Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaww :klemmer:

Mammaer er til for å klemmes, uansett hvor gammel man er! Ingenting flaut med det :kose:

Funker du med lister og belønningssystemer? Sånn at du kan skrive opp ting som må gjøres og kan krysse av?

Kjenner veldig igjen i tiltaksløsheten, den er ikke enkel å takle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde sju katter her i sommer, det var livlige tilstander! Tre voksne og fire unger, og det var skrekkelig morsomt og forferdelig slitsomt på samme tid. Nå har de fem andre fått seg nye hjem, så det er bare de to opprinnelige som er her. Rolig, og litt kjedelig. p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig! Jeg er hjemme :hug:

Sliten. Fucka døgnrytme.

Skal skrive litt mer om de siste dagene senere.

Ellers har jeg laget meg profil på gaysir, av alle ting. Alle advarte meg om ekle gamle griser, men så langt har jeg bare møtt hyggelige folk, jeg :danse:

Er noen næsty folk der, men har pratet med endel normale der også. Just sayin :fnise:

Også sender jeg deg en klem, jeg snikleser dagboken din skjønner du :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes, jeg som syntes min ENE finner på mye rart :fnise:

(Har jeg forresten sagt at jeg bryter ut i latter hver gang jeg ser en kommentar fra deg? - pga den hysteriske fuglen i signaturfeltet dit :P)

Whøøyhh, ny snikleser! :bolledeig::velkommen:

Nå har jeg fått ett par meldinger av typen "heeeeeeei, jeg er dobbelt så gammel som deg, men lyst å leke litt en dag??? :lur: :lur: :lur: :lur: :lur: :lur: :lur: :lur: :lur: " Eh, nei :dry:

Men altså, det er jo ikke verre enn at jeg lar være å svare :P

Mye koselige folk der også :)

Aaww taaakktakk! Du er amazing :laugh:

Hahaha, åjadda! Fått endel av de jeg også, herregud :fnise: Det er sant, så godt også, at flere er i samme "bås" som deg liksom, fort gjort å føle seg litt alene sånnsett. Iværtfall her jeg bor!

Livet kan være såpass tøft at man trenger en liten hysterisk fugl for å spre litt glede. ;)

Herlig fugl! Det er så morsomt når de danser sånn, vi har en Jaco (er det sånn det skrives?), og hun er kjempeglad i å danse med både snurrende hode og løfter føttene opp en etter en å wohoo, tar av når hun først er igang :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...