Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk henvisning umiddelbart fra legen, så jeg får den i posten. Vet dere om det er vanlig at det er skrevet opp en fysioterapeut fra før av eller om jeg må finne en selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk henvisning umiddelbart fra legen, så jeg får den i posten. Vet dere om det er vanlig at det er skrevet opp en fysioterapeut fra før av eller om jeg må finne en selv?

Aner ikke... Jeg fikk opplyst en av jordmor når det ble nødvendig. Greit å finne noen som er ekstra flinke på bekkenplager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med en liste fra legen over hjem som ligger innenfor helfo. De jeg rakk å ringe i dag hadde 4 mnder ventetid!!

4 mnd? :o hvor i landet bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk med en liste fra legen over hjem som ligger innenfor helfo. De jeg rakk å ringe i dag hadde 4 mnder ventetid!!

Hvordan skal de rekke å forebygge forverring av svangerskapsplager når ventelisten er halve svangerskapet..?? Håper du får en snartime før den tid hvis du kjenner det allerede. Og så håper jeg at ventelisten i Oslo er kortere..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

4 mnd? :o hvor i landet bor du?

Østfold, jeg har flere å ringe.. Tok de som er nærmest meg først. Blir nok en fysio på andre siden av byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfold, jeg har flere å ringe.. Tok de som er nærmest meg først. Blir nok en fysio på andre siden av byen..

Håpløst med slike ventetider da.. :)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 uker! I dagens nyhetsbrev sto det masse om at jeg må spise og drikke sunt. Så nå har jeg vært på butikken og kjøpt meg pizza, løkringer, superchips og smågodt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 15 uker!:D

Og for å spise usunt til tider ;)

Enig, må være lov iblant!

God helg, både til deg og alle andre som forviller seg inn i dagboka mi i kveld! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Høres ut som den posen med potetgull og boks med dipp som snart skal åpnes her ;) kos deg i kveld! Lov å skeie litt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...