Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Mulig jeg blir med dere i kveld. :) Etter en fullstendig bedriten jul, så startet jeg siste dagen i året med en rygg som sa takk og farvel. Jeg ligger rett ut og klarer ikke å bevege meg. Så, med mindre det skjer et mirakel, så blir jeg nok liggende i hele kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pyntet meg. Røde ullpampuser ... :)

Jeg må ærlig innrømme at røde ullpampuser ikke sier meg noe som helst :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg blir med dere i kveld. :) Etter en fullstendig bedriten jul, så startet jeg siste dagen i året med en rygg som sa takk og farvel. Jeg ligger rett ut og klarer ikke å bevege meg. Så, med mindre det skjer et mirakel, så blir jeg nok liggende i hele kveld.

Isj da! Velkommen skal du være. Er det for tidlig med en skål? :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj da! Velkommen skal du være. Er det for tidlig med en skål? :kristin:

Absolutt ikke! Jeg tror jeg trenger noen drinker for å glemme au'en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra regnfulle Sogn: bikkjedyret ligger som et slakt foran ovnen. Hjemmelaget sjokolademousse står klar i kjøleskapet, hovedretten blir kyllingfilet, og jeg lurer på om jeg skal lage en liten forrett også. En liten salat, kanskje? Og så er det store spørsmålet: rød eller hvit vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg må ærlig innrømme at røde ullpampuser ikke sier meg noe som helst :klo:

Søk på pampuser på google. Sitter på iPad så får ikke lenket til bilde.

Det er tovete ulltøfler med skinnsåle og spenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Æsj, dumme ryggen. Håper ro og fred gir bedre rygg. Og at vårt ringe selskap kan bidra til at nyttårsaften blir mindre bedriten, Vampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dumme ryggen. Håper ro og fred gir bedre rygg. Og at vårt ringe selskap kan bidra til at nyttårsaften blir mindre bedriten, Vampen.

Takk for det.:klemmer: Det er egentlig greit. Med 3 dødsfall i tiden rett rundt jul, så var jeg egentlig ikke klar for å gjøre så mye ut av denne kvelden. Jeg har nok av tanker å fordøye. Så, med godt KG-selskap og en dram, så tror jeg kvelden blir akkurat det jeg trenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Så koselig. Jeg er invitert på fest, men jeg orker rett og slett ikke. Jeg trenger litt tid for meg selv, og for første gang på lenge har jeg mulighet til å være alene en hel kveld. Så jeg skal ta meg et bad, lese bok, se film, skrive nyttårsforsetter (som jeg ikke kommer til å holde) og henge på kg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være helt alene hele kvelden for å få være med i tråden? Jeg starter kvelden med foreldre, avslutter fra 22 og utover med bare hund og hest i stallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. :klemmer: Det er egentlig greit. Med 3 dødsfall i tiden rett rundt jul, så var jeg egentlig ikke klar for å gjøre så mye ut av denne kvelden. Jeg har nok av tanker å fordøye. Så, med godt KG-selskap og en dram, så tror jeg kvelden blir akkurat det jeg trenger. :)

En god :klemmer: til deg. Og en :skaal: for at du vil henge med oss i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være helt alene hele kvelden for å få være med i tråden? Jeg starter kvelden med foreldre, avslutter fra 22 og utover med bare hund og hest i stallen.

Har du lyst til å være sammen med oss deler av kvelden, så har du lov. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er ganske stusslig å feire nyttår alene og gjør det med en tåre i øyekroken. Har venner, men er ikke bedt noen steder. :(

Får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Skal lage meg biffsalat. Kikke innom her. Kanskje det går en bra film på tv.



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir misunnelig på alle dere med hunder :) selv om nyttårsaften og hunder er den verste kombinasjonen som finnes.. Post litt bilder av dem da!



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man være helt alene hele kvelden for å få være med i tråden? Jeg starter kvelden med foreldre, avslutter fra 22 og utover med bare hund og hest i stallen.

Jeg synes ikke det. :) Du er hjertelig :velkommen: når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...