Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

At jeg ikke tenkte på det, å gå natteravn hadde jo vært perfekt i kveld! Kos deg masse med det :)

Takk,kos deg du og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal være alene i kveld. Synes det ufattelig trist for å være ærlig :( Har kommet skjevt ut pga at jeg har vært langvarig syk, så har dessverre nesten ingen venner. Er mye deprimert pga dette. Fikk en spydig melding fra en kollega som ville jeg skulle jobbe for h*n i dag. Ble lei meg. Synes man skal tenke seg om to ganger, før man blir frekk/sender en stygg melding, for som utenforstående vet man aldri hvordan andre har det, eller hva som foregår i andres liv.



Anonymous poster hash: 19dec...21d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de firbente vennene der er jo aldeles nydelige. (Må innrømme jeg faller for sjarmørblikket til Beibien....)

Siden vi nå er inne på hvordan året har vært så tror jeg mitt kan trykkes sammen i et eneste ord: Travelt. Året har vært 95% jobb, og så litt annet. Men så lenge jeg synes det jeg holder på med er OK så kan jeg fint leve med det.

Det ble jo ikke mindre travelt da jeg i høst fant ut jeg skulle forbedre meg litt *peker ned på ticker* . Hadde begynt å bli i bedre form pga. fjorårets høstforsett om å begynne å trene, men nå i høst så ble jeg enig med meg selv om å krympe litt også.

Veldig fornøyd med forandringene i form og fasong så langt, så kommer til å fortsette inn i 2014 også, til jeg er der jeg skal være - og kanskje enda et par kg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,burde søke opp toy critic pug,morsom video på youtube. Mopser er helt nydelige!!!

Stakkars. Det var jo på kanten til mopsmishandling! Mopsen så jo bare vekselvis engstelig og likegyldig ut, jo.

Dette er min mops-YouTube-favoritt. Jeg pleide å se på den sammen med mitt mops-gudbarn på fanget, da jeg var barnevakt for henne. Hun ble helt vill og angrep PCen. For the ladies, du får vise den til gutten din å se om han liker den! :)

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være alene i kveld. Synes det ufattelig trist for å være ærlig :( Har kommet skjevt ut pga at jeg har vært langvarig syk, så har dessverre nesten ingen venner. Er mye deprimert pga dette. Fikk en spydig melding fra en kollega som ville jeg skulle jobbe for h*n i dag. Ble lei meg. Synes man skal tenke seg om to ganger, før man blir frekk/sender en stygg melding, for som utenforstående vet man aldri hvordan andre har det, eller hva som foregår i andres liv.

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Skjønner godt at du ble lei deg av kollegaen din, men vedkommende er tydeligvis dum, så det er bare å legge det bak seg. :klem:

Håper 2014 blir året der du kommer tilbake for fullt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du ble lei deg av kollegaen din, men vedkommende er tydeligvis dum, så det er bare å legge det bak seg. :klem:

Håper 2014 blir året der du kommer tilbake for fullt!

Tusen takk. Ordene du skriver betyr mer enn du tror. Blir glad over å se at det er hyggelige mennesker der ute. Håper jeg blir kjent med nye mennesker som deg i det nye året. :)

Anonymous poster hash: 19dec...21d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være alene i kveld. Synes det ufattelig trist for å være ærlig :( Har kommet skjevt ut pga at jeg har vært langvarig syk, så har dessverre nesten ingen venner. Er mye deprimert pga dette. Fikk en spydig melding fra en kollega som ville jeg skulle jobbe for h*n i dag. Ble lei meg. Synes man skal tenke seg om to ganger, før man blir frekk/sender en stygg melding, for som utenforstående vet man aldri hvordan andre har det, eller hva som foregår i andres liv.

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Du trenger ikke å være trist. Vi er mange i lignende situasjoner. Trist blir man bare når man føler stigmaet med å være alene nyttårsaften. - Og det er jo bare tøys. Det er lite hyggelig å føle seg tvunget til å delta i selskap/fest, med bare overfladisk piss-preik, for mye alkohol, falske samtaler, påtatt humør, og hvinende "Godt nyttår og takk for det gamle", klem, skål, osv.

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Ordene du skriver betyr mer enn du tror. Blir glad over å se at det er hyggelige mennesker der ute. Håper jeg blir kjent med nye mennesker som deg i det nye året. :)

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Hvis du vil starte det nye året med et nytt bekjentskap, så er det bare å sende meg en PM :)

Ellers er det plass i tråden, så jeg håper du får en hyggelig kveld uansett :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være alene i kveld. Synes det ufattelig trist for å være ærlig :( Har kommet skjevt ut pga at jeg har vært langvarig syk, så har dessverre nesten ingen venner. Er mye deprimert pga dette. Fikk en spydig melding fra en kollega som ville jeg skulle jobbe for h*n i dag. Ble lei meg. Synes man skal tenke seg om to ganger, før man blir frekk/sender en stygg melding, for som utenforstående vet man aldri hvordan andre har det, eller hva som foregår i andres liv. Anonymous poster hash: 19dec...21d

For en idiotisk ting å gjøre av kollegaen din! Fikk selv mye pes, særlig av sjefen, da jeg var sykemeldt i flere måneder pga ryggproblemer, så jeg vet hvordan det kan føles. Man må bare heve seg over folk som skal hevde seg ved å slenge med leppa til andre, selv om det ikke er lett. God nyttårsklem til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Det var jo på kanten til mopsmishandling! Mopsen så jo bare vekselvis engstelig og likegyldig ut, jo. Dette er min mops-YouTube-favoritt. Jeg pleide å se på den sammen med mitt mops-gudbarn på fanget, da jeg var barnevakt for henne. Hun ble helt vill og angrep PCen. For the ladies, du får vise den til gutten din å se om han liker den! :)Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Hehe, mopsen min skal mye til for å skremme eller plage, så han hadde nok ikke tatt noe skade av det de gjorde i den videon. Han hadde bare kjeftet på noen av lekene hvis han ikke hadde sett de før.

