Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Jeg har også begynt å få julefølelse nå :nigo: Det var skikkelig tåkete her en morgen, og da så det jo nesten ut som det hadde snødd i løpet av natta ;) Vi har bestemt oss for å feire jul i eget hus i år, har invitert ei venninne, så får vi se hvor mine foreldre bestemmer seg for å feire ;) *føle seg voksen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og! Gleder meg alltid til jul! Meen gleder meg alltid litt ekstra de årene vi feirer hos min familie. Er så veldig gjemkjær når det kommer til jula. Så i år blir det veldig godt. :)

Vi kommer nok aldri til å feire uten foreldre og sånt. Blir ikke jul uten alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint feire uten foreldrene mine, men helst ikke uten et eneste søsken. Det beste er jo når det er barn med, ettersom jula er en høytid "for barna" i mine øyne. Hadde ren voksenfeiring et år, det ble bare ikke det samme :)

Vi diskuterer jula i disse dager. Det er jo vanskelig å forutse formen min til da, men jeg ønsker jo å få besøkt hans familie iløpet av jula. Får se hva vi gjør. Om vi finner billige billetter er det jo bare å kjøre på ;) Da er det ikke så "krise" om ikke formen tillater reise, men vi ikke får igjen for billettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også begynt å diskutere jul og hva vi gjør i år. Vi feiret sammen med familien min i fjor men det spørs helt hva familien hans gjør i år. Gruer meg mest til neste år når det blir ungens første julefeiring og alle vil sikkert gjerne være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg også gleder meg til jul:) de siste åra har vi feiret hjemme hos oss med begge familier:) før det hadde vi annenhvert år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har kommentert her før,men uansett, hurra for 17 uker :hoppe:

Og vi er flere om det med med julestemning, kjenner den sniker seg på. Julen er den koseligste tiden i året!

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har kommentert her før,men uansett, hurra for 17 uker :hoppe:

Og vi er flere om det med med julestemning, kjenner den sniker seg på. Julen er den koseligste tiden i året!

Takk! :biggrin:

Ja, jeg elsker julen! Alt er jo bare koselig da! Og selv om butikkene er fulle av mennesker, er julehandelen noe av det beste jeg vet. Sååå mye fint man kan finne som er perfekt for den man skal gi til! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :biggrin:

Ja, jeg elsker julen! Alt er jo bare koselig da! Og selv om butikkene er fulle av mennesker, er julehandelen noe av det beste jeg vet. Sååå mye fint man kan finne som er perfekt for den man skal gi til! :biggrin:

Jaa, Juleshopping er tipp topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, 10 dager til "tidlig julaften" - oul! :bolledeig: Kanskje på tide med tippeliste?

Jente:

MrSpiremor

Frk.mh

Kirby

Nautika

Kaffemor

Missdior

Lillemeg90

Lilleninja

Snuttepi

Kaospåtobein

Gutt:

Spiremor

Teriyaki

Malicious

Hvitløk

MissStiles

Saraby

Får se om noen flere vil være med på "moroa" ;)

Edit: har oppdatert lista!

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...