Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Tøft! Vurderer det samme, men synes det er liiiiitt skummelt....

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Vet du hva, jeg var livredd for tanken. Så satte jeg meg til og kikket på hva som var på tilbud når jeg har fri, og så bestilte jeg før jeg rakk å angre meg.

Hopp i det! Jeg er helt sikker på at en kan ha en kjempefin ferietur alene. Jeg har tenkt meg til en storby, så det blir nok å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva, jeg var livredd for tanken. Så satte jeg meg til og kikket på hva som var på tilbud når jeg har fri, og så bestilte jeg før jeg rakk å angre meg.

Hopp i det! Jeg er helt sikker på at en kan ha en kjempefin ferietur alene. Jeg har tenkt meg til en storby, så det blir nok å gjøre :)

Okei, da er du herved mitt forbilde! :) Hopper i det i første del av 2014!

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp i det! Jeg er helt sikker på at en kan ha en kjempefin ferietur alene. Jeg har tenkt meg til en storby, så det blir nok å gjøre :)

Å feriere alene går kjempefint. Det har jeg gjort flere ganger. Foretrekker storbyferie til alenetur, men senest i høst var jeg på chartertur til Mallorca alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har reist alene på ferietur en gang pr år i mange år nå. For meg som er Introvert er dette verdens beste ferie ...! Og til og med jeg blir kjent med folkene på hotellet jeg bor på eller noen i baren.

Så jeg sier bare JUST DO IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vet ikke om det er noe å misunne, er ikke første spørsmål når det kommer til om du er alkoholiker om du drikker alene? :P

Det har du nok rett i, mener å ha hørt det samme. Men jeg vil mene at frekvens kommer inn i bildet her. For meg er det den andre gangen på et år at jeg drikker noe alkoholholdig alene. Men nå har jeg et spinkelt alkoholinntak og da....Vinflaskene mine står gjerne så lenge at jeg hiver dem, og spriten kjøpte jeg spesiellt for anledningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er du herved mitt forbilde! :) Hopper i det i første del av 2014!

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Gjør det!!

Og fortell meg gjerne om dine planer og hvordan det har gått. Jeg heier på deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Romantiske komedier er som... ja..nei.. strøket av sensuren....

Helt ubrukelig var det vel jeg skulle frem til.

Ønsker meg f.eks. Once Upon a Time in America

Nå må du fullføre, Lille-pus!

Blir nysgjerrig. Trenger hjelp til å formulere mine følelser mot disse romantiske komediene som alltid dukker opp, når man desperat ønsker seg noe severdig.

Once Upon a Time in America er en av de desidert beste filmer jeg har sett! Heia, Lille-pus!

Boardwalk Empire? Gudfaren (har ikke sett dem på år, men så de var sendt i romjulen på en av kanalene) og selvfølgelig Sopranos (men den liker jo alle).

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferier alene er toppen :nigo:

Jeg har allerede planlagt årets ferie i år, alene, men i en gruppe da riktignok.

Gleder meg alltid til å reise alene, møte nye mennesker, men ikke måtte forholde meg noe særlig til dem om jeg misliker dem veldig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aleneferie i gruppe er også bra ja. Har reist flere ganger med Jomfrureiser, f.eks. Veldig greit opplegg. Man kan være alene om man ønsker det, men har sikkerheten i å være en del av en større gruppe. Ønsker man selskap så finner man alltids noen å henge seg på, siden det alltid er flere alenereisende. Regner med det samme er tilfellet hos Carpe Diem og andre typer temareiser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger også aleneferie til sommeren. Men klarer ikke å bestemme meg for hvor. Storbyferie eller charter? Og for meg er det et kjempeskritt å ta. Jeg har jo reisefeber bare jeg skal ta toget til Oslo... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyttårsforsett for 2014: ikke sitte alene på nyttårsaften.



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! trodde kongen holdt seg våken til 00.00 jeg ..

Næsj, gamle folk må legge seg tidlig vettu. :P

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå nærmer det seg midnatt og det er tid for å forlate dere for en stakket stund og bevege seg oppover i "fjellheimen" så jeg kan se det offentlige fyrverkeriet i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da seilte det en kinesisk lykt mot huset. Må ta en runde og sjekke at ingenting har landet på taket før jeg legger meg. Liker ikke å få brannfarlige ting mot taket nå som det ikke er snø......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da seilte det en kinesisk lykt mot huset. Må ta en runde og sjekke at ingenting har landet på taket før jeg legger meg. Liker ikke å få brannfarlige ting mot taket nå som det ikke er snø......

Lurt å sjekke ja. Sånne lykter er skumle. Og spesielt nå når det ikke er snø. :(

Jeg er i grunnen veldig glad for at det regnet i bøtter og spann her i ettermiddag. Det gjør hus og natur mindre brannfarlig. Nyttårsaften er den dagen i året jeg virkelig ønsker meg mye snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå må du fullføre, Lille-pus!

Blir nysgjerrig. Trenger hjelp til å formulere mine følelser mot disse romantiske komediene som alltid dukker opp, når man desperat ønsker seg noe severdig.

Once Upon a Time in America er en av de desidert beste filmer jeg har sett! Heia, Lille-pus!

Boardwalk Empire? Gudfaren (har ikke sett dem på år, men så de var sendt i romjulen på en av kanalene) og selvfølgelig Sopranos (men den liker jo alle).

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Ok da... med champagne til overmål i hodet så... ok:

Romantiske komedier er som en ballelaus elsker.... ganske bortkastet i bunn og grunn :opplyser:

Ute pissregner det. Telefonen er full av herlige Godt nyttår hilsner... Batman slåss heltmodig på TV3. Jeg har utsikt over hele mitt lokalsamfunn fra stuen med fotside vinduer... og det er 18 minutter igjen av året.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...