Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Bruker du den som kosebamse, Vex?

*hnnng* Jeg er helt alene hjemme og har en gigantisk bunke med prosjekter jeg skal rette, men jeg har NULL arbeidslyst og gidder ikke begynne. Jeg vinner prokrastineringsracet. Jeg har mye heller lyst til å lage muffinsrøre og spise røra rett fra bollen. Ja, og så sov jeg tolv timer i natt og er helt i ørska. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Kan godt si ifra om/når vi tar oss en tur nordover med lillebror også når den tid kommer, altså :jepp:

Hvordan går det med håret? Fortsatt like glatt? :fnise:

Og hvordan gikk det med bunken? Ble den slanket? :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk å få snuse litt på en lillebror også! :rodmer:

Håret er fortsatt glatt og fint, og bunken er slanket med 25 %. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Flinkis! Det er ikke verst det, på en søndag! :jepp:

Ser for meg at vennegjengen her oppe gjerne vil hilse på, etter hvert, så det blir nok en tur opp. Jeg eeeelsker trøndelag i september/oktober :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- en bløtkake - check

- to sjokoladekaker

- hundre (!) muffins med fancy glasur

- 16 kanelboller - check

-16 vanlige boller - check

- 32 pizzasnurrer - halvcheck

- tre vanlige pizzaer

Det er dagens oppgave. Check=ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hektiske dager for tiden, ikke tid til forum. Er inne i den verste tiden som lærer, når tentamener skal rettes, årsprøver skal vurderes, IOP-er skal skrives og vurderes, og standpunktkarakterer skal settes. Jeg skal sette 250 standpunktkarakterer.... pluss orden og oppførsel. Er bare SÅ klar for ferie!

Hagen min har virkelig begynt å røre på seg og det er så utrolig artig å følge med. Når jeg kommer hjem fra jobb er det første jeg gjør å gå ned for å sjekke hvordan det står til der nede. Liker. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Der var den fine damen igjen! :strix:

Kan tenke meg at denne perioden er hektisk, ja! Jeg har ei venninne som valgte seg engelsk og norsk som lektorfagene sine. Vi spøker litt med størrelsen på hennes fremtidige rettebunker... :fnise:

Lykke til! Du klarer det! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg er i smeltebortmodus, thanks for asking. 24 grader og overskya er min type vær. Men det er godt med litt vind, det er det. Hagearbeid er ikke like hyggelig når sola steker som den gjør, men plantene mine blomstrer som aldri før så de må like det. Vanner hver dag når det er sånn.

Ellers jobber jeg så smått med litt mental endring for tiden, og kjenner et lite behov for å skrive litt. Her må jo være plassen for det?

Hvordan går det med dere to skjønnheter da, Vex og Tekola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...