Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 uker! I dagens nyhetsbrev sto det masse om at jeg må spise og drikke sunt. Så nå har jeg vært på butikken og kjøpt meg pizza, løkringer, superchips og smågodt :P

Haha! Håper du koste deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lyst på feit mat for tiden! Var innom på McDonalds og kjøpte meg pommes frites på lørdag. Der har jeg ikke vært på 4 år! Skjer det med deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg ikke vært så veldig "Ille" i matveien, så burger og sånt har blitt mer som en nødløsning når jeg ikke gidder/rekker noe annet.

Men snooop! Måket i meg over en halv pose superchips i stad. Eneste som stoppet meg fra å ta resten var at jeg hadde lovet gubben å ikke åpne posen mens han ikke var hjemme :P Måtte ringe ham og si ifra så han evt kunne kjøpe seg ny pose, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg ikke vært så veldig "Ille" i matveien, så burger og sånt har blitt mer som en nødløsning når jeg ikke gidder/rekker noe annet.

Men snooop! Måket i meg over en halv pose superchips i stad. Eneste som stoppet meg fra å ta resten var at jeg hadde lovet gubben å ikke åpne posen mens han ikke var hjemme :P Måtte ringe ham og si ifra så han evt kunne kjøpe seg ny pose, haha

Hahaha! NÅ fikk jegogså lyst på superchips! Heldigvis min favoritt, og typens verste fiende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superchips er kjempegodt! Og jeg kan forresten lett spise en hel pose i ikke-gravid tilstand, så synes ikke det er noooe rart å ville spise mer etter en halv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superchips er farlig godt :P

Litt klaging: i dag er bekkenløsningen så vond at gubben måtte hjelpe meg ut på badet da jeg skulle gå på do..! Trodde ikke jeg kom til å trenge det før jeg er høygravid :o

Måtte avlyse avtale med noen venninner, så nå slapper jeg av i sofaen med puter overalt som støtte. Koselig med opptak av Fødeavdelingen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres IKKE godt ut! :( Går det ikke an å få akuttime til fysio?

Har ikke sjekket, men det kan være? Vet du om man må ringe til noen spesielle klinikker da, eller bare hører med det stedet man skal ha vanlig time?

Det har heldigvis løsnet littegrann, så nå klarer jeg å gå rundt selv igjen. Tror det blir bedre til i morgen igjen, og så blir der bra med fysio på tirsdag og legetime onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket, men det kan være? Vet du om man må ringe til noen spesielle klinikker da, eller bare hører med det stedet man skal ha vanlig time?

Det har heldigvis løsnet littegrann, så nå klarer jeg å gå rundt selv igjen. Tror det blir bedre til i morgen igjen, og så blir der bra med fysio på tirsdag og legetime onsdag :)

Du må i første omgang få henvisning fra lege hvor det står "bekkenlåsning med gangvansker", og så ringer du der du vil ha time. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i første omgang få henvisning fra lege hvor det står "bekkenlåsning med gangvansker", og så ringer du der du vil ha time. :)

Det fikk jeg forrige uke, og det var etter det at jeg bestilte timen jeg skal ha på tirsdag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei. Nå leste jeg litt her.. og nå MÅ jeg ha superchips!

Bekkenløsning/låsning er noe drit!! Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, dere er så søte :klem:

I dag er jeg 16 uker på vei, noe som betyr at kjønn bør være synlig! :hoppe: Kjennes som en stor milepæl selv om jeg ikke skal ha noen ul før oul 3. oktober.

Dessuten (nå kan det være jeg avslører meg for eventuelle personer som kjenner meg i virkeligheten) skal jeg ha bursdagsfest i dag! Gleder meg veldig, og håper jeg holder ut til 12, minst! "Øvde" i går kveld, og da gikk det akkurat ;)

Ha en flott lørdag, alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er så søte :klem:

I dag er jeg 16 uker på vei, noe som betyr at kjønn bør være synlig! :hoppe: Kjennes som en stor milepæl selv om jeg ikke skal ha noen ul før oul 3. oktober.

Dessuten (nå kan det være jeg avslører meg for eventuelle personer som kjenner meg i virkeligheten) skal jeg ha bursdagsfest i dag! Gleder meg veldig, og håper jeg holder ut til 12, minst! "Øvde" i går kveld, og da gikk det akkurat ;)

Ha en flott lørdag, alle sammen! :blomst:

Hurra for 16 uker! :strix: håper du koser deg i bursdagsfeiring i kveld!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...