Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Hånei, det er en fin ting. Bortsett fra at når mor ligger i horisontalen med et deilig pelspledd over seg så er det to firbente småtasser som synes det er det beste i verden å klatre opp og legge seg godt til rette. Selvsagt med intens tråkking med forbena først, på ekte kattevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg husker så godt leonbergeren vår som meget godt visste at hun ikke fikk komme opp i sofaen. Hun løste det effektivt ved å tilfeldigvis stå mellom sofaen og bordet og slenge rumpa oppi sofaen mens forbena fortsatt var på gulvet. "Jamen, æ ligg da itj OPPI sofa'n?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ser det for meg!

Tanta mi hadde en skikkelig bamse av en berner, DIGER hannhund. Han var helt overbevist om at han egentlig var en liten spaniel og hørte til på fanget til folk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått hjem alle ungene mine... :rodmer: Deilig å ha familien samlet igjen, selv om det var godt å være uten unger en hel helg. Og nå skal det straks bli saltkjøtt med rotstappe. Namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er snadder! Og ettersom jeg har unger som er verre enn verst i matveien så blir det mer på oss voksne. Og det er så godt å ta med middagsrester til lunsj på jobb! Opplever mange lange blikk fra knekkebrødgjengen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Dette er slettesmegikke noen kjedelig dagbok nei. :riste:

:popcorn: Sitter på flyplassen i Bangkok å tyvleser i alle dagbøkene! :goodbye:

:hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med andre episoden av Galactica`en. Ser at det er en tidligere serie også, kanskje jeg burde ha startet med den, du o vise damen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da ville du ha dødd av kjedsomhet. Jeg prøvde meg på den etter at jeg var ferdig med den nye serien, og det var booooring. Dessuten er Starbuck en mann der, og det ble bare helt feil. Åh, jeg tror jeg har lyst til å se den serien en gang til om en stund. Musikken....ah, musikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har rettet fire bunker i vinterferien. Norskartikler, tyskprøver, RLE-prøver... Og i morgen er det tilbake til jobb igjen. Det er både fordeler og ulemper ved å være lærer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med elevenes kunnskap sånn generelt? Er du fornøyd med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett fornøyd med dem, ja. Noen trenger et realt spark i ræva sånn at de skjønner at de må jobbe, men ellers er de flinke og reflekterte, stort sett. Man blir jo så forskrekkelig glad i dem, vet du... (Og siden kommunen jeg jobber i er i ferd med å kutte noe infernalsk i stillingene og jeg er sist ansatt så skjærer det meg i hjertet at jeg sikkert ikke får fortsette med dem til høsten. :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der er noe herk altså. :( Du skulle fått bunnsolid fast stilling. Det hadde alle tjent på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...