Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Kun to dager igjen til oul!! :hoppe: Det betyr at nå er siste sjanse for å tippe kjønn eller evt ombestemme seg siden sist ;) Her er lista sånn den ble for en uke siden:

Jente:

MrSpiremor

Frk.mh

Kirby

Nautika

Kaffemor

Missdior

Lillemeg90

Lilleninja

Snuttepi

Kaospåtobein

Androide

Gutt:

Spiremor

Teriyaki

Malicious

Hvitløk

MissStiles

Saraby

Androide

Ha en fin dag, dere!

Edit: lagt inn noen :)

Endret av Spiremor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg ensten blir litt misunlig på alle dere som har OUL nå :D leeeenge igjen for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg et skikkelig behov for nesting! Har så lyst til å bare dra fra jobb rett på IKEA og kjøpe stellebord, slenge det over skulderen og dra hjem og skru samtidig som jeg vasker de første babyklærne! Skal pakke i kveld fordi jeg skal bort i helgen,så jeg får ikke gjort noe babyrelatert nå. Får bli til uka eller noe.

Ooog jeg prøvde noen barnevogner i går. Veldig mange fine, men jeg må si at Bugaboo Buffalo virkelig er en vogn jeg liker! Synd at det er en av de dyreste.. Får se hva gubben sier. Kan jo være han blir enig med meg når han ser den selv og får sett hvor praktisk den er ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun to dager igjen til oul!! :hoppe: Det betyr at nå er siste sjanse for å tippe kjønn eller evt ombestemme seg siden sist ;) Her er lista sånn den ble for en uke siden:

Jente:

MrSpiremor

Frk.mh

Kirby

Nautika

Kaffemor

Missdior

Lillemeg90

Lilleninja

Snuttepi

Kaospåtobein

Androide

Gutt:

Spiremor

Teriyaki

Malicious

Hvitløk

MissStiles

Saraby

Androide

Ha en fin dag, dere!

Edit: lagt inn noen :)

Jeg er fortsatt HELT sikker på at du får gutt :Nikke:

Nå har jeg hatt rett på alle jeg har gjettet på i det siste, så kan jo ikke stoppe nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog jeg prøvde noen barnevogner i går. Veldig mange fine, men jeg må si at Bugaboo Buffalo virkelig er en vogn jeg liker! Synd at det er en av de dyreste.. Får se hva gubben sier. Kan jo være han blir enig med meg når han ser den selv og får sett hvor praktisk den er ;)

Ja, Bugaboo Buffalo vogna er fin. Jeg skjønner veldig godt hvorfor mange anbefaler den. Samme vogna likte jeg også første gang jeg var og så på vogner. Samboeren likte også den men vi ble enig om at vi velger en annen når vi skal bestille.

Når er timen i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt HELT sikker på at du får gutt :Nikke:

Nå har jeg hatt rett på alle jeg har gjettet på i det siste, så kan jo ikke stoppe nå :nigo:

Blir glad uansett, selvsagt, men jeg har et lite håp om gutt som kan passe på en framtidig lillesøster ;) Så jeg håper du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Bugaboo Buffalo vogna er fin. Jeg skjønner veldig godt hvorfor mange anbefaler den. Samme vogna likte jeg også første gang jeg var og så på vogner. Samboeren likte også den men vi ble enig om at vi velger en annen når vi skal bestille.

Når er timen i morgen?

Hvilken endte dere opp med?

Timen er 12:30. Litt utpå dagen, men jeg jobber jo både før og etter, så jeg tror tiden går fort. Håper i alle fall det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare litt over 12 timer igjen!!! Tenker for mange tanker til å få sove ordentlig i natt, haha. Nervepirrende!

Legger deg inn, Essie!

Jente:

MrSpiremor

Frk.mh

Kirby

Nautika

Kaffemor

Missdior

Lillemeg90

Lilleninja

Snuttepi

Kaospåtobein

Androide

Essie

Gutt:

Spiremor

Teriyaki

Malicious

Hvitløk

MissStiles

Saraby

Androide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken endte dere opp med?

Timen er 12:30. Litt utpå dagen, men jeg jobber jo både før og etter, så jeg tror tiden går fort. Håper i alle fall det, hehe

Vi har ikke kjøpt vogn enda. Men vi kommer til å kjøpe en Emmaljunga Super Nitro vogn.

Lykke til idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!

Akkurat nå friker jeg ut..!

Drømte om sååå mye god mat i natt, tror det var kroppen som "trøstespiste" for meg. Og i drømmen var jeg og en venninne i en eller annen storby, jeg antar det er fordi jeg nå er låst fra å noensinne studere i utlandet (uten å dra med meg familien). Og da jeg våknet var det som om hele graviditeten er innbilt, og nå tror jeg at de kommer til å le av meg fordi det er tomt når vi kommer på ul :( At kroppen min og hodet mitt har ønsket dette så veldig at det har faket fram til nå eller noe..

Pga alt dette har jeg skikkelig hjertebank og er megakvalm.. Isj, det bør jo gå bra egentlig, og jeg har jo vært rolig fram til ca en uke siden. Da begynte jeg å se for meg at vi får beskjed om at bønna er død eller har en eller annen hjertefeil og må utredes.

Lurer på hvordan det blir den dagen jeg har en levende unge å ta vare på, jeg kommer jo til å dø av bekymring bare jeg ser på barnet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok sannsynligvis bra. :)

Man slutter aldri å bekymre seg, men med barnet på utsiden har man tross alt mer kontroll på hva som skjer. :)

Lykke til i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...