Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Ellers er jeg fornøyd med at lille Turbo ikke er redd selv om det smeller jevnlig utenfor her nå. Litt forundret over ukjente lyder. Men slett ikke redd. Også er hun like rampete som vanlig. Det er vel også et godt tegn. :fnise:

Ikke alle dyr er redde for rabalderet. Vår katt hevet knapt et øyenbryn når rakettene gikk i været. Var han ute så stakk han i skjul så han ikke fikk en rakettstav i skallen (smart pus), men var han inne så var det bare så vidt han gadd glippe med øynene om han lå og sov da knatringen begynte for alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Enhver anledning til å pynte seg må brukes... kjole, høye sko og kobberfavede strømper :)

2 av 3 katter har gått i dekning under sengen på gjesterommet... sistemann sover på sofaryggen og gir blaffen i rakettsmell utenfor.

Det bor en go del familier med små barn her, så de starter litt tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene ikveld :) Ingen foreldre hjemme, eller søsken. Jaja.

Skal ut å se på litt raketter om jeg tørr, engster meg før mørket og ''spøkelser'' hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle dyr er redde for rabalderet. Vår katt hevet knapt et øyenbryn når rakettene gikk i været. Var han ute så stakk han i skjul så han ikke fikk en rakettstav i skallen (smart pus), men var han inne så var det bare så vidt han gadd glippe med øynene om han lå og sov da knatringen begynte for alvor.

Nei, de er vel like forskjellige de som vi mennesker er. Noen er mer engstelig enn andre.

Ser ut til at jeg har en nysjerrig og trygg pus her nå. Men jeg sender gjerne noen tanker sørover til elghunden min som ble værnede igjen hos eks når jeg flyttet. Den stakkars hunden er fullstendig vrak når noe smeller...

Enhver anledning til å pynte seg må brukes... kjole, høye sko og kobberfavede strømper :)

2 av 3 katter har gått i dekning under sengen på gjesterommet... sistemann sover på sofaryggen og gir blaffen i rakettsmell utenfor.

Det bor en go del familier med små barn her, så de starter litt tidlig ;)

Det har startet tidlig her også. Og jeg synes jeg ser for meg kattene dine. To pyser under senga og en tøffing på sofaen. Jammen har katter ulik personlighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene ikveld :) Ingen foreldre hjemme, eller søsken. Jaja.

Skal ut å se på litt raketter om jeg tørr, engster meg før mørket og ''spøkelser'' hehe :D

Du kan få holde meg i hånda hvis det hjelper. Jeg har også tenkt meg ut en liten tur rundt midnatt. Så da skal jeg tenke på deg. Så slipper du være redd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få holde meg i hånda hvis det hjelper. Jeg har også tenkt meg ut en liten tur rundt midnatt. Så da skal jeg tenke på deg. Så slipper du være redd. :jepp:

Hehe jo takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke pyntet meg, og kommer ikke til å gjøre det heller. Å feire nyttår iført ull-longs og nattskjorte passer meg utmerket i år. Dessuten er det greit med noe som ikke strammer over magen akkurat nå. For jeg har virkelig spist mer enn jeg burde... :roll:

Ellers er jeg fornøyd med at lille Turbo ikke er redd selv om det smeller jevnlig utenfor her nå. Litt forundret over ukjente lyder. Men slett ikke redd. Også er hun like rampete som vanlig. Det er vel også et godt tegn. :fnise:

Dette bildet er ikke tatt i dag. Men hun har sine runder bak pc'n i kveld også. Hun må ha et ord med i laget når matmor sitter ved skrivebordet. :hjerte:

Hehe slik var katten min også. Lurte alltid på o hun brukte PCen når jeg ikke var til stede.

20121006-155620.jpg

Anonymous poster hash: 4f495...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Men jeg sender gjerne noen tanker sørover til elghunden min som ble værnede igjen hos eks når jeg flyttet. Den stakkars hunden er fullstendig vrak når noe smeller...

Au! Elghund som blir vrak når noe smeller. Det hørtes ut som en ganske ubra kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se en film med en lekker mann var en god ide.

Fyren som knuste hjertet mitt i år likner så sykt på Jude Law (spes. øynene) at jeg klarer ikke se en film med ham uten å blir trist...hvilket er dritt ettersom jeg elsker The Holiday...

