Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Får nesten komme med menyen min også da siden alle forteller om sine middager :P her er det fløtegratinerte poteter, peppersaus og svinesteik som blir fordøyet senere. Snacks består av oreo's, cartoonies kjeks, en toppris og en pose med sørlands chips. Blir en Corona snart, og rosa champagne som jeg er litt spent på å åpne siden det er en litt spesiell champagne. Tror ikke jeg skal sulte ihvertfall i dag.

Bikkja ligger strekk ut på fanget og ser tv, akkurat tatt litt oppvask, så må si at livet er godt så langt, men frykter for at det blir en lang kveld. Trodde klokken var 6-7 nå, men var visst ikke mer enn 5 gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har tips til en god dokumentar jeg kan se på youtube?

Regner med at du kanskje har sett Deeyah Khans film allerede, men hvis ikke, anbefales den på det sterkeste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :hoppe:

Blir den 13. nyttårsaftenen min i stallen. Kaldt, men nødvendig! :)

Lille frøken stress er i alle fall trygt på plass i boksen sin nå, så hun ikke løper ned gjerdet eller skader seg. Spent på hvordan valpen reagerer, han har ikke opplevd dette før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg skulle lage en tråd på dette og ser at det allerede er en!

Hadde egentlig planer og var vanskelig å avlyse...skulle feire med venninner i Oslo men måtte raskt kaste meg rundt og komme meg tilbake til London ettersom det er en boligsituasjon å løse som ikke kunne vente.

Moren min skal ha selskap hjemme og har jamret i hele dag at "det blir vondt å tenke på deg alene på hybelen.."

For å være helt ærlig har jeg aldri lagt så mye i nyttårsaften. Selv de gangene jeg har planlagt nøye, antrekk, hår og sminke - planer om å dra på en kul fest, så er det alltid overhypet.

Må si jeg egentlig ikke er misfornøyd i det hele tatt. Skal kjøpe en flaske rødvin og noe god (men sunn, januarslankis) mat og sette på Seinfeld eller en god film.

Etter non stop familietid hele julen er jeg veldig glad for å sitte her for meg selv, uforstyrret. Asosial, anyone? :fnise:



Anonymous poster hash: 4f495...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske stusslig å feire nyttår alene og gjør det med en tåre i øyekroken. Har venner, men er ikke bedt noen steder. :(

Får bare prøve å gjøre det beste ut av det. Skal lage meg biffsalat. Kikke innom her. Kanskje det går en bra film på tv.

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Jeg skjønner veldig godt hva du snakker om. Sånn hadde jeg det for et par år siden. Det var ufattelig trist å feire helt alene. Jeg har også venner, men akkurat nyttårsaften har jeg som regel ikke blitt invitert noe sted. Og det er leit.

Men i fjor bestemte jeg meg for å gjøre noe med mine egne holdninger. Og sammen med Cata kom tanken om nyttårstråd her opp. Og jammen gjorde det noe med min nyttårsfeiring. Det ble en KG-kveld med latter, moro og klemmer til de som måtte trenge det. Jeg tenker tilbake på fjorårets nyttårsaften med glede. Og sånn håper jeg det blir også i år. I år var jeg riktignok invitert på hyttetur, men ble syk. Men jeg er ikke lei meg for det nå. Nå er jeg bare glad for å kunne slappe av, bli frisk, kose med kattepusen min og kose meg her på KG.

Håper kvelden din blir bedre enn du frykter. Håper tårene ikke blir for mange. Og jeg håper du klarer å finne litt glede her sammen med oss. Du er ikke alene. Og fra meg skal du få en kjempeklem. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beibien svikter aldri =)

Herlig voffs. :hjerte: Her hos meg er det ingen hund, men derimot verdens herligste rampekatt som holder meg med selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibien svikter aldri =)

Herlig! :biggrin:

Også mops da! Fantastiske personligheter. Nå sørget du for et stort smil i mitt ansikt.

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvelden din blir bedre enn du frykter. Håper tårene ikke blir for mange. Og jeg håper du klarer å finne litt glede her sammen med oss. Du er ikke alene. Og fra meg skal du få en kjempeklem. :klemmer:

Tusen takk! Du er snill! :) Vi skal nok klare å hygge oss her inne.

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! :biggrin:

Også mops da! Fantastiske personligheter. Nå sørget du for et stort smil i mitt ansikt.

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Og da skjønner jeg hvorfor du skrev at hunden var strukket ut på fanget. (Jeg begynte å lure på hva slags hunderase, men det kunne vel strengt tatt bare være mops.)

