Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avkommet var i ekstase over Londonturen, spesielt under sightseeingen. Når man sitter på toppen av en buss så har man grand utsikt over trafikken, og han har sett utallige Bentleys, Ferrarier, Porscher, Aston Martins, Lamborghini, Rolls Royce og til og med McLaren. Det er kult for en tolvåring, sjø. Og mor har allerede begynt å glede seg til august.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

August er jo bare rett borti høgget her om en ser litt stort på det, så jeg unner deg reising av hele mitt hjerte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig lesing. Tenk deg for en opplevelse for en gutt i den alderen. :rodmer:

Vedder for at dere koste dere begge to jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crazy bird! :lol:

Men nå er det på tide at jeg bruker dagboka mi til noe nyttig. Jeg har vært ekstremt flink til å jobbe med meg selv den siste tiden, og har klart å jobbe meg opp fra en dyp, svart, uendelig avgrunn og opp i solen igjen. Men hvorfor stoppe der? Nå har jeg funnet roen til å kunne ta tak i den siste biten som trengs for at jeg skal kunne erklære meg helt frisk, nemlig forholdet mitt til mat. Så jeg kommer nok til å gnåle litt om det, og etterhvert blir det sikkert masse hageprat også. Bare så dere er advart. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gnålealert*

Jeg må være veldig forsiktig når jeg begir meg uti dette minebelagte området. Trangen til å slenge seg på et halsbrekkende slankeprogram er overveldende, men også oppskriften på total failure. Så jeg må starte i det små. Første uka byr ikke på noe mer revolusjonerende enn at jeg skal drikke halvannen liter vann i løpet av dagen, og jeg skal spise fire måltider. Hva som skjer utenom betyr ingenting. Jeg må ikke legge press på meg selv eller føle skam når jeg ikke greier det. Jeg skal være snill med G.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smakt på nyheten: Crispo-melkesjokoladekjeks...og den var ikke vond. Så er det sagt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal prøve å holde meg unna denslags, jeg.

Nå har jeg vært oppe en time. Våkna halv åtte og fant ut at femmila begynner snart, så da sto jeg likesågodt opp. Og nå er jeg segneferdig og vurderer en aldri så liten dupp på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og pust fra magen. Kos deg på en søndag. :)

p.s. Jeg skal også holde meg unna den slags. Det er djevelens mat. *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...