Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puser er fantastisk selv om de ikke alltid vil vise det. Min var veldig glad for å se meg på søndag men ho var litt snurt for at jeg ikke hadde vært der i hele helgen så da måtte ho ignorere meg litt før hun kunne kose :P

Pus på båt er vel ikke så kjekt nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigper må selvsagt sjekke dagboken din her + skrive ett eller annet for å huske på å sniklese litt. :Nikke:

Burde kanskje starte med hei?

Uansett, liker sånne dagbøker som, ja, jeg kan kjenne meg litt igjen i. Ikke at jeg har noen psykiske diagnoser selv enda (skal ikke nekte for at det kanskje kommer av at jeg ikke har vært superivrig på å avklare det :fnise:), men fysiske greier går fort løs på psyken det også når man først faller litt utafor ''det normale''. Fint å vite at man ikke er alene og alt det der!

Lykke til med flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fikk en bra psykolog! Alltid greit når man blir trodd på og når man føler at man får den hjelpen man trenger og vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg skriver her er jo at jeg kjenner meg så veldig igjen. Har slitt med overspising i tretti - 30 - år og vet hva det vil si. All sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem! :hug: Vet veldig godt hvordan det er med overspising osv. Bare å sende melding hvis du trenger noen å prate med :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Haha, ikke at det egentlig er en bra unnskyldning, men..... Jeg hadde slitt med å se den personen i øynene igjen om jeg hadde gjort noe sånt. :ninja:

Litt fint med teite ekser som er så flinke til å bekrefte at et faktisk brudd var en god idé da, kanskje. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...