Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, mannen kom hjem med en halv bolle og rester av en sjokoladeplate til meg! Han har vært på jobb helt til nå, og de hadde hatt litt til overs, og da tok han det med til meg!! :strix::hjerte: Det fikk han veldig mange kjærestepoeng for, altså!

Skal spare sjokoladen til fredag, da. Jeg har lovet meg selv at jeg må prøve ordentlig med sjokoladeavvenning denne uka, ettersom forrige ukes forsøk gikk rett vest :P Så den ligger i kjøleskapet og venter på meg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky you, vi har kjøpt inn til Halloween i dag. Kanskje ikke kjempelurt :P Håper formen er bra om dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det fredag, og innenfor min kategorisering av helg!! :bolledeig: Og jeg har faktisk ikke spist eller drukket noe med sjokolade hele uka, er skikkelig fornøyd! I ettermiddag skal jeg kose meg med sjokoladeresten som fremdeles ligger i kjøleskapet og venter på meg :hjerte:

Har hatt en stort sett veldig god uke nå også. Det er utrolig deilig etter rundt tre uker som ikke var så bra. Hovedsaklig er det vel én stor forskjell, og det er at jeg hver dag siden forrige onsdag har gått tur i minst 30 min sammenhengende. Jeg trodde ærlig talt at all bevegelsen på jobben min gjorde turen mer eller mindre overflødig, men så feil kan man ta! Tur skal jeg i alle fall fortsette med :biggrin:

Ønsker dere alle en fantastisk helg! :sjokolade:

Edit: Tenk at jeg kunne glemme det! 23 uker i dag!! :hoppe:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hopping og jubling! :biggrin::takke: Nå ligger lille jenta mi og sparker godt nedi magen min. I går kveld holdt hun meg faktisk våken litt ekstra fordi hun sparket så mye. Moro, da! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hopping og jubling! :biggrin::takke: Nå ligger lille jenta mi og sparker godt nedi magen min. I går kveld holdt hun meg faktisk våken litt ekstra fordi hun sparket så mye. Moro, da! :hjerte:

Så koselig! :hjerte: Elsker når baby er turbo!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hopping og jubling! :biggrin::takke: Nå ligger lille jenta mi og sparker godt nedi magen min. I går kveld holdt hun meg faktisk våken litt ekstra fordi hun sparket så mye. Moro, da! :hjerte:

Er så herlig å kjenne spark! Min er skikkelig turbo rundt leggetid, men morkaken demper støtene litt, så jeg får sove godt enda :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har heldigvis enn så lenge samme bevegelsesmønster som broren: Aktiv på formiddag og kveld, og sover for det meste om natten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at lillemor kun sover hvis jeg er i bevegelse, og hun våkner og sparker hvis jeg har sittet/ligget stille i ca et minutt. Så blir hun litt roligere igjen etter en stund. Får se hvordan hun blir på utsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ligger jeg i senga og skal sove. Har vært på bowling og Friday's med jobben, og det var utrolig koselig! Kjenner at det er bra å ha sånne arrangementer iblant, for det gjør at vi blir mer samlet som én gruppe :) Barnebursdag for nevø og niese i morgen, så nå må jeg sove. Skal "tidlig opp" (9:30) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O var rolig om natten og sprellet på dagtid og kveld da han lå inni magen. Allerede fra fødsel av var det naturlig for han å sove mest om natten og ha våkenperiodene på dagtid. Så her fulgte han døgnrytmen. Men han hadde kolikk da, så når kvelden kom (mellom 22 og 00) så var han jo sliten etter all magevondten. Det kan jo ha hatt noe å si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O var rolig om natten og sprellet på dagtid og kveld da han lå inni magen. Allerede fra fødsel av var det naturlig for han å sove mest om natten og ha våkenperiodene på dagtid. Så her fulgte han døgnrytmen. Men han hadde kolikk da, så når kvelden kom (mellom 22 og 00) så var han jo sliten etter all magevondten. Det kan jo ha hatt noe å si. :)

Vel, jeg håper at lillemor også følger vår døgnrytme ganske bra, men helst uten kolikken. Tenk så deilig å få sovebabyer!

-----------------------------

Nå har jeg bestilt meg vogn!!! :bolledeig:

Skulle egentlig vente en mnd, pluss at jeg begynte å bli litt usikker etter en vogndiskusjon på facebook, men jeg endte opp med Bugaboo Buffalo likevel. Det er nemlig tilbud på alt til ordinær pris hos Babyshop i dag (for medlemmer i kundeklubben), og man får 200 kr avslag per 1000 kr! Tror de regnet det litt rart, da, for til tross for at jeg trodde jeg skulle få 2000 kr avslag, fikk jeg "bare" 1600 kr. Ser ut til at de trakk fra momsen før de regnet ut fradraget.

Og det er ikke det beste! Pappa sa nemlig også at det er han og stemoren min som skal betale for vogna! Den koster jo 8800 kr, selv med rabatten (uten tilbehør, men det skal vi uansett ønske oss til jul), så det er en fantastisk gave å få! :hoppe: Så jeg ringte stemoren min og jublet og takket og bukket så mye etter at pappa slapp meg av hjemme i stad. 8800 kr "spart" er veldig mye penger som kan gå til andre nødvendigheter for den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det tilbudet men vil helst bestille i butikken for å være sikker på at jeg får med alt. Vi skal bestille denne uka. Stelleveske har jeg ikke sett på enda..

Fikk dere vite hvor lang ventetid det er? Før dere får vogna mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...