Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på morsdagsselskap i røykeriet til besta. Nå serverer mamma lettsaltet torsk og hvitsaus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på morsdagsselskap i røykeriet til besta. Nå serverer mamma lettsaltet torsk og hvitsaus.

Det høres både godt og hyggelig ut Vex!

Kos deg!

-----------

:goodbye::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være slik (i følge en hygienelærer jeg hadde en gang): stikk alltid inn på toalettet først når en skal spise noe sted;

er det rent der, så er det en pekepinn på hvor seriøst de tar det med hygiene på kjøkkenet også.

Det Hilltopp-bildet: nydelig utsikt...men har de dandert en bråte med sauer eller værer langs kanten der? :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

60 kroner på det ene stedet, og 500 kroner på "ekeberg-restauranten".. Det hørtes ut som at dere bestilte en god del flere ting på sted nr 2, men den prisforskjellen sier jo en god del om kvaliteten på nr 2 da!

Kan tenke meg at 99% av de besøkende der i løpet av et år er turister! Hørtes ihvertfall dyrt ut for thailendere å spise der.

Bra at dere ikke tok sjangsen på å spise på den skitne, ekle restauranten! Det hadde jo vært å be om å bli syk... Var det noen andre gjester der overhodet!? ..som faktisk spiste?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier å være slik (i følge en hygienelærer jeg hadde en gang): stikk alltid inn på toalettet først når en skal spise noe sted;

er det rent der, så er det en pekepinn på hvor seriøst de tar det med hygiene på kjøkkenet også.

Det Hilltopp-bildet: nydelig utsikt...men har de dandert en bråte med sauer eller værer langs kanten der? :klo:

Det var nok en klok hygienelærer du hadde den gang Hoppe! :takke:

Du, je ser også at det er noe der som ligner på bukker eller noe sånt, men aner ikke hva det er. Det var herr Aldri som gikk fra bordet, ble borte en laang stund og da hadde han tatt dette bilde med mobilen sin.

Så jeg så aldri akkurat det "motivet". :sjarmor:

60 kroner på det ene stedet, og 500 kroner på "ekeberg-restauranten".. Det hørtes ut som at dere bestilte en god del flere ting på sted nr 2, men den prisforskjellen sier jo en god del om kvaliteten på nr 2 da!

Kan tenke meg at 99% av de besøkende der i løpet av et år er turister! Hørtes ihvertfall dyrt ut for thailendere å spise der.

Bra at dere ikke tok sjangsen på å spise på den skitne, ekle restauranten! Det hadde jo vært å be om å bli syk... Var det noen andre gjester der overhodet!? ..som faktisk spiste?

Hm, ja prisforskjell er det fra gaterestauranter med plastikkstoler i forskjellige farger og campingbord uten duker på, men vi spiste jo heller ikke tre-retters med og dobbel bestilling av vin (til meg) :lol: og juice (til herr A.) heller.

På den indiske satt det faktisk en del mennesker og spiste. Merkelig nok. :omg:

Det er sjelden å se Thai-familier på restaurantene som turistene går på i det hele tatt. Og når gjennomsnittslønnen for de som arbeider på hoteller og restauranter her nede er ca. 10 000 Bath i måneden, er jo det ganske forståelig.

Det er det samme som ca. 2000 norske kroner.

---------------------

En ny dag er har såvidt begynt. Klokka er sju og sola er i ferd med å krabbe seg over åsen. I dag er siste dag på dette stedet, for i morgen flyr vi videre til Koh Samui.

Jeg gleder meg til det. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det ja! :jepp: Kom igjen bror - vis litt flere av talentene som jeg VET at du har.

Nei, kan ikke vise alle med en gang :ler:

Nei, det gjør vi ikke Aldrisur :kose: Du må jo smøre deg aldrisur :regler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Det lurer jeg også på Mia! :hoppe:

Men det er jo midt på natta i Thailand nå, så vi får nok

vente til vi står opp i morgen med å (forhpåentligvis) lese svaret.

Eller holde seg våken i et par timer til, morgenfuglen Aldri er nok oppe kl 7

(thailandsk tid) :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha-ha, jeg må le av dere - raringer. :skratte::hug:

NÅ er klokka sju Thailandsk tid, og jeg har akkurat våknet. :ler:

I dag er i morgen, så det er i dag jeg skal reise videre.

Nå er det :kaffekopp: som gjelder, så frokost, pakke koffert og begi seg ut til den bittelille Krabi-flyplassen.

Jeg tror det er cirka 50 minutters flytur med propellfly.

:rope: Propellfly Kristian! Det tror jeg ikke du hadde turt! :skya:

Neida, joda - tulla! :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her er det natthopping på gang ser jeg! :hoppe:

Takk for det Hoppe og sov godt når du skal sove da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får sove i natt ja. Det kjennes sånn ut om litt. Håper at du får en fin dag i luft og til lands i dag. :)

Og mens jeg tusler rundt på nett på natta, her er link til mammutsalget som begynner snart. Første person! til mølla osv.

http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/no/mammutnorlilibris

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...