Mynona Skrevet 3. november 2018 #40401 Del Skrevet 3. november 2018 Ah. Da har jeg god tid... selv om Paul synes farsdag, bursdag, morsdag, valentines og alle sånne dager er teit. Kanskje jeg bare skal lage en ekstra god frokost da, fra mini. Han kan få morsmelkerstatning, havregrøt og sviskemos fra henne 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. november 2018 #40402 Del Skrevet 3. november 2018 2 timer siden, Mynona skrev: Ah. Da har jeg god tid... selv om Paul synes farsdag, bursdag, morsdag, valentines og alle sånne dager er teit. Kanskje jeg bare skal lage en ekstra god frokost da, fra mini. Han kan få morsmelkerstatning, havregrøt og sviskemos fra henne 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. november 2018 #40403 Del Skrevet 4. november 2018 Jeg har begynt å strikke votter, som jeg skal ha ferdig til fredag 🙈 Bursdagsgave til naboen Siden jeg har litt tidspress, er det jo supert at fokuset er helt vekk den kvelden ungene har sovnet uten NOE styr 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2018 #40404 Del Skrevet 5. november 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2018 #40405 Del Skrevet 5. november 2018 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. november 2018 #40406 Del Skrevet 5. november 2018 Snart ferdig med første vott! Har folk hatt en bra mandag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november 2018 #40407 Del Skrevet 5. november 2018 1 time siden, FruN skrev: Snart ferdig med første vott! Har folk hatt en bra mandag? Du er en racer med strikkepinnene! Hvilke votter strikker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. november 2018 #40408 Del Skrevet 5. november 2018 10 minutter siden, Sola de skrev: Du er en racer med strikkepinnene! Hvilke votter strikker du? De heter Flyvende hjerter, og er fra Den store votteboka Og takk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. november 2018 #40409 Del Skrevet 5. november 2018 8 minutter siden, FruN skrev: De heter Flyvende hjerter, og er fra Den store votteboka Og takk Sånne har jeg! De er superfine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2018 #40410 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) 1 time siden, FruN skrev: Snart ferdig med første vott! Har folk hatt en bra mandag? Du er så flink! Kan vi få se bilde når de er ferdige? Jeg har hatt en ok mandag, bortsett fra at jeg har slåss noe voldsomt med en rosebusk og hatt litt for nær kontakt med brunsnegleegg Hvordan går det med deg? Endret 5. november 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. november 2018 #40411 Del Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Du er så flink! Kan vi få se bilde når de er ferdige? Jeg har hatt en ok mandag, bortsett fra at jeg har slåss noe voldsomt med en rosebusk og hatt litt for nær kontakt med brunsnegleegg Hvordan går det med deg? Det kan jeg gjøre Takk Jeg har hatt en hyggelig mandag! Lillebror har sovet dårlig på dagen i helga, så det var deilig (og litt overraskende) når han sov 3,5 timer på formiddagen Vært på besøk hos venninna mi, endelig! Ho flyttet for noen måneder siden, og jeg har ikke hatt sjans til å komme på besøk før nå. Hennes 8-åring lekte så fint med mine små, det var fint å se Ble en liten strek i strikkinga her Måtte ta opp fellingen. Kjedelig med noen få omganger igjen. Jaja, blir ferdig imorra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. november 2018 #40412 Del Skrevet 5. november 2018 12 minutter siden, Sola de skrev: Sånne har jeg! De er superfine! Og litt morsomme å strikke! Bare holde tunga liiitt rett i munnen på hjertemønsteret Håper jeg blir ferdig, men lover godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. november 2018 #40413 Del Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Det kan jeg gjøre Takk Jeg har hatt en hyggelig mandag! Lillebror har sovet dårlig på dagen i helga, så det var deilig (og litt overraskende) når han sov 3,5 timer på formiddagen Vært på besøk hos venninna mi, endelig! Ho flyttet for noen måneder siden, og jeg har ikke hatt sjans til å komme på besøk før nå. Hennes 8-åring lekte så fint med mine små, det var fint å se Ble en liten strek i strikkinga her Måtte ta opp fellingen. Kjedelig med noen få omganger igjen. Jaja, blir ferdig imorra Så fint Har hun flyttet nærmere deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. november 2018 #40414 Del Skrevet 6. november 2018 7 timer siden, Rumle skrev: Så fint Har hun flyttet nærmere deg? Neida, bare i sitt nærområde Men det er ca 15-20 min kjøretur fra foreldrene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 6. november 2018 #40415 Del Skrevet 6. november 2018 Innom ballongen og spør ydmykt om god-bedring-tanker til meg og Mini. 🤧 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. november 2018 #40416 Del Skrevet 6. november 2018 1 time siden, Monstrum skrev: Innom ballongen og spør ydmykt om god-bedring-tanker til meg og Mini. 🤧 God bedring til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. november 2018 #40417 Del Skrevet 6. november 2018 2 timer siden, Monstrum skrev: Innom ballongen og spør ydmykt om god-bedring-tanker til meg og Mini. 🤧 God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. november 2018 #40418 Del Skrevet 9. november 2018 God fredag og helg i ballongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. november 2018 #40419 Del Skrevet 9. november 2018 God helg! Jeg er ferdiiig Akkurat i tide - skal være hos jubilanten om 4 timer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. november 2018 #40420 Del Skrevet 9. november 2018 1 time siden, FruN skrev: God helg! Jeg er ferdiiig Akkurat i tide - skal være hos jubilanten om 4 timer Så fine!! Jeg har strikket 2 luer nå, men strikker då løst så de blir så store selv om jeg går ned i pinnestr! De passer til meg og ikke til mini! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå