Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Tusen takk, kjære Hoppe. Jeg lengter til roligere dager for hodet mitt, jeg er veldig sårbar for stress og kjenner at det er mye nå. Jeg klarer å takle det jeg kan gjøre noe med, men når det er ting som ligger helt utenfor min kontroll blir det verre. Men, men, sånn er livet. Skal holde dere oppdatert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller skal vi si..."dyktig på det også" - G er ei veldig talentfull dame i mange retninger. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere altså... :rodmer: Det var ganske lurt å blåse støvet av dagboka si, kjenner jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for at du viser ditt blide åsyn her. Du er en viktig brikke i puslespillet KG. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom nå. Var ganske mange på visning og seks stykker skrev seg på liste. Jeg er kvalm av engstelse og gruer meg til i morgen. Håper så intenst at det ikke blir budrunde, men det er vel ikke mye som tyder på at jeg får ønsket mitt oppfylt. Og på samme tid er jeg redd for at vi faktisk får huset, for da må jeg flytte på ungene, inn i en ny og ukjent verden. Damned if I do, damned if I don't.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva? Hva mener du med det? :hoppe:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager da! ...og så på første forsøket!! Gratulerer, G! Vi kommer på besøk, det er helt sikkert. lol

Jeg sender øyeblikkelig i pur glede, et vanningsanlegg for den fine nye hagen to be. :jepp:

208979_1.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så utrolig sliten. :( Først var det utmattende å stå i huskjøp, og så begynte det virkelige styret med å få alt klart her hjemme. Har jobbet i hele helga, mest med maling, og skuldra mi som var vond fra før er nå mye verre. Midt oppi det hele kom den følelsesmessige påkjenningen med å følge min venninnes barns kamp mot døden, og når den kampen ble tapt i går utløste det en mengde følelser knyttet til mine egne unger.

Normalt sett er man relativt uthvilt når man kommer på jobb mandag morgen. Tror ikke det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...