Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg klikket meg inn i den dagboken nå, og fant ut at jeg må vente med å lese der. Utsette det litt. 

Takk for velkommenhjemhilsninger! Kom meg i seng i 2.30 tiden tror jeg, og har sovet til 11 i dag. Deilig. Og godt å se igjen Paul etter 2,5 uke også :jepp: 

Har dere andre hatt en fin sommer så langt? Jeg har bare lest bittelitt innimellom her, for vi har hatt så ustabilt nett rundt om. Vi er bortskjemte med wifihastighet her i Norge ja. 

Jeg prøver å lure med meg Paul for å kjøpe jordbær på jorbærgården i dag. Men han synes det er litt langt å kjøre for å kjøpe jordbær :ler: Jeg synes det er verdt det! 

Er det flygel du har fått deg F? 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem, My! Nei, det er ikke flygel. Men tungt likevel! Og ja, Hoppetussa, jeg er faktisk sterk. Jeg løper ikke fort eller holder ut i timesvis, men sterk, det er jeg. Og litt lur, som brukte fysikkens lover til å gjøre jobben litt enklere.

Nå har jeg vært på Plantasjen og svidd av noen tusenlapper på planter til ute og inne. Jeg elsker planter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
20 minutter siden, Salka skrev:

Så nydelige blomster, F! Og grattis med piano!

Jeg har også tenkt på A, mannen og mini i hele natt. Helt forferdelig trist situasjon. :( Gruer meg hver gang jeg går inn i den tråden, er så redd for hva som kan vente. For et fantastisk menneske hun er, hun har gjort et enormt inntrykk på meg. :hjerte:

Jeg klarer ikke å se i tråden mer, er for tøft :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
20 minutter siden, Salka skrev:

Så nydelige blomster, F! Og grattis med piano!

Jeg har også tenkt på A, mannen og mini i hele natt. Helt forferdelig trist situasjon. :( Gruer meg hver gang jeg går inn i den tråden, er så redd for hva som kan vente. For et fantastisk menneske hun er, hun har gjort et enormt inntrykk på meg. :hjerte:

Var inne å leste der nå, klarte ikke å holde tårene tilbake, livet er uretferdig, hun var et så godt menneske. Tenk at et menneske du aldri har møtt kan gjøre et så stort intrykk, :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Severus skrev:

Kjør til jordbærgården, det er koselig. 

Enig med deg

8 minutter siden, Fantastica skrev:

Velkommen hjem, My! Nei, det er ikke flygel. Men tungt likevel! Og ja, Hoppetussa, jeg er faktisk sterk. Jeg løper ikke fort eller holder ut i timesvis, men sterk, det er jeg. Og litt lur, som brukte fysikkens lover til å gjøre jobben litt enklere.

Nå har jeg vært på Plantasjen og svidd av noen tusenlapper på planter til ute og inne. Jeg elsker planter!

Det er et møbel som ikke skal flyttes på for ofte. Men det blir nok koselig med pianomusikk i huset tenker jeg. 

Tomat og paprikaplantene mine har endelig fått blomster mens jeg har vært borte. men tomatplantene har veldig gule og visne blader. Og det er kjempelave. Så spørs om det blir noe mer enn et par tomater der. I oktober eller noe :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Var inne å leste der nå, klarte ikke å holde tårene tilbake, livet er uretferdig, hun var et så godt menneske. Tenk at et menneske du aldri har møtt kan gjøre et så stort intrykk, :hjerte:

Ikke jeg heller. :( jeg gråter og gråter. Livet er grusomt urettferdig ja, hun var helt fantastisk. :hjerte: Rart at et menneske man aldri har møtt kan gjøre så stort inntrykk, ja. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig ville jeg ha svart på alt dere har skrevet. Men er helt gåen etter å lese Mannens avskjedsbrev.

Mennesker vi aldri har møtt, aldri har sett. Jeg kommer aldri til å glemme denne lille familien. :dagens-rose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Aldrisur skrev:

Som vanlig ville jeg ha svart på alt dere har skrevet. Men er helt gåen etter å lese Mannens avskjedsbrev.

Mennesker vi aldri har møtt, aldri har sett. Jeg kommer aldri til å glemme denne lille familien. :dagens-rose: 

Vi er flere som tørker tårer i dag... :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene presser på bare jeg tenker på det igjen :sukk: 

Han skrev et nydelig avskjedsbrev i dagboka :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en sånn person som ikke klarer å gråte, kompisen min døde på Utøya å jeg tror ikke jeg gråt. Jeg er et fælt menneske. En ting lovte jeg han på øya, å det var at vi skal ta den tilbake. Å fylle den med kjærlighet,latter,debatter og ungdom som vil forandre verden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Tårene presser på bare jeg tenker på det igjen :sukk: 

Han skrev et nydelig avskjedsbrev i dagboka :hjerte: 

Enig. 

Jeg har ikke klart å lese hele tråden hennes, enda. Vet noen av dere andre hvilken type kreft hun døde av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

Jeg er en sånn person som ikke klarer å gråte, kompisen min døde på Utøya å jeg tror ikke jeg gråt. Jeg er et fælt menneske. En ting lovte jeg han på øya, å det var at vi skal ta den tilbake. Å fylle den med kjærlighet,latter,debatter og ungdom som vil forandre verden. 

Du er ikke et fælt menneske fordi du ikke klarer å gråte. Det du lovte han/i hans minne er mye viktigere :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Enig. 

Jeg har ikke klart å lese hele tråden hennes, enda. Vet noen av dere andre hvilken type kreft hun døde av?

Det begynte som livmorkreft ett års tid etter at Mini ble født, så har jeg ikke fått med meg mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Det begynte som livmorkreft ett års tid etter at Mini ble født, så har jeg ikke fått med meg mer enn det. 

Takk. Da har hun ganske sikkert fått spredning. Tragisk. 

Begriper at kommentarene i denne tråden er nødvendig http://forum.kvinneguiden.no/topic/1121681-tenn-et-lys-for-baremei/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt opprettet en tråd med oppfordring om å tenne et lys for henne i "vi som sørger". Det synes jeg ikke noe om, for det kommer alltid noen inn og spør hvorfor, eller lager bråk på annen måte når de kan være anonyme. Og bibelsitatene har funnet veien inn dit også. :sukk: 

Det verste er at jeg vet hvor hun kommer fra og vet at noen jeg er glad i var glad i henne. Dobbel sorg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, syns ingenting om det. Og selvsagt kommer en ab inn og gnåler om hvordan vi vet at hun er død, at hun ikke gidder å lese dagbøker og blablablabla. Og de pokkers bibelsitatene! 

Det holder med dagboken, vi kan tenne lys der også. Dessuten går det ikke an å være anonym i dagboken, noe som er en stor fordel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...