Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Huffda. Nå igjen? :klem:

Dette Postvesenet, han er ikke til å stole på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Min og :fnise: 

:daane:Åh, den Posten altså - ikke til å stole på lenger. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

22:22 :tommelopp: 

22.24:hoho:

Akkurat nå, Severus skrev:

Dette Postvesenet, han er ikke til å stole på

Næh vi skrev nesten det samme samtidig!:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, FruN skrev:

Herregud for noen sammenligninger noen har når det kommer til barn/babyer :balltre: 

Hva er det du har lest nå da frue? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Indrefilet, fløtegratinerte poteter, asparges, ratatoulle (eller hvordan det skrives) bernaisesaus og hjemmelaget is til dessert. Og så hadde vi selvfølgelig en salat ved siden av. :5: 

:spise:  Nam! 
Tviler ikke på at det er en morsom gjeng dere har rundt bordet. Det er jo tross alt du som har produsert omtrent halvparten av de :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

:spise:  Nam! 
Tviler ikke på at det er en morsom gjeng dere har rundt bordet. Det er jo tross alt du som har produsert omtrent halvparten av de :ler: 

Ja du sier noe. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og de kjørte til Sverige idag, de drar til Russland på tirsdag. Mens jeg er helt alene i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hva er det du har lest nå da frue? 

Offentlig bytting av bleier (spesielt bæsjebleier) er sammenlignbart med offentlig amming.. Bare ekkelt begge deler. 

(Forøvrig; bytting av bleier inne i en butikk, på spisesteder og lignende er IKKE greit.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Mamma og de kjørte til Sverige idag, de drar til Russland på tirsdag. Mens jeg er helt alene i verden

Uffameg, det høres så forferdelig trist ut. Skulle bodd nærmere oss du Sev. :klem:

Akkurat nå, FruN skrev:

Offentlig bytting av bleier (spesielt bæsjebleier) er sammenlignbart med offentlig amming.. Bare ekkelt begge deler. 

(Forøvrig; bytting av bleier inne i en butikk, på spisesteder og lignende er IKKE greit.) 

Å ja den ja. Noen ganger lurer jeg på om folk virkelig mener det de skriver eller om de bare er ute etter å provosere. 

Greit at folk har forskjellige meninger, men noe er fundamentalt feil når ammende mammaer kritiseres for å amme på et offentlig sted. Sitte på do liksom - ja særlig. Og dessuten, jeg har aldri sett at at noen mammaer flæshjer puppen når hun ammer, men diskret holder barnet til brystet uten at vi ser noe bryst i det hele tatt.

Dessuten, om de hadde flæshjet (det skrives ikke sånn, men..) så hadde det jaggu vært greit det også. Hvorfor har vi damer fått pupper liksom? Det er i hvert fall ikke for at voksne menn skal ha noe å ........med. 

Det går over alle støvelskaft her inne til tider. :daane: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å spise godteri på do, kan gjøre 2 ting samtidig. Men ingen fortjener å bli jaga på do for å amme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg liker å spise godteri på do, kan gjøre 2 ting samtidig. Men ingen fortjener å bli jaga på do for å amme.

Enig i det siste der. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er merkelig. Bruke pupper for å promotere varer som ikke har noe med de å gjøre er helt innenfor, men mate barn slik naturen har skapt de? Nei, fysj! :roll:

Jeg får fortsette med å være provoserende mamma, og tenke mer på ungens matro enn andres velbehag :nigo: Jeg greide å være diskret med lillemor (følte jeg selv), og skal nok få det til denne gangen og :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over alle støvleskaft, bokstavelig talt, eller? 

Nå kommer nok snart diskusjonen om bruk av handikapdoen til stellerom og. Den pleier være fast hver sommer når "barnevognmafiaen" har startet på ny frisk. Og første rett til heisen. At folk på krykker eller med gåstol skal stå igjen fordi barnev......mafiaen har førsteretten er jo en selvfølge, inntil en kommer og argumenterer for bekkenløsning....

Temaene går i ring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, FruN skrev:

Verden er merkelig. Bruke pupper for å promotere varer som ikke har noe med de å gjøre er helt innenfor, men mate barn slik naturen har skapt de? Nei, fysj! :roll:

Jeg får fortsette med å være provoserende mamma, og tenke mer på ungens matro enn andres velbehag :nigo: Jeg greide å være diskret med lillemor (følte jeg selv), og skal nok få det til denne gangen og :Nikke: 

Tips: Ponchoer er veldig greie til det bruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Verden er merkelig. Bruke pupper for å promotere varer som ikke har noe med de å gjøre er helt innenfor, men mate barn slik naturen har skapt de? Nei, fysj! :roll:

Jeg får fortsette med å være provoserende mamma, og tenke mer på ungens matro enn andres velbehag :nigo: Jeg greide å være diskret med lillemor (følte jeg selv), og skal nok få det til denne gangen og :Nikke: 

Provoserende mamma? Næggu. Det er jo det som er naturlig. Vi skal jammen ikke disse ammekritikerne få overtaket.  Det er slitsomt nok å være spebarnsmor som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Over alle støvleskaft, bokstavelig talt, eller? 

Nå kommer nok snart diskusjonen om bruk av handikapdoen til stellerom og. Den pleier være fast hver sommer når "barnevognmafiaen" har startet på ny frisk. Og første rett til heisen. At folk på krykker eller med gåstol skal stå igjen fordi barnev......mafiaen har førsteretten er jo en selvfølge, inntil en kommer og argumenterer for bekkenløsning....

Temaene går i ring. 

Har faktisk tenkt det samme selv. Oooog av og til når jeg styrter inn på en handikapdo, så tenker jeg: Nå kommer det noen og irettesetter meg fordi jeg bruker denne doen - og så er jeg ikke funksjonshemmet en gang! Da har jeg svaret klart, nemlig, jeg er funksjonshemmet når jeg er skikkelig tissetrengt og alle de andre doene er opptatt. :dry:

Eh, var dette til å forstå?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Aldrisur skrev:

Har faktisk tenkt det samme selv. Oooog av og til når jeg styrter inn på en handikapdo, så tenker jeg: Nå kommer det noen og irettesetter meg fordi jeg bruker denne doen - og så er jeg ikke funksjonshemmet en gang! Da har jeg svaret klart, nemlig, jeg er funksjonshemmet når jeg er skikkelig tissetrengt og alle de andre doene er opptatt. :dry:

Eh, var dette til å forstå?  

Å jasså ja, :alice:du er en av disse superhyggelige som blokkerer handikaptoalettene og kommer ut og ser ned på folk og spør nedlatende om ikke den som venter utenfor bruker bleier, og da kan det vel ikke haste SÅ mye. 

Eller som like godt tat begge handikapplassene i mols omkrets, og når du får tilsnakk for din handikappede parkering, så ser du helt uforstående ut og sier du tenkte ikke andre som ruller trengte handikapparkering for bilen. 

Sånne festlige folk :kjefte: :balltre:

:ironi:  :ironi:  :ironi:  :ironi::ironi:  :ironi:  :ironi:  

Endret av Lille Lerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...