Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....nå blir jeg funderende på hva slags frisyrefrigjøring hun fantastiske skal transformeres til.
co.jpg    Blir det sånn kanskje? :biggrin:  *kom med forslagsbilder da folkens?* 

IMG_0479.PNG.8f010af7981d2b2076eb4d7a16cfb894.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg da? I mummi er jeg Hufsa ihvertfall, så bare å passe seg. :nigo: 

Endret av Salka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Winza Ett sted jeg jobbet en gang i tide, så var det en som sa når det ble for mye av ett eller annet: Kunne tro jeg var ansatt i en vernet bedrift, og så gikk hun på kontoret og lukket døren. Sånn opplever jeg tidvis forumet og. En vernet bedrift der enkelte folk mangler "antenner". De siste ukene har det og skjedd ting som gjør at mitt syn på det som skjer her inne på forumet gjør meg skeptisk, forundret og tidvis skremt. 

Egoisme og mangel på "antenner" er skremmende i flere tråder I A tråden, så skriver Mannen at han har mottatt pm fra flere med spørsmål om når det siste innlegget fra A kommer. (Hun har opplyst at hun har skrevet et innlegg som legges ut av pårørende når hun er død.) Herre Skapelse, A har ikke vært død ett døgn og folk er bare opptatt av å få lese hennes siste innlegg? Så opptatt av nettopp det, at de skriver og etterlyser det på melding til nærmeste pårørende! Snakk om egoisme, tankeløshet og kandidatur for "vernet bedrift" eller kanskje det burde vært et "vernet forum" for disse? 

En person spør om oppsigelsen hennes er gyldig. Hun opplyser at sjefen er på ferie. En annen er så grei at hun råder til å sende sjefen en sms med henvisning oppsigelsen og ber om å få bekreftet gyldigheten av oppsigelsen på mail. Hva skal sjefen med ferie, når de ansatte opptrer som om sjefen er på jobb? Hvor har det blitt av respekten for andre? Eller hun som sendet melding om syk fra jobb til sjefens facebook, og ikke har skrevet egenmelding. Nå blir hun trukket i lønn, og vil fylle ut egenmeldiingen. 

Er jeg for strengt opplært og oppdradd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Å, hold schmella på'rei, Blair. Vil ikke!  :fnise:

Neivell, bare hver sån du :snurt:

:fnise: ( :klem1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Neivell, bare hver sån du :snurt:

:fnise: ( :klem1:)

Ja-ah...sånn er jeg!  :jolie:

(( :fnise: :hug: ))

PS : kom og del lunch med Hoppis og meg i hennes tråd...   :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke; egoismens tidsalder... Toppen av kransekaka er jo gjerne at de som har mest problemer med å respektere andre, har minst like store problemer med å bli forstyrret selv.. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg synes det alltid er sånne tendenser når det er ferie på gang. Vi får håpe på lysere tider når sommerferien er over. :lillesky:

Neh det er for mye brungugg til at det blir lysere, vi må vente til valget når de rødgrønne vinner å brungugga ligger hjemme å gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 timer siden, Salka skrev:

Jeg da? I mummi er jeg Hufsa ihvertfall, så bare å passe seg. :nigo: 

Timon? Winza og Salka :nigo:

45 minutter siden, Fantastica skrev:

Hvem er jeg da? Og Hoppe, du er jaggu ikke langt unna! 

Simbas mor :)

20 minutter siden, Severus skrev:

Jeg er hyenene i Løvenes Konge #OndLatter

Da får du gleden av å rive anonymbruker i filler :biggrin:

Den scenen tilfredsstilte meg alltid når bår jeg var liten og jeg så den om igjen og om igjen, er jeg en sosiopat? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
2 timer siden, Lille Lerke skrev:

@Winza Ett sted jeg jobbet en gang i tide, så var det en som sa når det ble for mye av ett eller annet: Kunne tro jeg var ansatt i en vernet bedrift, og så gikk hun på kontoret og lukket døren. Sånn opplever jeg tidvis forumet og. En vernet bedrift der enkelte folk mangler "antenner". De siste ukene har det og skjedd ting som gjør at mitt syn på det som skjer her inne på forumet gjør meg skeptisk, forundret og tidvis skremt. 

Egoisme og mangel på "antenner" er skremmende i flere tråder I A tråden, så skriver Mannen at han har mottatt pm fra flere med spørsmål om når det siste innlegget fra A kommer. (Hun har opplyst at hun har skrevet et innlegg som legges ut av pårørende når hun er død.) Herre Skapelse, A har ikke vært død ett døgn og folk er bare opptatt av å få lese hennes siste innlegg? Så opptatt av nettopp det, at de skriver og etterlyser det på melding til nærmeste pårørende! Snakk om egoisme, tankeløshet og kandidatur for "vernet bedrift" eller kanskje det burde vært et "vernet forum" for disse? 

En person spør om oppsigelsen hennes er gyldig. Hun opplyser at sjefen er på ferie. En annen er så grei at hun råder til å sende sjefen en sms med henvisning oppsigelsen og ber om å få bekreftet gyldigheten av oppsigelsen på mail. Hva skal sjefen med ferie, når de ansatte opptrer som om sjefen er på jobb? Hvor har det blitt av respekten for andre? Eller hun som sendet melding om syk fra jobb til sjefens facebook, og ikke har skrevet egenmelding. Nå blir hun trukket i lønn, og vil fylle ut egenmeldiingen. 

Er jeg for strengt opplært og oppdradd? 

Mannen til baremei? Så ufint av folk :angry: Hvorfor skal han ta hensyn til hva andre lurer på når han akkurat har mistet sin livs kjærlighet, de har ingen oppdragelse :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt moro av lillemor noen ganger :P Ho vil veldig gjerne hjelpe til med masse, særlig oppvaska. Etter luren hennes, forsvant ho ut på kjøkkenet for å tømme oppvaskmaskina og ble sur fordi ho måtte vente 5 minutter :ler: Jeg må huske slikt til ho blir tenåring og nekter å hjelpe til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, FruN skrev:

Har litt moro av lillemor noen ganger :P Ho vil veldig gjerne hjelpe til med masse, særlig oppvaska. Etter luren hennes, forsvant ho ut på kjøkkenet for å tømme oppvaskmaskina og ble sur fordi ho måtte vente 5 minutter :ler: Jeg må huske slikt til ho blir tenåring og nekter å hjelpe til :ler: 

Har hun blitt så stor allerede? Tida flyr, husker fortsatt når vi drev og spekulerte i når hun skulle bli født :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Har litt moro av lillemor noen ganger :P Ho vil veldig gjerne hjelpe til med masse, særlig oppvaska. Etter luren hennes, forsvant ho ut på kjøkkenet for å tømme oppvaskmaskina og ble sur fordi ho måtte vente 5 minutter :ler: Jeg må huske slikt til ho blir tenåring og nekter å hjelpe til :ler: 

Helst filme henne og til dokumentasjon :hoho: 

Jenta her uttalte: jeg elsker å hjelpe til! Vi holdt på å flytte, og hun var ikke så gammel. Hun var mer "ekstraarbeid" enn hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...