Forsøker å lete frem noe annet...Gerard Butler er jo herlig men er ikke så glad i actionfilmer som han gjør mye av.

Anonymous poster hash: 4f495...491

Den ble sendt på NRK(?) forleden dag. Jeg er også sånn som ikke vet hvem noen skuespillere er, men Jude Law vet jeg hvem er. Jeg var overrasket over at han hadde tapt mye av sin skjønnhet i den filmen. Og den er allerede 7 år gammel, så nå er han vel enda mindre pen. (Ikke gråt over han dumme fyren din, du!)

Jeg har aldri forstått: Hvorfor MÅ de bare sende romatiske komedier i julen?

Jeg hater romatiske komedier. :rasende:

Er jeg eneste kvinne som føler sånn? Gi meg en skikkelig mafia-film i stedet!

Ellers har jeg sittet å ledd av herlige hunde- og kattevideoer på YouTube. En sikker humørhever!

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jo takk :)

Når du går ut får du late som du går og holder en sau i hånda. Da kommer du til å gå og le - og glemmer å være mørkredd... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe slik var katten min også. Lurte alltid på o hun brukte PCen når jeg ikke var til stede.

20121006-155620.jpg

Anonymous poster hash: 4f495...491

Ja, man kan alltid lure. Det hender regelmessig at hun labber over tastaturet når jeg sitter og skriver ihvertfall. Så hun setter gjerne signaturen sin på det jeg jobber med... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du går ut får du late som du går og holder en sau i hånda. Da kommer du til å gå og le - og glemmer å være mørkredd... :ler:

Men er så mye elg her ute, da blir vel sauen redd også. Nei, det var en tørr spøk. Men jo, det er masse elg her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du går ut får du late som du går og holder en sau i hånda. Da kommer du til å gå og le - og glemmer å være mørkredd... :ler:

Å! DET bildet fikk jeg opp hodet tvert. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei, de er vel like forskjellige de som vi mennesker er. Noen er mer engstelig enn andre.

Ser ut til at jeg har en nysjerrig og trygg pus her nå. Men jeg sender gjerne noen tanker sørover til elghunden min som ble værnede igjen hos eks når jeg flyttet. Den stakkars hunden er fullstendig vrak når noe smeller...

Det har startet tidlig her også. Og jeg synes jeg ser for meg kattene dine. To pyser under senga og en tøffing på sofaen. Jammen har katter ulik personlighet. :)

Neste livstegn fra flyktningene under sengen kommer en eller annen gang i morgen tidlig. Omtrent rundt klokken 05 kommer en dumpende brutalt rett opp i sengen.. og den andre kommer på sine bittesmå sorte herremannsføtter... elegant trippende oppover dynen mens han klager sin nød til en søvnig 'mor' :fnise:

Utrolig ulike, ja.

Felles tanker 'heiduderborte'. Kan gå på den andre siden jeg, så kan eventuelle spøkelser holde seg langt borte.

Champagne anyone? :nigo:

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vettuhva.... Av med tven og på med høy musikk her! Skååål! :danse::laugh:



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Au! Elghund som blir vrak når noe smeller. Det hørtes ut som en ganske ubra kombinasjon.

En veldig dårlig kombinasjon. En flott og trygg hund som på et sekund ble skuddredd, redd for tordenvær og redd fyrverkeri. Jeg skal ikke rippe opp så altfor mye i historien. Men det er snakk om en veldig lovende ung jakthund som ble "ødelagt" av en idiot av en jeger (og nei, det var ikke eks som løste det skuddet). Jeg blir rasende bare ved å tenke på hva den idioten gjorde. Det var til og med en veldig erfaren jeger. Ja, det var faktisk oppdretteren av hunden som gjorde det... :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er så mye elg her ute, da blir vel sauen redd også. Nei, det var en tørr spøk. Men jo, det er masse elg her :S

Uffda, da er det nok ikke så mye hjelp i denne sauen ihvertfall. Jeg er en smule redd elg selv jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer alene grunnet influensa, et glass rødt om jeg orker, ellers har jeg litt tam cola i kjøleskapet.

Frossenpizza står på menyen med null dessert :)

Pysjen er på, men har sminket meg litt da..



Anonymous poster hash: 9e1c3...8e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...