Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

 

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ha-ha, strekke på Hamsteren! :laugh: Det blir det ikke noe av her i kveld jaffal, det så klamt og fuktig i lufta at man kan nesten ikke røre seg. 

:fnise:Hamster som hamstrer: 

giphy.gif

Ser ut som han prøver å illustrere noe.. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

 

Ser ut som han prøver å illustrere noe.. :ninja:

Det var da veldig til guttetanker på deg i dag da Winza? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det var da veldig til guttetanker på deg i dag da Winza? :fnise:

Er jo dere som poster ting som gir meg tankene :hoho:Må passe meg så ikke dette blir til Fiffy Shades of KG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, strekke på Hamsteren! :laugh: Det blir det ikke noe av her i kveld jaffal, det så klamt og fuktig i lufta at man kan nesten ikke røre seg. 

:fnise:Hamster som hamstrer: 

giphy.gif

Det var da en gysla tykk tannkost :unsure:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Det var da en gysla tykk tannkost :unsure:

Javisst! Makan til tulletannbørste skal du lete lenge etter. :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Winza skrev:

Er jo dere som poster ting som gir meg tankene :hoho:Må passe meg så ikke dette blir til Fiffy Shades of KG

Unnskyld Winza. :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Varmt og lummert her ogsaa i dag .. er ingen fan av det altsaa!

Jeg skulle legge på laken på en underkøye i sta, du vet en sånn bred familiekøyeseng? Jeg måtte dusje etterpå jeg. :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg skulle legge på laken på en underkøye i sta, du vet en sånn bred familiekøyeseng? Jeg måtte dusje etterpå jeg. :laugh:

:laugh: Stakkars oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stakkars oss. Snakket med Aldrisurine i sta som kunne fortelle at alle på jobben hennes hadde hatt det på samme måte i dag, tynne, tykke, unge og gamle. Så da er det vel greit da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Størrelsen teller virkelig her :biggrin:

Jeg skal gi meg nå :ninja:

Du'a. :essen2: Vil du ha en kald iskrem med to kuler på - en jordbærkule og en karamelliskule? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som har vært i lange tider i 33-39 grader synes det er litt kjølig nå, så jeg lukket døra og vinduet :ler: 

Jeg har vasket og ryddet i hele dag/kveld (unntatt støvsugershopping og trening), og synes egentlig ikke det har vært så klamt... rart hvordan man blir vant med temperaturer så lenge man har vært i de en stund. 

Treningen kunne avsløre at man blir MYE svakere av 3,5 uke ferie med masse is, og ikkenoe fysisk fostring. Så nå blir det ispause her. Fra og med i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vasket, hengt opp, tromler og ryddet vekk klær, tatt oppvaska, tørrmoppet mesteparten av stua og ryddet leker (med hjelp av HerrN). En passe effektiv kveld :Nikke: Imorra skal jeg støvsuge, kanskje vaske stuegulvet og bake kake :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å sage ned mange stammer før tordenværet satte inn, og i morgen skal jeg prøve å grave opp noen av stubbene. Det blir et helsikes arbeid, men jeg har ferie og ingenting bedre å gjøre, så da kan jeg like gjerne bruke tiden min på noe jeg vet jeg vil være glad for etterpå.

Pluss at jeg ikke klarte å holde kjeft der ute på forumet... :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg som har vært i lange tider i 33-39 grader synes det er litt kjølig nå, så jeg lukket døra og vinduet :ler: 

Jeg har vasket og ryddet i hele dag/kveld (unntatt støvsugershopping og trening), og synes egentlig ikke det har vært så klamt... rart hvordan man blir vant med temperaturer så lenge man har vært i de en stund. 

Treningen kunne avsløre at man blir MYE svakere av 3,5 uke ferie med masse is, og ikkenoe fysisk fostring. Så nå blir det ispause her. Fra og med i morgen. 

Måtte lese dette tre ganger før jeg forsto at ispause betyr pause fra is og ikke "is i pausen" :fnise:

2 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har fått vasket, hengt opp, tromler og ryddet vekk klær, tatt oppvaska, tørrmoppet mesteparten av stua og ryddet leker (med hjelp av HerrN). En passe effektiv kveld :Nikke: Imorra skal jeg støvsuge, kanskje vaske stuegulvet og bake kake :Nikke: 

Du er råflink FruN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...