artig at skredderne kjente dere igjen! Har dere vært der omtrent alle 10 gangene dere har vært i Thailand eller?

Og for et sted dere bor på da! Det virker jo helt perfekt! (...og kanskje ikke såå turismepreget?)

La oss håpe at de 8 gjenværende dagene blir helt perfekte der dere er nå! :skya:

He-he, ja det er artig Noz. :ler:

Dette er fjerde gangen vi er her, men har bodd på forskjellige plasser alle fire gangene.

Fy søren for et sted dere har "fått" dere, herr og fru Aldri! :daane:

:kristin:

Så fint :) Hvor lenge blir dere Aldrisur? :)

Vi reiser videre til Bankok neste torsdag. ;) Og du er i Trondheim nå?

Er det dit dere skal emigrere når pensjonisttiden kommer og tar dere?

:lur:

Kan vel ikke emigrere bort fra de små vennnene vel?

:opplyser:

Så pent sted dere var kommet til nå! Kose dere masse :)

:is: Takk Rofl.

Så flott sted dere er på nå! :rodmer: Og kjempesmart å kjøpe briller som er sååå mye billigere! :jepp:

Kos dere videre i varmen! :klemmer:

:Nikke::helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Briller, dress og sol! Ikkje dårlig! Med to venstresko trenger man da i det minste ikke alkohylene for en liten buzz.

Nei det har du rett i Cordelia! Synes jeg ser ham! :bond::bond:

To venstresko hadde kunnet bli en ny farsott, men da må noen våge å gå med det først. Han har en jobb foran seg der. :)

Men hvem skulle ha gått med alle høyreskoene som ble til overs? :lol:

Daaah.... :P

To venstre sko og en

To venstresko og en Tyrolerhatt?! Schtilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så masse film og spiste godteri

Stakars lita da... :hug:

Tror faktisk ikke at jeg kunne ha tenkt å reise så langt jeg. :klo:

Jeg har tenkt masse på deg mens jeg har vært her Hoppe. Og jeg tror du hadde synes det var for varmt her, for masse kaos og for mange gale mennesker som surrer rundt og ikke helt vet hva de gjør.

Nei, dette er ikke stedet, eller landet for Hoppetussa. :( Jeg har ennå ikke funnet den enslige hengekøya mellom de to palmene på den kritthvite stranden uten noen andre mennesker. :vetikke: For eksempel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er masse goood is her da! :fnise:

I dag sto jeg grytidlig opp. Hadde så lyst tilå få et fint soloppgangbilde til dere. Så her er det, og det er tatt klokka 06.50 til ære for mine fine KG-venner! :lillesky:

oIqFUTX.jpg

Og her er meg på stranda..

VNXFEc6.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pene bilder. :strix: Jeg har aldri vært i Thailand, men skal nok finne tid til å dra dit en gang (eller tre..).

Men altså: Aldri da! Soler du deg uten badetøy på? :rodme:

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pene bilder. :strix: Jeg har aldri vært i Thailand, men skal nok finne tid til å dra dit en gang (eller tre..).

Men altså: Aldri da! Soler du deg uten badetøy på? :rodme:

:fnise:

Det må du gjøre Anje! Du som er så glad i blomster og planter og alt sånt. Det hadde vært himmeltike for deg - hvis du liker å ha det varmt. :wow:

Sole meg uten badetøy ja, jeg har jo hverken rumpe eller tiss, bare en rund kropp med to armer og bein på? :hoho: Det viktigste er vel å være pen og gredd på håret? Og det er jeg. :smilorange:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fin soloppgang!!

Ja, jeg så det jeg og Anje. Men jeg tenkte det var nudiststrand :P men litt vovet å legge ut bilde på verdensveven da :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh så nydelig soloppgang!!!!!!!!!!!!!! :daane: Du må stå opp så tidlig hver dag da, så du får se den masse! :opplyser:

Eller legge deg når den har stått opp .. :vin: som enkelte andre kanskje ville gjort :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Soloppgang med vidunderlige farger!! :bolledeig:

Og tenk at du gadd å gå ut, ta bilde og bruke evigheter på å gidde å laste det

bilde inn her...for å vise forumsvennene dine hvor fint det er! (Og Aldrisurine regner jeg

med da!). Du er jammen en omtenksom sjel du!

Og ikke minst strandbildet av deg da :hoho:

Jeg som trodde du var litt sjenert og greier, men der tok jeg skikkelig feil gitt.

Foresten så synes jeg du likner på noen, men jeg klarer liksom ikke å sette finger`n

på hvem......... :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...