Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Severus skrev:

Skal drikke meg ihjel

:riste:  Tull på deg. Det er nok når vi har mistet en dagbok-forumsvenn denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke tull en gang, jeg er så ensom. Mamma og de reiser til Russland, å jeg sitter her helt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at du sier sånn, Severus. Jeg blir bekymret, og det er ikke morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

 

---------------------------

 

Selv har jeg hatt en fin dag som bare gikk så altfor fort. Har forberedt morgendagen for da skal hele familien samles til en mimremiddag etter den fine ferien vi hadde sammen. Og jeg har fått god hjelp av den mannlige åtteåringen vår. Og der var jeg heldig gitt for han mestrer ALT han, nemlig. Så det så. :ball:

:fnise:

Saa koselig :ninuskapus: Haaper dere faar en straalende mimredag! 

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

La oss håpe det :Nikke:  Ellers tror jeg det sitter minst noen andre og tenker som deg, de ønsker seg en venn, men vet ikke hvor eller hvordan de skal finne en likesinnet venn. Husk på en ting, fremmede venner kommer aldri på døra til deg (eller andre) og spør om dere skal bli venner. Vi må aktivt ut og lete enten i den virkelige verdenen eller inne på den der internetten. 

Det finnes nok noen for deg og Severus, det er bare hvordan du skal finne dem eller bli funnet av den eller de andre. 

Veldig enig i dette. Forstaar at dette er vanskelig Sev, men proev aa gi folk mer tid. Jeg har selv relativt lett for aa bli kjent med folk, men det er langt i fra alltid slik at det skjer fort og med en gang. Ting tar av og til litt tid, saann er det bare og det er helt ok  :)

1 time siden, Severus skrev:

20525437_10154774193841570_4674901723638

Wow! Hva er de blaa kulene paa toppen_

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle skrev:

Saa koselig :ninuskapus: Haaper dere faar en straalende mimredag! 

Veldig enig i dette. Forstaar at dette er vanskelig Sev, men proev aa gi folk mer tid. Jeg har selv relativt lett for aa bli kjent med folk, men det er langt i fra alltid slik at det skjer fort og med en gang. Ting tar av og til litt tid, saann er det bare og det er helt ok  :)

Wow! Hva er de blaa kulene paa toppen_

81XUfYTHkXL._SY355_.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Hva er det?

Hvem er det du har paa avataren din_ Ser saa kjent ut, men ser ikke hvem det er :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Aah .. er det noe snop_ 

 

 

Ja smaker bringebær

Akkurat nå, Winza skrev:

Lurer på hvordan det ville smakt om man hadde tyrkisk peber oppi istedenfor 🤔

som tyrker shots vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hvem er det du har paa avataren din_ Ser saa kjent ut, men ser ikke hvem det er :)

Michael Keaton, en fantastisk skuespiller :) Han spilte nylig skurken i den nye spiderman filmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Michael Keaton, en fantastisk skuespiller :) Han spilte nylig skurken i den nye spiderman filmen

What_! Det ser jo ikke ut som han! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Nm naa googlet jeg ham / han ser visst slik ut naa / jeg foeler meg gammel :laugh:

Jeg synes han holder seg godt til å være 65 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Jeg synes han holder seg godt til å være 65 år :)

Enig! Han bare saa saa annerledes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Rumle skrev:

Enig! Han bare saa saa annerledes ut :)

Har du sett Jackfrost? Filmen hvor han spiller familiefaren som dør og kommer tilbake som en snømann, veldig fin film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Har du sett Jackfrost? Filmen hvor han spiller familiefaren som dør og kommer tilbake som en snømann, veldig fin film :)

Det har jeg ikke. Skal legge meg den paa minnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...