Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har laget kalorifri og smakfull hvetestang med vaniljekrem på forumkjøkkenet. Spis! :biggrin: 
7b2310fcd5da7cd1e90a00aeb30f4c27.jpg?t%5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi har laget kalorifri og smakfull hvetestang med vaniljekrem på forumkjøkkenet. Spis! :biggrin: 
7b2310fcd5da7cd1e90a00aeb30f4c27.jpg?t%5

Vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fantastica skrev:

Katta kom nettopp inn med en levende mus. Jegeren ble forvist til kjelleren mens frøkna og jeg tok opp jakta på musa. Jeg fikk heldigvis tak i den og vi satte den fri i hagen. Hverdagsdrama!

Å nommin lille musa... Flink kattepus du har. :laugh:

10 timer siden, Mynona skrev:

Oooo!! Takk. Da skal jeg prøve å huske på det mens jeg er i butikken. 

Jeg har også sovet lite. Men det er fordi jeg ikke føler meg helt bra. Vondt i magen og nyser og begynner å få munnsår. Blæ!

Åhh, det hadde vært noe. Men vet ikke om man blir no særlig sterkere av det der da... Blir vel mer som en massasje? :ler: 

Nå må du ikke bli syk da, er så fort gjort når man kommer hjem fra en lang og varm ferie. 

Massere bort fettet var vel akkurat hva de 50-talls jenten trodde de gjorde. :fnise:

8 timer siden, Rumle skrev:

 

:laugh: min type trening!

:tommelsmil:

 

Her regner det i dag .. men det er stadig like lummert :forvirret:

 

Rumles Helsetudio AS. :fnise:

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Stående trening hvor man er pyntelig påkledd, usvettelig OG strikker mens det pågår...
er jeg meget skeptisk til. :opplyser:  Trimming = svetting og skikkelig innsats for min del. 

Ha-ha, ja skeptisk jeg også, men det så da veldig hyggelig ut på en måte. 

57 minutter siden, Severus skrev:

Regner dere bort sørpå?

Regner ikke bort Sev., men det regner så pent og pyntelig rett ned i jorda. Og det er bra for soppen! :hoppendeglad:

53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi har laget kalorifri og smakfull hvetestang med vaniljekrem på forumkjøkkenet. Spis! :biggrin: 
7b2310fcd5da7cd1e90a00aeb30f4c27.jpg?t%5

Jeg tar et stykke jeg. Tusen takk Hoppe! :arwen:

3 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har eplekake og vaniljeis :opplyser: 

Ja, takk begge deler. :takke:

--------------------------------------

Her har vi celebert besøk et par dager og vi har spilt vri åtter, vri sekser og vri femmer. Nye regler er skapt og jeg forstår ikke hvorfor jeg taper hele tiden.:overrasket: Men nå er det sengetid for de minste, en god natts søvn, og måtte de sove leeeeeenge i morgen. :pls:

Selv skal jeg henge litt rundt omkring her i KG-verdenen. :hallo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

Regner dere bort sørpå?

Ja... er ikke voldsomt med regn, men det regner greit nå. Vurderer om jeg skal ta inn plantene mine i natt så ikke de drukner.

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi har laget kalorifri og smakfull hvetestang med vaniljekrem på forumkjøkkenet. Spis! :biggrin: 
7b2310fcd5da7cd1e90a00aeb30f4c27.jpg?t%5

NAM!

