Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ah. Da har jeg god tid... selv om Paul synes farsdag, bursdag, morsdag, valentines og alle sånne dager er teit. Kanskje jeg bare skal lage en ekstra god frokost da, fra mini. Han kan få morsmelkerstatning, havregrøt og sviskemos fra henne 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mynona skrev:

Ah. Da har jeg god tid... selv om Paul synes farsdag, bursdag, morsdag, valentines og alle sånne dager er teit. Kanskje jeg bare skal lage en ekstra god frokost da, fra mini. Han kan få morsmelkerstatning, havregrøt og sviskemos fra henne 😂

:ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å strikke votter, som jeg skal ha ferdig til fredag 🙈 Bursdagsgave til naboen :) Siden jeg har litt tidspress, er det jo supert at fokuset er helt vekk den kvelden ungene har sovnet uten NOE styr 🤪 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FruN skrev:

:tekola::Gjesp: :tekola:

Snart ferdig med første vott! :nigo:

Har folk hatt en bra mandag? :) 

Du er en racer med strikkepinnene! Hvilke votter strikker du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sola de skrev:

Du er en racer med strikkepinnene! Hvilke votter strikker du?

De heter Flyvende hjerter, og er fra Den store votteboka :jepp: Og takk :smilyblomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruN skrev:

De heter Flyvende hjerter, og er fra Den store votteboka :jepp: Og takk :smilyblomst:

Sånne har jeg! :hoppe: De er superfine!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tekola::Gjesp: :tekola:

Snart ferdig med første vott! :nigo:

Har folk hatt en bra mandag? :) 

Du er så flink! Kan vi få se bilde når de er ferdige? :jepp:

Jeg har hatt en ok mandag, bortsett fra at jeg har slåss noe voldsomt med en rosebusk og hatt litt for nær kontakt med brunsnegleegg :bond:

Hvordan går det med deg? 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Du er så flink! Kan vi få se bilde når de er ferdige? :jepp:

Jeg har hatt en ok mandag, bortsett fra at jeg har slåss noe voldsomt med en rosebusk og hatt litt for nær kontakt med brunsnegleegg :bond:

Hvordan går det med deg? 

Det kan jeg gjøre :jepp: Takk :blomst:

Jeg har hatt en hyggelig mandag! Lillebror har sovet dårlig på dagen i helga, så det var deilig (og litt overraskende) når han sov 3,5 timer på formiddagen :ler: Vært på besøk hos venninna mi, endelig! Ho flyttet for noen måneder siden, og jeg har ikke hatt sjans til å komme på besøk før nå. Hennes 8-åring lekte så fint med mine små, det var fint å se :rodmer:

Ble en liten strek i strikkinga her :ninja: Måtte ta opp fellingen. Kjedelig med noen få omganger igjen. Jaja, blir ferdig imorra :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sola de skrev:

Sånne har jeg! :hoppe: De er superfine!

Og litt morsomme å strikke! Bare holde tunga liiitt rett i munnen på hjertemønsteret :ler: Håper jeg blir ferdig, men lover godt :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruN skrev:

Det kan jeg gjøre :jepp: Takk :blomst:

Jeg har hatt en hyggelig mandag! Lillebror har sovet dårlig på dagen i helga, så det var deilig (og litt overraskende) når han sov 3,5 timer på formiddagen :ler: Vært på besøk hos venninna mi, endelig! Ho flyttet for noen måneder siden, og jeg har ikke hatt sjans til å komme på besøk før nå. Hennes 8-åring lekte så fint med mine små, det var fint å se :rodmer:

Ble en liten strek i strikkinga her :ninja: Måtte ta opp fellingen. Kjedelig med noen få omganger igjen. Jaja, blir ferdig imorra :jepp: 

Så fint :) Har hun flyttet nærmere deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Rumle skrev:

Så fint :) Har hun flyttet nærmere deg? 

Neida, bare i sitt nærområde :) Men det er ca 15-20 min kjøretur fra foreldrene mine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monstrum skrev:

Innom ballongen og spør ydmykt om god-bedring-tanker til meg og Mini. 🤧 :forkjola:

God bedring til dere begge :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Monstrum skrev:

Innom ballongen og spør ydmykt om god-bedring-tanker til meg og Mini. 🤧 :forkjola:

God bedring! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :jepp:

Jeg er ferdiiig :nigo: Akkurat i tide - skal være hos jubilanten om 4 timer :ler:

A18A7E05-7CED-41DA-950B-4F0A49729D45.thumb.jpeg.baf18c0bdbf76cec1510f88c43c29939.jpeg

Så fine!!

Jeg har strikket 2 luer nå, men strikker då løst så de blir så store :ler: selv om jeg går ned i pinnestr! De passer til meg og ikke til mini! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...