Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Å jasså ja, :alice:du er en av disse superhyggelige som blokkerer handikaptoalettene og kommer ut og ser ned på folk og spør nedlatende om ikke den som venter utenfor bruker bleier, og da kan det vel ikke haste SÅ mye. 

Eller som like godt tat begge handikapplassene i mols omkrets, og når du får tilsnakk for din handikappede parkering, så ser du helt uforstående ut og sier du tenkte ikke andre som ruller trengte handikapparkering for bilen. 

Sånne festlige folk :kjefte: :balltre:

Nei det gjør jeg så visst ikke.:sad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Over alle støvleskaft, bokstavelig talt, eller? 

Nå kommer nok snart diskusjonen om bruk av handikapdoen til stellerom og. Den pleier være fast hver sommer når "barnevognmafiaen" har startet på ny frisk. Og første rett til heisen. At folk på krykker eller med gåstol skal stå igjen fordi barnev......mafiaen har førsteretten er jo en selvfølge, inntil en kommer og argumenterer for bekkenløsning....

Temaene går i ring. 

Vet om flere plasser der handikapdo og stellerom er samme sted. At barnevogn gir noe førsterett til heis er bare tull, der er jeg enig! 

28 minutter siden, Aldrisur skrev:

Provoserende mamma? Næggu. Det er jo det som er naturlig. Vi skal jammen ikke disse ammekritikerne få overtaket.  Det er slitsomt nok å være spebarnsmor som det er. 

Negative kommentarer går inn det ene øret og ut det andre :fnise: 

24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Har faktisk tenkt det samme selv. Oooog av og til når jeg styrter inn på en handikapdo, så tenker jeg: Nå kommer det noen og irettesetter meg fordi jeg bruker denne doen - og så er jeg ikke funksjonshemmet en gang! Da har jeg svaret klart, nemlig, jeg er funksjonshemmet når jeg er skikkelig tissetrengt og alle de andre doene er opptatt. :dry:

Eh, var dette til å forstå?  

Jeg forstod ihvertfall :Nikke: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har is-pause har det hard nå.. Paul kjøpte 4 esker med kronesis i stad. Og vi hadde allerede 2 esker i frysern :ler:  Tilbud på Prix nemlig! Men jeg har klart meg de siste dagene. Staying strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg som har is-pause har det hard nå.. Paul kjøpte 4 esker med kronesis i stad. Og vi hadde allerede 2 esker i frysern :ler:  Tilbud på Prix nemlig! Men jeg har klart meg de siste dagene. Staying strong!

Slutter tilbudet for sommeren i dag? Derfor denne hamstringen :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg som har is-pause har det hard nå.. Paul kjøpte 4 esker med kronesis i stad. Og vi hadde allerede 2 esker i frysern :ler:  Tilbud på Prix nemlig! Men jeg har klart meg de siste dagene. Staying strong!

Hvorfor My? Du som er så superslank? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Slutter tilbudet for sommeren i dag? Derfor denne hamstringen :klo: 

Ja, siste dag i morgen. Men da er det jo stengt. Han er en hamstrer, så vi har store mengder av ulike ting og tang som har vært på tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hvorfor My? Du som er så superslank? :overrasket:

Fordi jeg legger på meg.... :sjokkert:  Og plutselig er jeg ikke superslank lenger! Jeg er ikke det lenger heller.. har spiste alt for mye is og sjokolade de siste 3-4 månedene. Prøver å slutte, men er ganske sukkeravhengig altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Fordi jeg legger på meg.... :sjokkert:  Og plutselig er jeg ikke superslank lenger! Jeg er ikke det lenger heller.. har spiste alt for mye is og sjokolade de siste 3-4 månedene. Prøver å slutte, men er ganske sukkeravhengig altså.

Å ja da skjønner jeg. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja, siste dag i morgen. Men da er det jo stengt. Han er en hamstrer, så vi har store mengder av ulike ting og tang som har vært på tilbud. 

Du bor med en hamst(r)er, og i tråden strekkes det på hamsteren :sjokkert:  hvilken tråd er nå dette jeg har forvillet meg inn i? 

Filler'n, jeg skulle kjøpt kroneis før tilbudet ble slutt. Kanskje Meny sitt kroneistilbud står ved lag til uken og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamstertråden (husker noen the Hamster Dance fra 1997?)

 

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Dibabdibadibadida dibadududuooooo dudududududududu dibidubdabibudidudoooo

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg vil spise meg ihjel, bli 1000 kg å dø

Det vil du ikke. Jeg har sett på TLC mennesker som veien 350 kg, og den kampen de har for å gå ned i vekt. Det går,mellom klokken midnatt og 01.00 på ukedagene. Se noen episoder av den du, så ser du hvilke problemer 300 ++ kg gir. 100å kg tror jeg ikke du klarer å overleve å spise deg opp til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Severus skrev:

Jeg vil spise meg ihjel, bli 1000 kg å dø

Det må du ikke finne på Sev. Jeg har sett de damene på TCL, de har et forferdelig liv.

1 minutt siden, Mynona skrev:

Det hørtes slitsomt ut! 

:daane: Ja fysjom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg sett på TLC også. Det gikk på søndagskveldene en periode også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...