Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

For the ladies: Fortsett å poste bilder av den skjønne lille, så holder du meg lykkelig iallefall! :)Hvordan takler han rakettene?Du trenger vel ingen kjæreste når du har en sånn en, vel? :laugh:Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Han takler det fint tror jeg, blir bare irritert av rakettene innimellom siden han ikke forstår hvor lyden kommer fra. Han springer til døra fordi han tror det er noe utenfor. Skal ta en spasertur nå å se hva han tenker hvis det er noen raketter da. Men er en tøffing, så er ikke så redd for han egentlig ;-)

Hehe, det letter litt på ensomheten ved å være singel ja. Derfor jeg fikk han også, i kombinasjon med for mye fritid når jeg prøvde meg som fulltids student :P

Bilder kan ordnes for andres glede selvfølgelig ;-)

post-32107-0-84152400-1388509179_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spilte "beneath your beautifull" av labyrinth når jeg tok oppvask tidligere i dag =)

Ble Aretha Franklin her, foreløpig, men jeg hører på din nå. Slett ikke dum! Aldri hørt den før, så takk for tipset :nigo:

Dere Oslo-boere som er alene i dag, bør ta en titt på denne tråden.

Anonymous poster hash: ba872...8a6

Så dumt, jeg var jo på Majorstua før i dag, jeg kunne ha stukket innom og sagt hei. Nå er det dessverre altfor sent, ikke 10 ville hester får meg ut herfra igjen nå. Begynner det å brenne her, en god sjans for det med mine matlagingsferdigheter, så skal jeg vurdere å bevege meg ut, ellers blir jeg inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt bjeffing på rakettene, men når han ser at jeg ikke bryr meg så roer han seg også fortere. Jeg blir alene i kveld siden samboer skal på jobb (jobber natt) og jeg vil være hjemme med pelsen. Er bare hans andre nyttår, så tør ikke la ham være alene.

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i tråden, men sier takk for det gamle og vil ønske alle en flott nyttårsfeiring uansett hvor du er!

998470_10151796067196721_1303695213_n.jp

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til alle som er helt alene, og ikke minst til oss som er "alene sammen med noen andre".. :(:trist:



Anonymous poster hash: 2991b...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt bjeffing på rakettene, men når han ser at jeg ikke bryr meg så roer han seg også fortere. Jeg blir alene i kveld siden samboer skal på jobb (jobber natt) og jeg vil være hjemme med pelsen. Er bare hans andre nyttår, så tør ikke la ham være alene.

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i tråden, men sier takk for det gamle og vil ønske alle en flott nyttårsfeiring uansett hvor du er!

998470_10151796067196721_1303695213_n.jp

Nommin!

Skulle sånn ønske jeg hadde en hund, men er uansvarlig som student med begrenset bolig og mye reising :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja hvordan har året vært? Jeg driver ikke på med nyttårsforsetter, men jeg hadde en plan og den holdt jeg. Resultatet kan alle se i tickeren min. I 2014 er det meningen å komme helt i mål.

Jobbmessig har det vært et knallhardt år, mye jobb, store prosjekter som ble gjennomført, og en del prosjekter der jeg måtte bidra med å sette fyr på raketten i rævven for enkelte bidragsytere. Det er ikke godt å bli skikkelig sint i et møte foran kolleger, men det var faktisk helt nødvendig. Og heldigvis sånn sint-sint som i hissig, ikke sånn lei-meg-sint som i gråte. Heldigvis betød det at prosjektet kom på rett spor igjen.

Har hatt noen fabelaktige reiseopplevelser hvorav 14 dager ble tilbrakt på stranden. Hotell med strandlinja og balkong med sjøutsikt, en stabel med gode bøker, ingen forpliktelser av noe som helst slag. En ren drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så folkens,siden der er nyttårsaften, hvordan har 2013 vært? :)

Året har vært ... spennende. Jeg har kjøpt meg leilighet for første gang, jeg har fylt 29 for første gang, jeg har begynt å studere igjen, begynt å lære et nytt språk, jobbet ræva av meg, truffet mange fantastiske og hyggelige mennesker. Jeg har også funnet meg en fyr, men som vanlig var timingen feil, så kanskje 2014 blir året der vi faktisk er på samme sted i livet til samme tid og kan prøve ut det her som har pågått i en 4-5 år :P

Jeg tror rett og slett jeg har blitt en bedre versjon av meg selv i 2013, selv om det er et pågående arbeid som nok må fortsette langt utover i 2014 og kanskje enda lenger :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Marie90. :)

Hvordan har 2013 vært? Et veldig bra år, egentlig .Jeg har kommet i gang med hundetrening på et mer seriøst nivå, trener fast med andre hver uke. Har kommet over egen kneik når det gjelder usikkerhet og stilt ut hunden to ganger i 2013 - noe som var en liten milepæl for meg, rent personlig.

