Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har lyst til det samme men vil ikke bruke så mye penger til fly & hotell siden han driver og tar lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt København er en fin juleby! Ellers så har jeg vert i Riga før jul og det var veldig fint!:) er julemarked, nen så har de igaå flere kjøpesentre til julegaver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo seff dratt til London :hjerte: Men hva med Dublin? Det var en kjempefin og koselig by! Ellers er jeg enig i København, men det er jo litt kjedelig igjen (synes iallefall jeg). Berlin kanskje? :)

Jeg har en body og en kjole fra Newbie-kolleksjonen fra KappAhl som vi kjøpte til datteren til et vennepar av oss som ble født i februar, men vi har enda ikke vært der, og hun passer ikke strl 56 eller 62 lenger for å si det sånn :ler: Vil bønna ha det ellah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde jo seff dratt til London :hjerte: Men hva med Dublin? Det var en kjempefin og koselig by! Ellers er jeg enig i København, men det er jo litt kjedelig igjen (synes iallefall jeg). Berlin kanskje? :)

Jeg har en body og en kjole fra Newbie-kolleksjonen fra KappAhl som vi kjøpte til datteren til et vennepar av oss som ble født i februar, men vi har enda ikke vært der, og hun passer ikke strl 56 eller 62 lenger for å si det sånn :ler: Vil bønna ha det ellah?

Jaaa! :D Send meg en pm,så kan vi avtale pris og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente :strix: så gøy at så mange av oss tippet riktig :danse:

Ja, det er tydeligvis mange klarsynte på KG! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avtalt med pappa at han skal hjelpe oss med å kjøpe stellebord om to uker. Vi har ikke bil selv, så det er veldig greit at han har mulighet til å stille opp mellom alt det andre han har på plakaten :)

For å få mest mulig ut av plassen (som vi ikke har, haha) har jeg bestemt at vi skal ha dette stellebordet. Det er en kommode til vanlig, og skal få være det fram til lillemor tyter ut av meg :P Gleder meg veldig til å kunne begynne med vasking av alle klærne vi har både fått i gave, arvet og fått låne til den lille! Tenker nok det blir en gledeståre når jeg bretter sammen og legger på plass de første klærne i skuffen der :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er forresten et magebilde fra i dag:

mage_07_10_2014.jpg

Edit: Ser nesten liten ut på bildet, men magen er veldig stor når man ser meg, altså. Mange som spør om det er to der inne!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin babymage :rodmer:

Greit å få i orden stellebord å slikt også ja, spesielt når dere ikke har bil selv!:) ser veldig greit ut det der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her er forresten et magebilde fra i dag:

mage_07_10_2014.jpg

Edit: Ser nesten liten ut på bildet, men magen er veldig stor når man ser meg, altså. Mange som spør om det er to der inne!

Så fiin magee :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage! :) Jeg syns egentlig bare jeg ser tjukk ut selv. Bortsett fra etter middag, da ser jeg bortimot høygravid ut innimellom.

Det er det samme stellebordet vi har tenkt oss. Kjekt med skuffer, så kan man ha bleier og stuff litt bortgjemt. Og klær lett tilgjengelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuusen takk!! :nigo: Er veldig stolt av babymagen min om dagen, for det er jo tydelig at det er noe der nå :gravid:

Gleder meg veldig til å få stellebordet, tror det blir veldig praktisk og pent! Blir nok et slags system med kurver/bokser i den åpne hylla til bleier, kluter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fiiin babymage du har! ☺ og gratulerer med jente og straks halvveis 💗💗 😃 hurrraaa.

Ang tur hadde jeg også valgt London, så mye fine markeder og god julestemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...