Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Godt nyttår alle sammen! Her hadde jeg kongeutsikt til fyrverkeriet til hele byen, helt til røyken la seg over store delen og skjulte restene :laugh:

:kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år folkens! Og takk for en trivelig nyttårsaften. :klemmer: til hver og en av dere som har vært her i kveld.

Her har det meste av smellinga gitt seg nå. Lille Turbo syntes visst det ble litt mye en stund. Men ikke så mye at hun gjemte seg noe sted. Jeg var ute en liten tur også, og da satt Turbo i vinduskarmen og så på meg og rakettene. Og nå når det meste har roet seg har hun lagt seg godt til rette på salongbordet. :roll:

Vi skal få et fint nytt år sammen, Turbo og jeg. :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen. Tok med bikkja ut en tur for å se om han var like rolig og upåvirket som tidligere, og jepp, kunne ikke brydd seg mindre. Greit å gjøre han uredd med en gang. Koste seg han, brydde seg fint lite om annet enn tissing og kvister å bite på. Når vi kom inn var det rett å leke med senga og spise =) greit når man har en liten tøffing som er for distre til å bry seg med skumle ting =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye slavring om drikking her (drikkepress ) begynner jeg å vurdere om jeg skal ta et glass cognac. :kaklehone:

Hadde egentlig planer om å trene i morgen på et nesten folketomt treningssenter da.

Akk. Dilemma!



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da både kose deg med et glass cognac og så trene i morgen likevel? :)

Jeg har vært inne med dyrene hele kvelden, og hunden har bare ligget og slappet av for det meste. Litt vaktsom bjeffing i begynnelsen, men det gikk fort over når han så vi ikke brydde oss.

Så rett før tolv gikk jeg ut med et glass champagne i hånden for å se på rakettene. Som forventet hang gutten i vinduet hele tiden. Jeg var bare ute en ca ti minutter før jeg kom igjen, og pelsen logret som om jeg hadde vært på jobb en hel dag. Da jeg satte meg i sofaen kom han hoppende opp for kos og nærhet i fanget - da kjente jeg at jeg nesten fikk dårlig samvittighet.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I London, så 45 min til nyttår! :D Fint om noen fortsatt er oppe!



Anonymous poster hash: 4f495...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I London, så 45 min til nyttår! :D Fint om noen fortsatt er oppe!

Anonymous poster hash: 4f495...491

Jeg er nok fortsatt oppe da. Har fortsatt noen glass igjen av champagne-flaska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg skjenket i et glass iskald lettmelk, og ønsker "kjente" og kjære KG-ere alt vel i det nye og ukjente. Takk for det gamle; og: "SKÅL!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I London, så 45 min til nyttår! :D Fint om noen fortsatt er oppe!

Anonymous poster hash: 4f495...491

Jeg er nok fortsatt oppe jeg også ;) Tok meg en whisky her, og den varer nok en stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan det gikk med henne som inviterte til KG-party på Majorstuen...

Vi skulle bedt dem om å holde en åpen linje til vår tråd..



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør irer noe annet, er mitt spørsmål!? :laugh:

Her begynner rakettfrekvensen å ta seg opp, jeg regner derfor med at det nærmer seg midnatt :fnise:

Jada, de lager masse unger også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de lager masse unger også. ;)

:laugh:

Innser kanskje, at med mitt liv, så burde jeg heller ha linket til denne:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor må du være i stallen? Blir hestene roligere av at du er der?

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Ja. Jeg har bare én (en sær gammel dame som ikke liker andre hester). Hun har vært mye livredd på nyttårsaften, men formelen på at hun slapper av er at jeg er der, at hun blir "dopa", hører på høy musikk og har vinduene sperra av. Kaldt og litt kjedelig, men bra for henne, og dermed bra for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Her har det endelig gått opp for noen at det er nytt år så nå står de rett utenfor her og smeller opp raketter. Ingen vits å legge seg før de idiotene har smelt opp budsjettet sitt. Innimellom hus da gitt.

Men heisann - det er mer igjen på vinflasken :skål:

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God nytt år folkens! Endelig er vi kvitt ulykkestallet 13!

Anonymous poster hash: 1739b...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...