Ellers har jeg skiftet jobb, fått ny bil og i det hele tatt fått enda mer ordnede forhold på livet. Fortsatt mange ting som skal på plass og som skal forbedres, men det er vel hva vi har neste år til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg meg et glass vin før tårene tar overhånd her. Det hjelper sikkert. :)



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg meg et glass vin før tårene tar overhånd her. Det hjelper sikkert. :)

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

:kristin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! Jeg pleier alltid å tilbringe de siste timene av nyttårskvelden hjemme med kattene, men på tidlig kveld er det tradisjon med at slekta på mi mors side samles til årets siste pinnekjøttmiddag. I år er jeg syk, så jeg får ikke være med :( Så nå er jeg godt plassert i sofaen med nesespray, smertestillende og en god dose selvmedlidenhet mens jeg forsøker å finne nyttårsunderholdningen på Netflix. Nyttårsmaten blir nachos, det er lett å lage og jeg hadde alle ingrediensene. Ikke så fancy, men men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg meg et glass vin før tårene tar overhånd her. Det hjelper sikkert. :)

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

:kristin:

Tar en :skaal: med dere jeg også, før jeg tusler ut på kjøkkenet for å lage middag. For mat må man ha. Tenker å spise samtidig som jeg ser MasterChef på tv. :danser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! Jeg pleier alltid å tilbringe de siste timene av nyttårskvelden hjemme med kattene, men på tidlig kveld er det tradisjon med at slekta på mi mors side samles til årets siste pinnekjøttmiddag. I år er jeg syk, så jeg får ikke være med :( Så nå er jeg godt plassert i sofaen med nesespray, smertestillende og en god dose selvmedlidenhet mens jeg forsøker å finne nyttårsunderholdningen på Netflix. Nyttårsmaten blir nachos, det er lett å lage og jeg hadde alle ingrediensene. Ikke så fancy, men men!

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det litt bjeffing på rakettene, men når han ser at jeg ikke bryr meg så roer han seg også fortere. Jeg blir alene i kveld siden samboer skal på jobb (jobber natt) og jeg vil være hjemme med pelsen. Er bare hans andre nyttår, så tør ikke la ham være alene.

Vet ikke hvor aktiv jeg blir i tråden, men sier takk for det gamle og vil ønske alle en flott nyttårsfeiring uansett hvor du er!

998470_10151796067196721_1303695213_n.jp

Utrolig vakker hund og godt nyttår =) hunden min bjeffet litt de første 2min vi gikk tur nå, men så tror jeg han fant ut at det ikke funka å kjefte på noe som er langt unna og som han ikke kan se, så ikke et pip på resten av turen =) er andre nyttårs aften hans og, men han var så liten på forrige at han ikke forstod noe av det ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han takler det fint tror jeg, blir bare irritert av rakettene innimellom siden han ikke forstår hvor lyden kommer fra. Han springer til døra fordi han tror det er noe utenfor. Skal ta en spasertur nå å se hva han tenker hvis det er noen raketter da. Men er en tøffing, så er ikke så redd for han egentlig ;-)

Hehe, det letter litt på ensomheten ved å være singel ja. Derfor jeg fikk han også, i kombinasjon med for mye fritid når jeg prøvde meg som fulltids student :P

Bilder kan ordnes for andres glede selvfølgelig ;-)

Åhhhhh jeg elsker Mopser!!!!! Han er vel full av liv han karen der?

I år skal jeg gå natteravn i Oslo hehehehe...var invitert til et selskap men liker ikke halvparten av de som kommer så meldte meg til å gå natteravn til kl 01. Etter det skal jeg stikke innom jobben til en vennine(et utested)og være der litt før jeg tusler hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klemmer:

Takk :) Nå har visst kattene bestemt seg for at jeg er syk nok til å få spesialbehandling, så nå har jeg fått begge i sofaen for kos i stedet for at de herjer rundt som de pleier. Fine pusene mine!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhhhh jeg elsker Mopser!!!!! Han er vel full av liv han karen der?

I år skal jeg gå natteravn i Oslo hehehehe...var invitert til et selskap men liker ikke halvparten av de som kommer så meldte meg til å gå natteravn til kl 01. Etter det skal jeg stikke innom jobben til en vennine(et utested)og være der litt før jeg tusler hjem.

Absolutt liv i han ja, men litt roligere nå etter at jeg prøvde med kjemisk sterilisering. Så usikker på om han vil bli sterilisert igjen, siden litt av personligheten hans er jo adhd ;-)

Hørtes ut som et fornuftig val for kvelden, heller noe produktivt enn noe man ikke ønsker å gjøre =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt liv i han ja, men litt roligere nå etter at jeg prøvde med kjemisk sterilisering. Så usikker på om han vil bli sterilisert igjen, siden litt av personligheten hans er jo adhd ;-)

Hørtes ut som et fornuftig val for kvelden, heller noe produktivt enn noe man ikke ønsker å gjøre =)

Hehe,burde søke opp toy critic pug,morsom video på youtube. Mopser er helt nydelige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh jeg elsker Mopser!!!!! Han er vel full av liv han karen der?

I år skal jeg gå natteravn i Oslo hehehehe...var invitert til et selskap men liker ikke halvparten av de som kommer så meldte meg til å gå natteravn til kl 01. Etter det skal jeg stikke innom jobben til en vennine(et utested)og være der litt før jeg tusler hjem.

At jeg ikke tenkte på det, å gå natteravn hadde jo vært perfekt i kveld! Kos deg masse med det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,burde søke opp toy critic pug,morsom video på youtube. Mopser er helt nydelige!!!

Hehe, var misstenklig kjent det der =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...