Gå til innhold

Monstrums Tenketank


Monstrum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vil gjerne følge med her jeg også :) Jeg har ingen diagnoser eller noe sånt, men kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Fantastisk at du har klart deg så lenge uten angstanfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke godt å slå seg såpass! Håper det går over snart! :kose:

Lykke til med nedpakk! Etter å ha flyttet tre ganger de siste fire og et halvt årene er jeg ikke sikker på om jeg liker minst å pakke ned eller ut :fnise:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill han er :biggrin: Kan tenke meg det er deilig å få pakket ned de store tingene!

Må innrømme at jeg synes å pakke alt opp igjen er ille jeg! :fnise: eller egentlig vaskinga tilslutt, da man er så lei av å pakke og rydde at man omtrent er grønn i tryne og så må vaske hele leiligheten! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok godt å flytte hjem da! Vet veldig godt hvordan det er å være alene med sykdom, og det er jaggu ikke lett! Hadde det ikke vært for skole så hadde jeg flyttet hjem selv til sommern :)

Bra det går bedre da! Lurt med støttebandasje! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, kjenner meg igjen i det du skriver! Har innsett at jeg nå, 40 kilo opp, ser det jeg følte jeg ble fortalt av alle at jeg burde se i speilet. Håper jeg en dag får av 20-30 av den igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg ikke lite nysgjerrig, du! Kan da ikke bare si A sånn uten videre uten å følge på med den obligatoriske B!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...