16 minutter siden, Aldrisur skrev:

 

Her har vi celebert besøk et par dager og vi har spilt vri åtter, vri sekser og vri femmer. Nye regler er skapt og jeg forstår ikke hvorfor jeg taper hele tiden.:overrasket: Men nå er det sengetid for de minste, en god natts søvn, og måtte de sove leeeeeenge i morgen. :pls:

Selv skal jeg henge litt rundt omkring her i KG-verdenen. :hallo:

Haha det er ikke lett å vinne i et spill som stadig endrer regler altså! :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt besøk av bestemor og gammeltante, og bestemor hadde med et stooort spann med blåbær til lillemor :jepp: Tro det var ei som var fornøyd! :fnise: Frøkna var derimot ikke særlig fornøyd med å legge seg. Vet ikke helt hva som var feil, men jeg fikk visst gjort noe riktig, for ho sovnet etterhvert :) 

Har fått pakke i posten i dag, noen småting som venninna mi har kjøpt for meg og hentesettet til lillebror som ho har strikket :rodmer: Må bare ha i knapper, så jeg får finne det på tirsdag :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mynona skrev:

Ja... er ikke voldsomt med regn, men det regner greit nå. Vurderer om jeg skal ta inn plantene mine i natt så ikke de drukner.

NAM!

Haha det er ikke lett å vinne i et spill som stadig endrer regler altså! :ler: 

Je gidder ikke ta inn plantene - trur eg. :unsure:

11 minutter siden, FruN skrev:

Vi har hatt besøk av bestemor og gammeltante, og bestemor hadde med et stooort spann med blåbær til lillemor :jepp: Tro det var ei som var fornøyd! :fnise: Frøkna var derimot ikke særlig fornøyd med å legge seg. Vet ikke helt hva som var feil, men jeg fikk visst gjort noe riktig, for ho sovnet etterhvert :) 

Har fått pakke i posten i dag, noen småting som venninna mi har kjøpt for meg og hentesettet til lillebror som ho har strikket :rodmer: Må bare ha i knapper, så jeg får finne det på tirsdag :) 

Så koselig.

Ekte blåbær? Jeg har bare funnet noen inntørka små raringer her i skogen, og de vi kjøper smaker jo ingenting. Misunnelig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Je gidder ikke ta inn plantene - trur eg. :unsure:

Så koselig.

Ekte blåbær? Jeg har bare funnet noen inntørka små raringer her i skogen, og de vi kjøper smaker jo ingenting. Misunnelig. :sjenert:

Det er "butikkbær". Greit nok enn så lenge, enkle å ta få tak i, og lite søl :Nikke: Og ho synes de er gode. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Det er "butikkbær". Greit nok enn så lenge, enkle å ta få tak i, og lite søl :Nikke: Og ho synes de er gode. :) 

Å ja. Da er jeg ikke misunnelig lenger. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, FruN skrev:

30.august :) 

Det er jo kjempesnart!!  Gleder dere dere? Skjønner småen at hun skal bli søster?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å ja. Da er jeg ikke misunnelig lenger. :fnise:

:fnise: 

Gleder meg til det er bær i hagen her :sikle: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

:fnise: 

Gleder meg til det er bær i hagen her :sikle: 

Dere har de beste blåbærene i hele Norge! Har aldri plukket så fine blåbær som jeg gjorde i ditt distrikt. :nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Mynona skrev:

Det er jo kjempesnart!!  Gleder dere dere? Skjønner småen at hun skal bli søster?

34 dager! Ikke at jeg følger stort med på nedtellingen :fnise: Har app til slikt :P Men det går fort! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Dere har de beste blåbærene i hele Norge! Har aldri plukket så fine blåbær som jeg gjorde i ditt distrikt. :nordvesta:

Og jeg som bare må gå ut døra.. :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun skikkelige bær som en blir veldig farget av å spise er skikkelige bær. :rodmer: Resten er en grei reserve. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Og jeg som bare må gå ut døra.. :lur: 

Heldigrisa! Aldrisurine var ikke fylt året en gang første gang vi var der og plukket blåbær. Vi satte henne fra oss i bæremeisen midt oppi en blåbærtue mens vi gikk rundt og  plukket. Hun satt nå der i lang tid, plukket bær av risene og puttet i munnen. For et herlig liv! :)

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Kun skikkelige bær som en blir veldig farget av å spise er skikkelige bær. :rodmer: Resten er en grei reserve. 

Ja, de må ha den spesielle lillarødblåfargen og smake skog og bær. :nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...