Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87

Så leit å lese om bestefaren din! Godt du får forståelse på jobb i alle fall. :klem: 

Jeg håper ikke bivirkningene er så ille. Det er jo slik med en del medisiner i alle fall at bivirkningene er verst i starten, så man kan jo håpe på at det er tilfellet her, slik at du slipper å slutte på dem siden du sier de hjelper, og gir deg motivasjon. 

Jeg må si du virker ganske motivert generelt. Du virker som du tar motgang på stående fot og jobber målrettet og optimistisk for det du ønsker deg her i livet. Jeg leser jo også at du synes ting er kjipt og vanskelig og blir nedbrutt av motgangen, men mest av alt virker det som du står på, og når jeg selv ligger i senga og hater livet mitt, er det skikkelig inspirerende! Jeg heier skikkelig på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 28.1.2014 den 16.09, Monstrum skrev:

Skal ut i ettermiddag, på kaffebar med noen venninner. Sist jeg hadde energi til å omgås noen utenom jobb var da jeg var hjemme i romjula, og hadde fri. Når jeg begynte i jobb igjen satt jeg igjen uten overskudd resten av døgnet... Må det virkelig være sånn at jeg må velge mellom å kunne gå på jobb, og å orke å omgås venninner?

Det er så vanskelig å forklare det også, til de som aldri har opplevd noe lignende. Det er jo ingen som ser på meg at jeg er syk, så noen sliter med å forstå at jeg ikke er i form til å møtes. Det er så vondt å forklare det også..

 

"Det er ikke fordi jeg ikke vil være med deg, men.. Jeg har en tung periode nå, og orker egentlig... Ingen ting. Men det er ikke din feil, lover!"

Også ser jeg likevel at noen blir skikkelig såret. :(

Drar opp denne litt jeg. 

Har det på samme måte. Nå har jeg litt "flexitid" om man kan kalle det det. Men går jeg på jobb så er det nesten uaktuelt å sosialisere meg senere. Da er det hjem, ut med dyret, powernap i noen timer, se litt serie, ut med dyret også sove igjen. Evt rett hjem, ut med dyret, sove til 22-03 tida, ut med dyret så sove til jeg skal på jobb igjen. Ufattelig slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd du måtte slutte på medisinen. Er ikke lett det der. Jeg skal kanskje bytte medisin jeg også, men vi skal gi det noen uker til. 

Stå på! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad du la til det siste der siden jeg faktisk trodde ringorm var en orm... 😂 

Tenkte litt på det der med venner og overskudd. Noen ganger går det lang tid før jeg er sosial med noen. Det er jo fordi daglig livet krever litt, men så vet jeg og at de andre har det på samme måte, men vi er der når det trengs uansett. Skal man følge opp alt får man det travelt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra (?) at det var ringorm å ikke bivirkninger. Betyr det at du kan starte på an igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med søknaden, krysser fingrene for deg:smilyblomst: Jeg har lest gjennom dagboken din, og jeg finner den veldig inspirerende! Du skriver veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Herregud, ringorm liksom! Men håper dette betyr at du kan begynne med medisinene igjen. :) 

Lykke til med søknaden! :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...