Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Hjertet mitt galloperer på kveldstid, og jeg kjenner pulseringene på utsiden av magen. Kjennes ut som om det skal komme ut! Jordmor mente det var helt normalt, men jeg syns fortsatt det er litt ekkelt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertet mitt galloperer på kveldstid, og jeg kjenner pulseringene på utsiden av magen. Kjennes ut som om det skal komme ut! Jordmor mente det var helt normalt, men jeg syns fortsatt det er litt ekkelt.. :sjenert:

Ja, er det jeg syns også. Jeg tenker jo at det kanskje stresser den lille, men hvis jeg selv klarer å slappe av med det går det jo kanskje bra.. Satser på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at hjertebank er et helt vanlig graviditets"symptom" :jepp:
Veldig ubehagelig uansett da, har bare hatt det et par ganger etter jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, dere! :)

Av en eller annen grunn har halebeinet mitt låst seg i kveld, pluss at pc-en min har krasjet. Mannen har brukt hele kvelden på å fikse den, og den funker sånn halvveis nå. Vi rakk å rydde og støvsuge før ting skjedde, da, det er bra!

Edit: glemte å skrive at det venstre benet mitt begynte å prikke og etterhvert dovne bort hvis jeg satt stille en liten stund.

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjedelig med både pc-krasj og kranglete bein/halebein. Får håpe det bare var et engangstilfelle og ikke noe som skjer igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres ikke bra ut med både datakræsj og vondt i halebein og venstre bein :/

Husker ikke om du har vært noe plaget med rygg eller bekken? Jeg plagdes med at jeg dovnet bort i rumpa og ned baksiden av lårene, men etter at fysioterapeuten knakk opp litt i bekkenet og ryggen, har det vært nesten helt borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, høres ikke bra ut med både datakræsj og vondt i halebein og venstre bein :/

Husker ikke om du har vært noe plaget med rygg eller bekken? Jeg plagdes med at jeg dovnet bort i rumpa og ned baksiden av lårene, men etter at fysioterapeuten knakk opp litt i bekkenet og ryggen, har det vært nesten helt borte :)

Er 20% sykemeldt pga bekkenløsning, og så går jeg til fysioterapeut den dagen i uka som jeg har fri (onsdager). Så jeg skal nevne for henne at jeg har blitt verre. De siste ukene har ikke vært så lette som de tidligere, så jeg tror det må "tyngre skyts" til fra hennes side. Om det innebærer nye øvelser for meg eller annerledes behandling vet jeg ikke.

Har egentlig en henvisning til vanntrening liggende, har fremdeles ikke ringt dit og fått noen tidspunkt for det. Får prøve å ringe dit i morgen. Tenker at det kanskje kan hjelpe på litt. Men kanskje dumt med både fysioterapeut OG fysio i basseng samme dag?

---------------

Tror jeg må på sjokoladeavvenning! :fnise: Jeg har spist eller drukket noe sjokoladebasert omtrent hver dag i tre uker nå, og det kan da umulig være bra for vekta i det lange løp. Eller for tennene. Så nå må jeg prøve å være litt sterkere, og kun holde meg til helgedager. Etter i dag, da. For nå baker jeg chocolate chip cookies :plystre::sjokolade:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått deg en låsning da? Har tidligere hatt en låsning i korsrygg og bekken og da dovney foten bort.. :) kom seg med kiropraktor for min del, men fysio kan nok hjelpe hun også! Godt du har time i morgen da!:)

Hvordan går det med pc'n da?

Hehe om du spiser sunt eller så kan det vel ikke være sååå skadelig med litt sjokolade^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke fått deg en låsning da? Har tidligere hatt en låsning i korsrygg og bekken og da dovney foten bort.. :) kom seg med kiropraktor for min del, men fysio kan nok hjelpe hun også! Godt du har time i morgen da! :)

Hvordan går det med pc'n da?

Hehe om du spiser sunt eller så kan det vel ikke være sååå skadelig med litt sjokolade^^

Kan være det er det. Skal uansett få henne til å sjekke det ut. Hvis jeg legger meg ned på gulvet klarer jeg ikke reise meg opp uten å først rulle rundt og opp på alle fire. Litt hemmet fra å gjøre jobben min med å leke på gulvet med de små :P

PC-en er i alle fall på, men den bruker plutselig ti minutter på å skru seg på etter restart. Vet fremdeles ikke hva som er feil. Foreløpig kan jeg i alle fall bruke den, men samboeren min skal se litt mer på det hvis problemet vedvarer.

Hehe, godt poeng. Jeg spiser jo relativt greit og variert ellers, og med et hint av sjokolade hver dag får både jeg og lillemor masse antioksidanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var noen som skrev om at det var salg på Newbie-kolleksjonen til Kappahl. Måtte innom og titte på nett, og seeeeeee! Den er jo så fiiiin!!! :rodmer:

Nå har jeg egentlig nesten litt "for mye" klær til lille allerede, men det meste av det er arveklær. Vil jo gjerne kjøpe litt til henne selv også. Foreløpig har vi bare kjøpt litt på salg og én ting fra Disney World. Og noen tøfler fra HM, men de skulle brukes til å avsløre nyheten ;) Må vel kanskje få lov til å kjøpe littebitt? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så fin :rodmer: ja, jeg fikk melding ehr en dag om at det var 3 for 2 på barneklær, men vet ikke om jeg tør kjøpe noe særlig enda jeg? Når begynte du å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en body da vi var på ferie i sommer. Var vel ca uke 7. Veldig tidlig, men den fantes bare der, så vidt jeg vet. Og så kjøpte jeg tøfler rundt overgangen uke 11-12. De skulle brukes til annonsering av lille bolla i magen. Etter det har det blitt litt småplukk nå og da, samt en heftig shoppingrunde da det var konkurssalg på en outlet fra Barnas Hus.

Kjøper stellebord med skuffer i morgen, så da blir det vasking og gjennomgang av klær i ukene fremover! 🙌 :rodmer: Gleder meg!!

Du er jo så langt på vei nå at det må være lov å kjøpe noen småplagg på alle de fine salgene som er rundt omkring nå?

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter skikkelig med å gi opp sjokolade. Det har liksom vært det beste som finnes hele svangerskapet 😁

Blir hardt å slutte når lille blir født. Men må man så må man :)

Kappahl har mye fint!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...