Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, er det ikke nyyyydelig vær? Helt fantastisk!

Vi har starta helga bra, gubben er borte på noe jobbgreier, så jeg er alene med ungene. Det så ikke ut her, så nå har vi hatt en skikkelig razzia her. Har hatt opplæring i hvordan man vasker do og vask til eldstemann mens mellomste ordna med kjøttdeig til taco og lillefrøkna satte på vaskemaskin. De har støvsugd og ryddet og etter middag skal vi ta moppen fatt og få det rent her. Og det artigste er at ungene synes det er knallartig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er muuulig at det var hos deg jeg burde ha vokst opp. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er her du skulle vært i dag ja. :) Jeg lager mat til syforeninga til mamma, er akkurat ferdig med desserten. Mad muff pie, der fire forskjellige ingredienser legges lagvis i en skål: en krem laget av Philadelphia, vispet krem og vaniljekrem, en deilig sjokolademousse, hjemmelaget bringebærcoulis og knuste Oreokjeks. Da blir det seende sånn ut:

post-72327-0-04928300-1393763547_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Så flink du er!

Og det der hørtes heeeelt nydelig ut. :sikle: Heldige mammamen din og hele syforeningen! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Hvis noen savner hager eller transportmidler å utfolde seg i så har jeg en helt ny Battlestar her med plass til mange. :jepp:

Riktig godt nyttår til gamle og nye medlemmer!

Haha hva for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. :)

Hvem er hun på profil bildet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hun på profil bildet ditt?

Starbucks fra Battlestar Galactica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Den er smaskens, den desserten. Og nå står tre banankaker i ovnen. Skal ta med til elevene i morgen. :)

Nam! Så snill du er! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er vanskelig å være kontaktlærer. Nå har vi to tunge elevsaker som krever mye, med politi og barnevern involvert. Det tapper meg for krefter og jeg kjenner en stor maktesløshet overfor dette store og fæle, men samtidig så kjenner jeg at jeg faktisk betyr noe i det store bildet, jeg kan utgjøre en forskjell for et ungt menneske. Det er en god følelse. Man trenger å føle at man betyr noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og unge mennesker som er litt på vidvanke, trenger å se at det finnes noen som stiller opp, selv om de har svidd av sjanse etter sjanse. Bra jobb, G! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Det lille jeg "kjenner" deg gjennom forumet er jeg helt sikker på at du utgjør en forskjell for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...