Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #38121 Del Skrevet 9. juli 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2018 #38122 Del Skrevet 9. juli 2018 11 minutter siden, Winza skrev: Den så veldig tynn ut Omtrent sånn ser jeg også ut når jeg dypper meg...til og med værhår har jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38123 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Jeg er så lei av AB-funksjonen, skulle ønske den forsvant helt, da er jeg sikker på at dritt slenging hadde blitt mer eller mindre borte. Ja, ikke mange som tør å slenge dritt under sitt eget nick. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38124 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Omtrent sånn ser jeg også ut når jeg dypper meg...til og med værhår har jeg. Har du? Må være godværshår det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2018 #38125 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) Det tør jeg: >>> "DRITT under mitt eget nick!!!" ( ) Ja det er det, Aldri. Jeg krøller dem på lørdagskveldene. Endret 9. juli 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38126 Del Skrevet 9. juli 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #38127 Del Skrevet 9. juli 2018 4 minutter siden, Stella Rose skrev: Jeg er så lei av AB-funksjonen, skulle ønske den forsvant helt, da er jeg sikker på at dritt slenging hadde blitt mer eller mindre borte. Beklager utblåsningen. Er nå man skulle hatt denne tråden her, jeg brukte den til å slippe ut frustrasjon over funksjonen de gangene jeg havnet de i verste situasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. juli 2018 #38128 Del Skrevet 9. juli 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Omtrent sånn ser jeg også ut når jeg dypper meg...til og med værhår har jeg. 🏇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. juli 2018 #38129 Del Skrevet 9. juli 2018 Når fotballsanger er så bra at du får tårer i øynene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38130 Del Skrevet 9. juli 2018 Den var fin den Severus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2018 #38131 Del Skrevet 9. juli 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: Endelig bittelitt regn i dag, men langtfra noen rotbløyte akkurat. Et tankekors er det at vi så inderlig ønsker oss regn på østlandet, ingen ønsker mer regn i nord og i Chiang Rai- provinsen i Thailand er det livsviktig at det ikke kommer for mye regn. Fire gutter reddet ut i dag og de fem siste skal ut i morgen. Måtte alt gå bra i morgen også. Kattepusen ble i hvert fall våt... Håper alle fine forumvenner har det bra i dag også. Nommen .. stakkars liten kattefluff! Håper du har hatt en fin dag og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38132 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Nommen .. stakkars liten kattefluff! Håper du har hatt en fin dag og Heisann Rumlemor Dagen i dag har vært passe kjølig og passe fin. Nå er det en helt fantastisk solnedgang her, litt vind og feriestille nabolag. I morgen skal jeg ta meg en tur på plantesenteret for å se om jeg finner noen stauder på salg. Pleier å være det på denne tiden. Hvis ikke på salg så kjøper jeg allikevel - om jeg finner noe som frister. Hvordan går det med hun nye frøken Ficus? Står hun ute? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2018 #38133 Del Skrevet 9. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Heisann Rumlemor Dagen i dag har vært passe kjølig og passe fin. Nå er det en helt fantastisk solnedgang her, litt vind og feriestille nabolag. I morgen skal jeg ta meg en tur på plantesenteret for å se om jeg finner noen stauder på salg. Pleier å være det på denne tiden. Hvis ikke på salg så kjøper jeg allikevel - om jeg finner noe som frister. Hvordan går det med hun nye frøken Ficus? Står hun ute? De flotte solnedgangene dine altså Det skulle jeg veldig gjerne hatt her og Håper du finner noen bra stauder. Burde være muligheter for et godt kjøp nå, ja Nye frk. Ficus står ute. Hun har 5-6 små fiken Blir spennende å se om noen modner Endret 9. juli 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38134 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Da flotte solnedgangene dine altså Det skulle jeg veldig gjerne hatt her og Håper du finner noen bra stauder. Burde være muligheter for et godt kjøp nå, ja Nye frk. Ficus står ute. Hun har 5-6 små fiken Blir spennende å se om noen modner Å så spennende! På veien til stranden der vi bor (når vi er på ferie) vokser det mange små fikentrær. Det ser ut til at de har sådd deg selv og vokser opp til tross for lite stell. Jeg tenker på deg hver gang jeg går forbi dem. Jeg har også funnet et appelsintre som vokser vilt, og det er herlig å rappe med seg en appelsin eller to fra det når jeg allikevel går forbi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2018 #38135 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Å så spennende! På veien til stranden der vi bor (når vi er på ferie) vokser det mange små fikentrær. Det ser ut til at de har sådd deg selv og vokser opp til tross for lite stell. Jeg tenker på deg hver gang jeg går forbi dem. Jeg har også funnet et appelsintre som vokser vilt, og det er herlig å rappe med seg en appelsin eller to fra det når jeg allikevel går forbi. Høres fantastisk ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2018 #38136 Del Skrevet 9. juli 2018 Har dere planlagt noen nye turer i nærmeste fremtid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2018 #38137 Del Skrevet 9. juli 2018 *senke brillene på neseplassen og myse bort på panelet for Aldris priv-notater....jo, det kan jeg se at de har.. * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38138 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Høres fantastisk ut Ja det er det vet du. Nå ser jeg på Insider 5, om hun som var gatebarn i Manila, men nå bor i Norge og har klart seg skikkelig bra. Spennende det også. Til det siste du spurte om så reiser vi ned til småfrøknene Ficus og her Appelsintre igjen i oktober. Denne sommeren skal vi bare ta småturer rundt omkring å besøke venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 9. juli 2018 Forfatter #38139 Del Skrevet 9. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: *senke brillene på neseplassen og myse bort på panelet for Aldris priv-notater....jo, det kan jeg se at de har.. * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2018 #38140 Del Skrevet 9. juli 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: *senke brillene på neseplassen og myse bort på panelet for Aldris priv-notater....jo, det kan jeg se at de har.. * Godt du følger med Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja det er det vet du. Nå ser jeg på Insider 5, om hun som var gatebarn i Manila, men nå bor i Norge og har klart seg skikkelig bra. Spennende det også. Til det siste du spurte om så reiser vi ned til småfrøknene Ficus og her Appelsintre igjen i oktober. Denne sommeren skal vi bare ta småturer rundt omkring å besøke venner. Insider 5 har jeg aldri hørt om. Dokumentar? Høres bra ut Og oktober er her før vi vet ordet av det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå