Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

Jeg har sniklest litt (..hele dagboka, bare), og må bare si at du skriver veldig godt :) Og så må jeg bare ønske masse lykke til med søknaden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande

Godt vi er flere som ikke liker 1.april! :ler:

Jeg fikk helt gåsehud av innlegget ditt, jeg. Gratulerer med ny baderomsinnredning! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
På 03/29/2017 den 23.29, Monstrum skrev:

I kveld pusset jeg tennene. I en vask. Med rennende vann. På badet. På vårt eget bad. En vask som har både varmt og kaldt vann, som ikke lekker, som ikke har sprekker. :hjerte:

Det er så lett å ta slike ting for gitt, men jeg har altså ikke hatt dette på snart 2 år. Tannpuss har blitt tatt enten klemt inn i hjørnet på det bittelille kjøkkenet vårt, eller med vann fra badekaret og vaskefat. Hudpleie/renserutine? Nope. Vi var innstilt på å ha det sånn noen år til, man venner seg jo til det ikke sant... Men så ble denne gitt bort mot henting, og en veldig snill slektning med henger hoppet i bilen og hentet for oss. En hel baderomsinnredning, med flere skap! Vi har plass! Alt trenger ikke stå fremme, eller i kurver oppå kommoden /vaskemaskinen /tørketrommelen for å holde en anelse orden. Vi har skap. 

Men det aller, aller viktigste; vi har en vask, med både varmt og kaldt, rennende vann. 

Den takknemligheten jeg føler over noe sånt er på en måte veldig fin, men samtidig er det en vond påminnelse om hvor "enkelt" vi faktisk bor.

Denne! Kall meg sær, det var bare noe med det som ga meg gåsehud, sånn bra gåsehud altså, sånn "dette traff noe i meg" hodet er helt grøt i dag, gåsehud var kanskje feil uttrykk :hoho:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Vet du helst skulle vært foruten den regningen, men jeg kan i hvertfall sende avgårde en klem og omtenksomhet. Synes du har god grunn til å være lei og irritert, samt skuffet. Men du er i grunnen mest flink og god synes jeg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nedgang! Sliter med vekta selv men det går rett vei.

Kos deg med påska! 🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg har vært borte en stund nå, men nå er jeg tilbake. :) Skal oppdatere meg den kommende uken. :)

Har opprettet ny dagbok dersom den skulle være av interesse. :)

På tur i seng her, så god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid! ca 6 uker på vei, og jeg er så glad! Det er så sterkt ønsket!  :hjerte:

Endret av Monstrum
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja:Vært snikleser her lenge nå men nå måtte jeg bare kommentere og si gratulerer så mye med spiren:hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Monstrum! :yvonne: Sender gode tanker din og spirens vei :)

Endret av Kruset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...