Småen min heter forresten "Tiny", oppkalt etter en super kjekk amerikaner jeg jobbet med i afrika. Tiny bryr seg ikke med skjermer og slikt, men lyder kan han kvikne til litt av. Og småen min sitter ofte å vrir på hodet når jeg snakker til han, kikker på meg som om jeg er dum eller noe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å være trist. Vi er mange i lignende situasjoner. Trist blir man bare når man føler stigmaet med å være alene nyttårsaften. - Og det er jo bare tøys. Det er lite hyggelig å føle seg tvunget til å delta i selskap/fest, med bare overfladisk piss-preik, for mye alkohol, falske samtaler, påtatt humør, og hvinende "Godt nyttår og takk for det gamle", klem, skål, osv. Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Støtter den, kunne tenkt meg en litt mer sofistikert plass man kunne samles for rolig drinker og trivlige samtaler =) kansje en egen sosial krets/klubb for de som ikke ønsker alkohol eller bare moderate mengder med alkohol. Og samtale og intellekt og sosialt står i fokus. Da hadde jeg ihvertfall hatt en ny tilholds plass =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg skal være alene i kveld. Synes det ufattelig trist for å være ærlig :( Har kommet skjevt ut pga at jeg har vært langvarig syk, så har dessverre nesten ingen venner. Er mye deprimert pga dette. Fikk en spydig melding fra en kollega som ville jeg skulle jobbe for h*n i dag. Ble lei meg. Synes man skal tenke seg om to ganger, før man blir frekk/sender en stygg melding, for som utenforstående vet man aldri hvordan andre har det, eller hva som foregår i andres liv. Anonymous poster hash: 19dec...21d

Tenk på det: du har mulighet til bedring fremover - han er dum og det går ofte ikke over. Du er velkommen til å tilbringe tid sammen med skikkelige folk her i tråden. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en idiotisk ting å gjøre av kollegaen din! Fikk selv mye pes, særlig av sjefen, da jeg var sykemeldt i flere måneder pga ryggproblemer, så jeg vet hvordan det kan føles. Man må bare heve seg over folk som skal hevde seg ved å slenge med leppa til andre, selv om det ikke er lett. God nyttårsklem til deg! :)

Takk for støttende ord. Jeg orket bare ikke tanken på å jobbe i dag. For på dager som dette, er jeg ekstra lei meg, og synes det er ektra sårt å ikke ha noen å være med. Når andre på jobben snakker om hva de skal, og spør hva jeg skal osv. Orket ikke å late som jeg er glad, og lyve om at jeg skal et eller annet. Håper bare ikke jeg blir stemplet som "kjip og ufleksibel" pga at jeg sa nei. H*n ble veldig spydig og frekk, så håper ikke h*n har stått å snakket stygt om meg i siden jeg sa nei. Takk, god nyttårsklem tilbake:)!

Anonymous poster hash: 19dec...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den, kunne tenkt meg en litt mer sofistikert plass man kunne samles for rolig drinker og trivlige samtaler =) kansje en egen sosial krets/klubb for de som ikke ønsker alkohol eller bare moderate mengder med alkohol. Og samtale og intellekt og sosialt står i fokus. Da hadde jeg ihvertfall hatt en ny tilholds plass =)

Så hyggelig å møte unge menn som tenker sånn! :)

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Merkelig de ja vu her. Snakket akkurat her om dagen med en kamerat om utelivet i Bergen - hva vi gæmlisser liker. Et hyggelig sted der det serveres godt øl og det ikke er kjempehøy musikk, der en kan prate og treffe folk for praten og ikke for sjekkingen.

Det finnes noen steder som minner om dette her, men de er som regel veldig overfylte.

Jeg sa jeg ikke hadde nyttårsforsett: vel jeg har et. Jeg blir nødt til å bli mer sosial i 2014. Ikke fordi jeg sitter alene i kveld, men fordi jeg trenger vennene mine og sosiale aktiviteter i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig de ja vu her. Snakket akkurat her om dagen med en kamerat om utelivet i Bergen - hva vi gæmlisser liker. Et hyggelig sted der det serveres godt øl og det ikke er kjempehøy musikk, der en kan prate og treffe folk for praten og ikke for sjekkingen.

Det finnes noen steder som minner om dette her, men de er som regel veldig overfylte.

Jeg sa jeg ikke hadde nyttårsforsett: vel jeg har et. Jeg blir nødt til å bli mer sosial i 2014. Ikke fordi jeg sitter alene i kveld, men fordi jeg trenger vennene mine og sosiale aktiviteter i livet mitt.

Jeg vet ikke om jeg kan regnes som gæmlis, men jeg er enig jeg også!

Og også at jeg må bli mer sosial i 2014. Jeg har jo venner, jeg må bare prioritere å bruke tid med dem, i stedet for å jobbe for mye og få alt mitt sosiale input på jobb og gjennom studier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gæmlis og skulle gjerne hatt et sånt sted jeg også. Men her jeg bor er det knappest et utested i det hele tatt, og aldeles ikke et slikt som beskrives der. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...