Rumle Skrevet 29. juli 2017 #25261 Del Skrevet 29. juli 2017 Ja, det er ikke enkelt naar det er masse fint! Huff .. helt ferdig med ferien da_ Eller har du en uke paa lur til senere_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. juli 2017 #25262 Del Skrevet 29. juli 2017 41 minutter siden, Rumle skrev: Ja, det er ikke enkelt naar det er masse fint! Huff .. helt ferdig med ferien da_ Eller har du en uke paa lur til senere_ Jeg har 2 uker på lur til senere bruk. Og masse avspassering Jeg og Paul skal prøve å få til en tur til varmere strøk i sept/okt. Han har jo ikke hatt noe ferie, og jobber 24/7 omtrent, så det håper jeg at vi får til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 29. juli 2017 #25263 Del Skrevet 29. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 29. juli 2017 #25264 Del Skrevet 29. juli 2017 Severus snakket om å drikke seg ihjel. Jeg prøver herved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2017 #25265 Del Skrevet 29. juli 2017 Hæ? Drikke seg i hjel? Vann da håper jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. juli 2017 #25266 Del Skrevet 29. juli 2017 30 minutter siden, Lyskula skrev: Top Model: Hamster Edition? 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hæ? Drikke seg i hjel? Vann da håper jeg? Jeg har aldri vært full før eller brisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. juli 2017 #25267 Del Skrevet 29. juli 2017 34 minutter siden, Fantastica skrev: Severus snakket om å drikke seg ihjel. Jeg prøver herved. Det hjelper ikke, man får bare anger og tømmermenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2017 #25268 Del Skrevet 29. juli 2017 31 minutter siden, Winza skrev: Jeg har aldri vært full før eller brisen Det er bra. Fortsett med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. juli 2017 #25269 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg har ingen tanker om overdrevent alkoholinntak, men Gud som jeg gleder meg til jeg kan drikke bittelitt igjen. Et glass rødvin eller en cider for kos og avslapning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. juli 2017 #25270 Del Skrevet 29. juli 2017 15 minutter siden, FruN skrev: Jeg har ingen tanker om overdrevent alkoholinntak, men Gud som jeg gleder meg til jeg kan drikke bittelitt igjen. Et glass rødvin eller en cider for kos og avslapning Har du hatt fylleangst før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. juli 2017 #25271 Del Skrevet 29. juli 2017 Er det innafor å gå på restaurant med sand på kroppen? Det sitter liksom litt fast. Både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. juli 2017 #25272 Del Skrevet 29. juli 2017 53 minutter siden, Winza skrev: Har du hatt fylleangst før? Nei, kan ikke si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #25273 Del Skrevet 29. juli 2017 5 timer siden, Rumle skrev: Naa har jeg begynt aa glede meg til hoest altsaa .. haaper paa maaaange fine dager og godt vaer! Denne tiden paa slutten av sommeren foeles alltid litt som en laaang soendag .. gjoer den ikke_ Eller kanskje det bare er meg Hmm det sikkert bare meg, ja. Naar jeg tenker meg litt mer om .. Er det ikke det da? En laaaang søndag hele uka? 5 timer siden, Mynona skrev: Hvordan er det med mimremiddagen Aldri? Koser dere glugg i hjel? Ja nå har vi kosa oss glugg i hjel, og nå har alle reist hjem til seg selv igjen, første oppvaskmaskinen er just ferdig og matrester ryddet vekk. Det er en festlig gjeng å være sammen med. 3 timer siden, Fantastica skrev: Severus snakket om å drikke seg ihjel. Jeg prøver herved. Ikke glem hav du skrev til Sev i går F. 47 minutter siden, Rainstorm skrev: Er det innafor å gå på restaurant med sand på kroppen? Det sitter liksom litt fast. Både her og der. Definitivt innafor Rainstorm, det har jeg gjort mange ganger - og aldri blitt kastet ut! Kos deg på restaurant. Er du utenlands? God mat, og sang og danse-underholdning + gratis autografer fra de minste. Sååå mange nusselige hamstere @Lyskula- Noen som har strukket på hamsteren sin i dag BTW? @Hoppetaujenta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. juli 2017 #25274 Del Skrevet 29. juli 2017 Hva spiste dere? Jeg elsker mat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. juli 2017 #25275 Del Skrevet 29. juli 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Noen som har strukket på hamsteren sin i dag BTW? @Hoppetaujenta? Jeg har strukket den ut ja, for jeg har trimmetrenet. Takk som spør. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #25276 Del Skrevet 29. juli 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg har strukket den ut ja, for jeg har trimmetrenet. Takk som spør. lol Lol. Flink jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #25277 Del Skrevet 29. juli 2017 17 minutter siden, Severus skrev: Hva spiste dere? Jeg elsker mat Indrefilet, fløtegratinerte poteter, asparges, ratatoulle (eller hvordan det skrives) bernaisesaus og hjemmelaget is til dessert. Og så hadde vi selvfølgelig en salat ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. juli 2017 #25278 Del Skrevet 29. juli 2017 Jeg er halvveis i sesong 2 av Troneleikane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. juli 2017 #25279 Del Skrevet 29. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Indrefilet, fløtegratinerte poteter, asparges, ratatoulle (eller hvordan det skrives) bernaisesaus og hjemmelaget is til dessert. Og så hadde vi selvfølgelig en salat ved siden av. Min invitasjon ble som vanlig borte i posten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. juli 2017 Forfatter #25280 Del Skrevet 29. juli 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Min invitasjon ble som vanlig borte i posten Huffda. Nå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå