Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norge skulle hatt flere lærere som deg, da kanskje jeg også hadde klart å fullføre skolen,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge skulle hatt flere lærere som deg, da kanskje jeg også hadde klart å fullføre skolen,

Åh, tusen takk, Vex! Nå ble jeg rørt... :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kommuner så dumme? Nå har kommunen funnet ut at de har for "gode" helsetjenester. Så nå skal det mye mer til for å få hjelp. Å skolene blir så nedprioritert at elevene ikke får bøker, de får bare utskrift av dagens sider. Å den ishallen de skulle bygge, med støtte fra div forbund og foreninger blir ikke noe av. Verdens rikeste land, faen meg det dårligste velferdstilbudet ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kommuner så dumme? Nå har kommunen funnet ut at de har for "gode" helsetjenester. Så nå skal det mye mer til for å få hjelp. Å skolene blir så nedprioritert at elevene ikke får bøker, de får bare utskrift av dagens sider. Å den ishallen de skulle bygge, med støtte fra div forbund og foreninger blir ikke noe av. Verdens rikeste land, faen meg det dårligste velferdstilbudet ever.

Jeg kunne ikke ha vært mer enig. Min kommune er akkurat likedan, de kutter i alle kommunale tilbud og forringer dermed hverdagen til tusenvis av barn og unge, ja eldre også. Pokkers politikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvor går egentlig alle pengene kan man spørre seg. :(

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor går egentlig alle pengene kan man spørre seg. :(

Her går de til kulturkvartal, siden kulturhuset ikke er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke ha vært mer enig. Min kommune er akkurat likedan, de kutter i alle kommunale tilbud og forringer dermed hverdagen til tusenvis av barn og unge, ja eldre også. Pokkers politikere!

Jeg er glad jeg gikk på skolen når det var L97, vi hadde iallefall bøker alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heldigvis bøker til alle i alle fag, men jeg vet om skoler som ikke har det. Meningsløst i vårt rike land.

Men nå skal en utslitt lærer tusle i seng, og ønsker alle en riktig god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må tenke litt utenfor boksen av og til, også ved skifte av avatar. ;)

Nå er jeg dørgende sliten. Har vært hos en kompis som har flyttet fra kona og malt et par rom. Tre strøk ble det gitt.

Nevnte jeg at vi fikk årets første snøfall i natt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med alt sammen. Benytt sjansen til å gå på ski, ak eller lag snølykt... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med alt sammen. Benytt sjansen til å gå på ski, ak eller lag snølykt... :jepp:

Den er borte igjen nå da. Hehe. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorun blåste godt her idag

Ja, jeg så at Nordland var ekstremt utsatt for henne. Ta inn alt løsøre og hold deg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg så at Nordland var ekstremt utsatt for henne. Ta inn alt løsøre og hold deg fast! :)

Vi står han alltid av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofaen og synes synd på meg selv. Ble påkjørt bakfra noe så inni granskauen på vei hjem fra jobb, og den flunkende nye bilen min er ikke kjørbar. :( Har vært på legevakten, men har ingen andre symptomer enn en kraftig hodepine. Trøst mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Neeeeeei! Så utrolig kjipt! Sånt suger!

Godt det ser ut til å ha gått bra med deg, da! Men utrolig kjedelig med bilen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei så kjedelig! Forstår godt at du er litt utenfor nå, men som Tekola sier, bra du kom fra det uten fysiske skader. :hug:

Trøstegave :blomst:

m9o2JMx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...