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibien svikter aldri =)

Åh, så fin vofs.

Pinnekjøtt er fortært og det ble faktisk bedre enn det jeg hadde på julekvelden. Heretter er det bare meg og urøkt pinnekjøtt. Høres sikkert rart ut med to runder pinnekjøtt i løpet av jula, men en av fordelene med å være singel og KG nyttårsfeirer er at man kan bestemme menyen helt selv :ler: .

Man må få med seg de muligheter som finnes.

*eh....Sævven....nå slår det meg plutselig at jeg har vel mesket meg med en av slektningene dine :grine: . Sårri for det altså. Finner du ikke Tantesonkelskusinesnestenevø Bææææædu til neste år så har du kanskje en anelse om hva som er skjedd*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det som er ille med nyttårsaften er ikke å være alene, men det kollektive presset om at man ikke "kan" være alene, og at man blir "tvunget" til å holde seg innendørs.

Også er det en overhengende trussel med raketter som bråker og er skumle der de måtte dette ned, samt faren for uhemmede, festende naboer.



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig hjemme fra jobb og klar til å kose meg! Skal straks i gang med matlaging, må bare bestemme meg for om det blir noe sprudlende i glasset til matlagingen eller ikke, og ikke minst - jeg må bestemme meg for god nyttårsmusikk som jeg kan høre på til nevnte matlaging.

Noen gode forslag, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så fin vofs.

Pinnekjøtt er fortært og det ble faktisk bedre enn det jeg hadde på julekvelden. Heretter er det bare meg og urøkt pinnekjøtt. Høres sikkert rart ut med to runder pinnekjøtt i løpet av jula, men en av fordelene med å være singel og KG nyttårsfeirer er at man kan bestemme menyen helt selv :ler: .

Man må få med seg de muligheter som finnes.

*eh....Sævven....nå slår det meg plutselig at jeg har vel mesket meg med en av slektningene dine :grine: . Sårri for det altså. Finner du ikke Tantesonkelskusinesnestenevø Bææææædu til neste år så har du kanskje en anelse om hva som er skjedd*

Uups... Ja-ja, så får vel den slektningen takke seg sjæl da. Vedkommende burde da visst bedre enn å komme nær slakteren... Men trist er det nok... Bæ-snufs...

Ellers er jeg veldig enig i det med å være singel og kunne bestemme menyen selv. Ja, det er absolutt en fordel. Synes ihvertfall jeg som elsker lutefisk, og har spist det flere ganger denne jula. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fine ord om småen =) kunne ikke fått en bedre beibi, verdens herligste sjarmtroll med en magisk personlighet. En liten snorke hvil på han før det braker løs nå.

Er ikke til å unngå å tenke på at det kansje hadde vært en grei dag å hatt en kjæreste på, men så er det jo det å finne en og ikke minst en som ikke skal på hardfylla på en dag som i dag :P

post-32107-0-64403300-1388507708_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er jeg endelig hjemme fra jobb og klar til å kose meg! Skal straks i gang med matlaging, må bare bestemme meg for om det blir noe sprudlende i glasset til matlagingen eller ikke, og ikke minst - jeg må bestemme meg for god nyttårsmusikk som jeg kan høre på til nevnte matlaging.

Noen gode forslag, anyone?

Spilte "beneath your beautifull" av labyrinth når jeg tok oppvask tidligere i dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene på nyttårsaften, for en herlig tanke! Prøvde å sende mannen på fest, men han nekter visst å la meg være alene på en dag som denne... Jaja! Inviterte en kompis hjem til oss, så da drar jeg den helt ut med fireretters middag. Heldigvis bor vi sånn til at vi ikke trenger å gå ut for å se på fyrverkeri.

Så jeg skal vel klare meg, selv om jeg tror at en alenefeiring med valgfri meny, vin, strikketøy og en eller annen film på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle fine ord om småen =) kunne ikke fått en bedre beibi, verdens herligste sjarmtroll med en magisk personlighet. En liten snorke hvil på han før det braker løs nå.

Er ikke til å unngå å tenke på at det kansje hadde vært en grei dag å hatt en kjæreste på, men så er det jo det å finne en og ikke minst en som ikke skal på hardfylla på en dag som i dag :P

For the ladies: Fortsett å poste bilder av den skjønne lille, så holder du meg lykkelig iallefall! :)

Hvordan takler han rakettene?

Du trenger vel ingen kjæreste når du har en sånn en, vel? :laugh:

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...