Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Winza skrev:

Har hun blitt så stor allerede? Tida flyr, husker fortsatt når vi drev og spekulerte i når hun skulle bli født :)

Ho er blitt halvannet år! Skal "hjelpe" til (i det minste se på) når mat blir laget, vaske bord og gulv, den nevnte oppvaska og være med å vaske klær. Og nå skal ho jo snart bli storesøster vettu!

Så tiden flyr! 

7 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Helst filme henne og til dokumentasjon :hoho: 

Jenta her uttalte: jeg elsker å hjelpe til! Vi holdt på å flytte, og hun var ikke så gammel. Hun var mer "ekstraarbeid" enn hjelper. 

Tror jeg på :ler: 

Og ja, må nok filmes! Og vises frem i konfirmasjonen, sammen med et par dansevideoer :jepp::hoho: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WEB_Image%201284167816.Jpeg

Har bestilt meg GoT krus, så nå skal jeg bli kul. 

Men så innser jeg at jeg er som Jon Snow fordi jeg vet ingenting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så første episode av første sesong av Game of Thrones i går faktisk. Ingen av oss har sett det før. Litt merkelig serie egentlig.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg (grunnet omstendigheter som går på å ikke spise snoperier og sånne ting siden etter 17-mai)
tatt min største jeans som begynte å bli litt løstsittende, kokevasket den i håp om at den ville krympe.
Det gjorde den ikke en millimeter. :klo:  Vaskeanvisningen var av det latterlige slaget som viste maks 30 grader. 
Nok et bevis på at tøy tåler veldig mye mere enn det de er merket, uten å gå i stykker.
*p.s. jo det ble nok litt mindre farge på dem etterpå men det er uansett tid for sommerlyse klær så pytt-pytt* :laugh: 

Bare vask med godt og varmt vann og få ting skikkelig rent, jenter og gutter! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ny, Hoppis!

Jeg er i fullt gartnermodus og sager ned busker og trær for fote. Det er jaggu kroppsarbeid! *svett*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hurra! Går det bra å gartnerere med nyhåret? :biggrin: 

Absolutt ikke! Den tøffe Elvissleiken faller bare ned, og nå ser det ut som om jeg bør bruke hekksaksa på meg selv... Men, jeg får vaske håret senere og se om jeg får til å etterligne det frisøren gjorde. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje begynne med hårnett i kampens hete, eller kjekke Kaci Kullman-spenner i håret? :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mynona skrev:

Vi så første episode av første sesong av Game of Thrones i går faktisk. Ingen av oss har sett det før. Litt merkelig serie egentlig.. 

Har sett to episoder, så ga jeg opp. Var ikke noe for meg, men greit at vi har forskjellig seriesmak synes jeg. :P

11 timer siden, Rumle skrev:

 

Litt musikk i natten :edie:

Åh, den er nyyydelig Rumle. :rodmer:

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg (grunnet omstendigheter som går på å ikke spise snoperier og sånne ting siden etter 17-mai)
tatt min største jeans som begynte å bli litt løstsittende, kokevasket den i håp om at den ville krympe.
Det gjorde den ikke en millimeter. :klo:  Vaskeanvisningen var av det latterlige slaget som viste maks 30 grader. 
Nok et bevis på at tøy tåler veldig mye mere enn det de er merket, uten å gå i stykker.
*p.s. jo det ble nok litt mindre farge på dem etterpå men det er uansett tid for sommerlyse klær så pytt-pytt* :laugh: 

Bare vask med godt og varmt vann og få ting skikkelig rent, jenter og gutter! :jepp: 

Ha-ha, du asså. Unn deg en ny bukse da vel Hoppetuss, det har du fortjent om du har unngått snoperier siden etter 17. mai. :rosaengel:

@Winza - der har vi noe til felles. :ler:

Jeg ser også for meg @Fantastica i full blomst gartnerere med den nye sveisen. :lillesky:

---------------------------

Jeg driver å tenker ut hva jeg skal ha på meg og hvordan jeg skal fikse håret til jeg skal i bryllup (snart). Har ikke lyst til å bruke masse kroner på å gå til frisøren og sette opp håret. så må klare å fikse noe pent selv. Og så må jeg lete i skohaugen min etter noen pene sandaler -- for det passer best til den nye kjolen min. 

Uh ja, mye å tenke på gitt. :sjarmor:

I mellomtiden - litt onsdagstrim for høyre beinet. 

tumblr_miccqn7EzS1rpduwho1_500.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Har sett to episoder, så ga jeg opp. Var ikke noe for meg, men greit at vi har forskjellig seriesmak synes jeg. :P

Åh, den er nyyydelig Rumle. :rodmer:

Ha-ha, du asså. Unn deg en ny bukse da vel Hoppetuss, det har du fortjent om du har unngått snoperier siden etter 17. mai. :rosaengel:

@Winza - der har vi noe til felles. :ler:

Jeg ser også for meg @Fantastica i full blomst gartnerere med den nye sveisen. :lillesky:

---------------------------

Jeg driver å tenker ut hva jeg skal ha på meg og hvordan jeg skal fikse håret til jeg skal i bryllup (snart). Har ikke lyst til å bruke masse kroner på å gå til frisøren og sette opp håret. så må klare å fikse noe pent selv. Og så må jeg lete i skohaugen min etter noen pene sandaler -- for det passer best til den nye kjolen min. 

Uh ja, mye å tenke på gitt. :sjarmor:

I mellomtiden - litt onsdagstrim for høyre beinet. 

tumblr_miccqn7EzS1rpduwho1_500.gif

Vet ikke hvorfor men hun minner meg om Rumle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Winza skrev:

Vet ikke hvorfor men hun minner meg om Rumle :P

Jeg tror @Rumle har maken soldrakt. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav hva er det for slags spesielle spesialsider du er inne på nå, Aldri? lol
...og så sliten JEG blir i mitt høyrebein av å se på hun der.... :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...