Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Ny leser, og skjønner ikke hva som skjer de første sidene her?
Jeg startet dagboka da jeg enda ikke var fylt 20, og jeg delte veldig mye. Jeg var ensom, og hadde ikke så mange rundt meg. Jeg har tatt vare på ting for min egen del, men frem til side 11 har jeg slette det aller, aller meste. Så side 11 er egentlig stedet å starte altså :)
Det var da jeg fant ut at en liten spire gjemte seg i magen min, og du kan følge meg gjennom graviditeten, det som skulle bli en veldig vanskelig tid etterpå, og frem til i dag. :blomst:

Endret av Monstrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-

Grøss. Resten av turen gikk heldigvis greit, og kjenner at det gjør godt å ha folk rundt meg igjen. Litt mer energi, og litt mer positivitet er bra. :)

Endret av Monstrum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fant nettopp dagboka di, så har lest litt nå. Håper du blir frisk etterhvert, det er PISS å slite med overspising og andre spisevegringer..

Er du fra Bodø? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,hei Missdior!

Har skjønt at jeg må ta tiden til hjelp , og ikke minst at jeg faktisk trenger hjelp. Fikk påvist angst og depresjoner da jeg var 15, også har spiseforstyrreslen kommet etterhvert.

Er ikke fra Bodø, men litt lenger sør i Nordland :) Måtte mellomlande i Bodø da jeg skulle ut å fly (og nå ser jeg at halve innlegget om flytur med pus forsvant.. grr)

Ikke noe særlig det nei! :( Håper virkelig du får utbytte av den hjelpen du blir tilbudt :klem:

Aha! Jeg er fra en plass 12 mil sør for Bodø skjønner du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det, godt å endelig bli tatt på alvor!

Hoho, nå måtte jeg google hvor mange mil sør for Bodø jeg er fra! :fnise:

36,5 sier google maps, så da er jeg eeenda litt lengre sør enn deg :laugh:

Høøhm! HVOR er du fra daaa?? Mo i Rana? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandnessjøen! Men har faktisk bodd to år på Mo, og gått skole :P

Aah! Har en tremenning som bor i SSJ. Også hadde jeg bykjøring der... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså nå ble jeg nysgjerrig på hvor du kommer fra siden du hadde bykjøring i SSJ :skratte:

Jeg og ei veninne hadde intensivkurs i Mosjøen, og da øvde vi på forbikjøring på vei til ssj, og hadde bykjøring der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, fantastisk! Vi har jo ikke lyskryss en gang! :fnise:

Husker egentlig ikke så mye, vi drakk oss kvalme på kakao på en eller annen restaurant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...