Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

1939444_10151963275981249_10605523434919

Uæææ! Kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå!
clear.png Selv om det er skummelt når det er så tidlig enda.
Fant det ut idag, etter å ha hatt en liten misstanke. På lørdag var jeg på do, og når jeg tørket meg så kom det en mini blodklum, akkuratt som at det var stivnet blod klump, var så liten. Og etter det har det berre komt såvidt noe lyyyserosa på papiret og ikke noe mer. Så jeg la noe papir i trusen for sikkerhets skyld. Og når jeg gikk på do igjen så var det en mini brun flekk, så regner med det var festeblødning. IKM er idag.

Tror det klaffet denne gangen fordi jeg ikke har tenkt noe på prøvingen. Jeg var syk ved EL, og vi hadde bare 1 gang da, men jammen klaffet det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1939444_10151963275981249_10605523434919

Uæææ! Kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! clear.png Selv om det er skummelt når det er så tidlig enda.

Fant det ut idag, etter å ha hatt en liten misstanke. På lørdag var jeg på do, og når jeg tørket meg så kom det en mini blodklum, akkuratt som at det var stivnet blod klump, var så liten. Og etter det har det berre komt såvidt noe lyyyserosa på papiret og ikke noe mer. Så jeg la noe papir i trusen for sikkerhets skyld. Og når jeg gikk på do igjen så var det en mini brun flekk, så regner med det var festeblødning. IKM er idag.

Tror det klaffet denne gangen fordi jeg ikke har tenkt noe på prøvingen. Jeg var syk ved EL, og vi hadde bare 1 gang da, men jammen klaffet det :D

ÅÅåååh gratulerer :D !!!! :biggrin::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1939444_10151963275981249_10605523434919

Uæææ! Kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! clear.png Selv om det er skummelt når det er så tidlig enda.

Fant det ut idag, etter å ha hatt en liten misstanke. På lørdag var jeg på do, og når jeg tørket meg så kom det en mini blodklum, akkuratt som at det var stivnet blod klump, var så liten. Og etter det har det berre komt såvidt noe lyyyserosa på papiret og ikke noe mer. Så jeg la noe papir i trusen for sikkerhets skyld. Og når jeg gikk på do igjen så var det en mini brun flekk, så regner med det var festeblødning. IKM er idag.

Tror det klaffet denne gangen fordi jeg ikke har tenkt noe på prøvingen. Jeg var syk ved EL, og vi hadde bare 1 gang da, men jammen klaffet det :D

Gratulerer så mye!! Så moro!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Haha jeg må flire, vi hadde også bare 1 runde i høyet den måneden det endelig klaffet, etter et langt år med nedturer..!

Så kjekt, Gratulerer igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva dere mener! De er veldig laaaange😢 bare litt ubehag i magen og sånt men det har jeg jo også rundt mens så veldig usikker men får bare håpe og be om at jeg har en liten spire i magen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Haha jeg må flire, vi hadde også bare 1 runde i høyet den måneden det endelig klaffet, etter et langt år med nedturer..!

Så kjekt, Gratulerer igjen! :hoppe:

Ja merkelig det der altså :D Skal bare den ene gangen til for å klaffe tydligvis :-)

Jeg har vært så rolig denne mnd og bare ikke tenkt noe på det, tror det har noe med det å gjøre også :-) Har vært altfor stressa tidligere.

Tusen takk :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer vs93!! Du er så heldig :rodmer:

Tuusen takk :D Ja må si jeg føler meg veldig heldig nå ja. Så rart at jeg endelig er blitt det etter all denne lengselen etter å bli det. :-) Håper du følger på du også, og får en fin overraskelse snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som prøver å få nr2 eller nr3 med samme partner etter noen år og så går det ikke så fort? Lurer på om alderen spiller mye inn? Over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som prøver å få nr2 eller nr3 med samme partner etter noen år og så går det ikke så fort? Lurer på om alderen spiller mye inn? Over 30...[/quot

Jeg er over 30, og prøver på nr 2...sist gikk det på første forsøk. ..men er veldig spent på hvordan det går nå! Er i prøveperiode 1, og har gått og ventet på eggløsninngssymptomer i noen dager nå...hadde egentlig begynt å lure på om eggløsning hadde vært tidligere enn jeg trodde. ..så begynte egentlig å lete etter g-tegn. ... mannen har hatt skikkelig ryggproblemer siden tirsdag. ..så jeg håpte virkelig ikke at eggløsning var nå...for det ble plutselig veldig sextørke her pga ryggen hans ! Men i kveld fikk jeg jammen det jeg tror var eggløsningsslim, og jammen greide vi å legge inn noen aksjer! !! ! Så nå er jeg veldig happy, og spent på om det dukker opp noen g-twgn i tiden fremover. ..er utrolig utålmodig, of tenker på dette nesten konstant!

Men du da? Prøvd lenge siden du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal begynne prøvingen i mai, blir nr2 med samme partner, men mitt tredje barn. Sist gikk det etter 3 måneder, men da var jeg 29, nå er jeg 32. Lurer på hva jeg har i vente egentlig.. Vil jo at det skal gå fort men kan hende at pga høyere alder så går det lengre tid denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt det samme som du egentlig. ..er jo ikke en selvfølge at det skal gå like greit denne gangen. ..

Jeg har begynt å jobbe fulltid også mtp å tjene opp penger til ny permisjon. ..men egentlig syns jeg det er for mye jobbing i forhold til den lille vi har allerede. ..som bare er 2...så det går litt på samvittigheten løs av og til. ..bare det kan klaffe litt fort sånn at jeg får bedre tid til familien igjen. ..Hvis ikke det klaffer med det første, vil jeg nok søke meg ned i stilling igjen frem til vi evt får en positiv test. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal starte på nr to nå i mai. Gikk fort sist med tanke på at der ikke var planlagt. Venter på første EL nå, skal prøve å få klaff på EL etter det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...