Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så det tilbudet men vil helst bestille i butikken for å være sikker på at jeg får med alt. Vi skal bestille denne uka. Stelleveske har jeg ikke sett på enda..

Fikk dere vite hvor lang ventetid det er? Før dere får vogna mener jeg...

Det sto 1-3 ukers leveringstid. Og den blir levert til nærmeste postkontor, ser det ut til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå! Endelig! Herlig å få det gjort, da? Misunner deg som har bestemt dere OG bestilt - dit kommer aldri vi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg tror jeg står mellom bugaboo buffalo eller tfk joggster twist med multi x. Vil gjerne høre hvorfor dere endte på bugaboo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig deilig å ha en så stor ting på plass! Det kommer til å bli så rart å hente den :o

Ble bare nødt til å tenke at valget vi hadde tatt var det riktige, og så kjøre på, hehe.

Vi vil ha Bugaboo Buffalo fordi den er smal, lett å navigere (selv med én hånd), har lav vekt, fint design med mulighet for endringer i farge, svingbare hjul foran som kan låses, hjulene har grei størrelse og er "luftdekk", det er god plass i nettet under vogna, det er mulig å ha både bagdel og sportsdel begge veier, håndtaket er i "teleskop"-design sånn at mannen ikke sparker borti understellet når han går og det er lett å pakke vogna til passende størrelse og tilogmed flatpakke den helt. Det gjelder faktisk også bagdelen, for den har "spiler" eller bjelker som man kan ta løs og dermed sørge for at vogna tar minimalt med plass.

Phew! Tror det var alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm sold! :P Eneste jeg savner som TFK har er håndbrems. Tipper det er ganske praktisk siden vi bor mellom bakkar og berg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm sold! :P Eneste jeg savner som TFK har er håndbrems. Tipper det er ganske praktisk siden vi bor mellom bakkar og berg. ;)

Jeg glemte å ta med at det er mulig å kjøpe en bitteliten adapter, så kan man klikke bilsetet direkte på understellet. Så om man skal kjøre til butikken for en kort tur, men ikke vil bære bilstolen, kan man ta med bare understellet :biggrin:

Jeg syns det er litt hardt med noen av håndbremsene, for de kan låse seg litt når det er veldig kaldt. Så jeg syns tråkkebremsen funker supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet en pakke amminnlegg i ull fra Joha på posten. Kom hjem og åpnet den, og skjønner at det er én ting som er uklart: det ser ut til å være en lomme i innlegget. Hva er det jeg må kjøpe og putte nedi der? Det virker jo ikke som om de er tette i seg selv, så noe som har en vokset bakside eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hentet en pakke amminnlegg i ull fra Joha på posten. Kom hjem og åpnet den, og skjønner at det er én ting som er uklart: det ser ut til å være en lomme i innlegget. Hva er det jeg må kjøpe og putte nedi der? Det virker jo ikke som om de er tette i seg selv, så noe som har en vokset bakside eller noe?

Håper fremdeles at noen kan svare på spørsmålet, ettersom jeg ikke klarte å finne noe på Google :)

Merker tydelig nå at jeg har blitt framtung. Ryggen spenner seg mer enn før, og jeg må følge med så jeg ikke lar korsryggen svaie enda mer. Det betyr vel bare at lillemor legger godt på seg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel diskutert i Lilleninja sin dagbok ;)

Stemmer :nigo:

Hurra for 23 uker og at lillemor legger godt på seg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer :nigo:

Hurra for 23 uker og at lillemor legger godt på seg :danse:

We're still on for Friday?

Jeg vil se fine gravidmager (og jeg lover å ikke tafse!) :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lommen er til for å kunne legge engangsinnlegg i, som da vil suge opp mye mer av melken. :) selv la jeg engangsinnlegg innerst og ullinnlegg ytterst slik at det ikke kom melk på ullinnleggene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

We're still on for Friday?

Jeg vil se fine gravidmager (og jeg lover å ikke tafse!) :nigo:

YEEEEES :nigo: Storesøster sa til og med at det ikke gjorde noe om jeg kom litt senere ^^

Du kan få både se og tafse på min hvis du vil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lommen er til for å kunne legge engangsinnlegg i, som da vil suge opp mye mer av melken. :) selv la jeg engangsinnlegg innerst og ullinnlegg ytterst slik at det ikke kom melk på ullinnleggene :)

Men føler jeg leser over alt at papirinnleggene setter seg fast. Gjorde de det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men føler jeg leser over alt at papirinnleggene setter seg fast. Gjorde de det hos deg?

Natusan sine satt seg fast, men Libero gjorde aldri det. :) Vet noen er fornøyd med Chico også, men de er dyre og mer tungvindt å få tak i, så greit å prøve de på butikken først. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natusan sine satt seg fast, men Libero gjorde aldri det. :) Vet noen er fornøyd med Chico også, men de er dyre og mer tungvindt å få tak i, så greit å prøve de på butikken først. :)

Takk for tips.mda vet jeg hva jeg skal prøve. Tenker man må ha ganske mange ullinlegg om man kun bruker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips.mda vet jeg hva jeg skal prøve. Tenker man må ha ganske mange ullinlegg om man kun bruker det?

Jeg lakk i alle fall noe helt fryktelig. Spesielt de første seks ukene, men lenge etter det også. :)

Byttet engangsinnlegg flere ganger for dag, og da var de helt tunge og våte. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi svar på det - supert! For jeg skjønte ikke helt greia, hehe :P Får kjøpe en pakke fra Libero og teste det først. Trenger man mange sett med ammeinnlegg i ull/bambus egentlig? Eller holder det med to sett, så man har noe mens man vasker det første? Og vil engangsinnleggene sørge for at ullinnleggene ikke blir våte og skitne?

Har eksamen torsdag og fredag, men regner med å ligge greit an etter torsdagen. Slutter fire på jobb, så kommer jeg og finner dere andre! Ble det bestemt hvor vi skulle være?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...