Gå til innhold

Battlestar


Galactica

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Usj, det er neimen noe annet enn menneskelig å være sliten etter alt det der! Bare en av dem er jo veldig krevende, så kombinasjonen er jo enorm! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akk ja sann....det er ikke enkelt å være menneske.

Sender en tank(e) med litt ekstra ren oksygen til deg jeg, G.

Skikkelige magadrag må til innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyttet til kroppen i dag og meldt fra om at jeg blir hjemme fra jobb. Ingen vil takke meg for at jeg presser meg på jobb, og når det sannsynligvis da ender med sykemelding så er det greit å ta det før det kommer. En dag eller to hjemme vil forhindre to ukers fravær. Må bare prøve å slappe av og ikke fortsette med det som slet meg ut i helga...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av deg som kjenner på og finner ut hvor det er lurt å sette grensene. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Hoppe. :klem:

Jeg klarte ikke å la være å gjøre noe da, så plutselig ble rotehuset vårt litt ryddigere, pluss at jeg har spylt terrassen og lempa litt jord og kjøpt oljemaling til litt flikking ute og skrubbet et par vegger og gelenderet. Ja, og så har lille pusekatten vår fått løpetid... Mjauer og mjauer og er lettere plagsom. Dyrlegen neste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor får du fatt på sånn en gedigen energi og innsatsvilje? Jeg føler meg vårslapp som bare det her

og skulle så gjerne hatt brøkdelen av hva du strør rundt deg med... :klo:

En ny drømmebolig hadde nok satt igang visse prosesser hos meg også, men det har jeg ingen utsikter til gitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke sånn at jeg sprudler over av energi og gyver løs på oppgavene med liv og lyst, det er vel mer det at jeg vet at det må gjøres og det er bedre å ta det jevnt og trutt og ikke få vill panikk når det nærmer seg. Men jeg er i den modusen nå at jeg ikke klarer å slappe av, jeg må ha noe å gjøre hele tiden. Heldigvis inngår strikking i den kategorien, så nå er jeg halvveis på bolen til den nye Mariusen jeg har fått bestilling på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sette inn et fat med boller heller. Det gjør sin nytte det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er den stolte eier av en stk. stokk stiv nakke. Veldig kult når man skal jobbe. Her er det full fres nå med ombytting av soverom, rydding av millioner av småting og maling av vinduskarmer og mørke soverom. Heldigvis er gubben her nå, han tar mange av de tingene jeg har gruet meg til å gjøre. Det er ufattelig mye arbeid, og jeg aner ikke hvor vi skal gjøre av alt det vi må rydde bort. Men guuuuuri så deilig det skal bli når det er ferdig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til den gode følelsen når alt er gjort og den nye ønskede tilværelsen er i boks.

Eller i hus som vi kan kalle det i ditt tilfelle. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og der var ryggen i ulage også. Det er så utrolig typisk, og så totalt ikke det rette tidspunktet for sånt... (Når er det det, forresten?) *klage-sutre*

*klaging ferdig*

Ellers må jeg få skryte litt av meg selv, hvor flink jeg har vært til å jobbe. Det blir bra til slutt, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det hos deg, G? :) Jeg titter forsiktig innom mens jeg løfter denne tråden over i april

og håper at jeg ikke forstyrrer altfor mye. Bare akkurat passe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det står da til liv her fortsatt. Men jeg ser frem til avslutningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...