Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utenlandsreise alene er null stress. :) Jeg flytta alene til Irland når jeg var 19. Gikk helt strålende.

Irland :hjerte: Jeg har ikke bodd der, men har flere irske venner, frekventerer gjerne en irsk pub, hører på irsk musikk og drikker irsk drikke :nigo: Bare klokka blir 00.00 nå, så skal jeg ta meg en liten irsk whisky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hundeeier er jeg, som det eneste forsvarlige å gjøre, bare hjemme hvert år.

Betyr ikke at det ikke blir kos uansett, her blir det både kalkun og champagne.

Festing er oppskrytt. ;-) Godt nyttår!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irland :hjerte: Jeg har ikke bodd der, men har flere irske venner, frekventerer gjerne en irsk pub, hører på irsk musikk og drikker irsk drikke :nigo: Bare klokka blir 00.00 nå, så skal jeg ta meg en liten irsk whisky ;)

Irland er fantastisk!:jepp: Jeg bodde i ei fantastisk, lita gudsforlatt bygd. Jeg tror det var flere sauer enn folk. Men jeg har drukket opp min kvote av irsk alkohol, for å si det sånn.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irland er fantastisk! :jepp: Jeg bodde i ei fantastisk, lita gudsforlatt bygd. Jeg tror det var flere sauer enn folk. Men jeg har drukket opp min kvote av irsk alkohol, for å si det sånn. :ler:

Gjør irer noe annet, er mitt spørsmål!? :laugh:

Her begynner rakettfrekvensen å ta seg opp, jeg regner derfor med at det nærmer seg midnatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likner veldig på "snart midnatt" ja. Sitter med ca. null utsyn til raketter, men det blåser og regner sånn passe så jeg gidder ikke krabbe ut av min lune hule. Får nøye meg med lydeffektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likner veldig på "snart midnatt" ja. Sitter med ca. null utsyn til raketter, men det blåser og regner sånn passe så jeg gidder ikke krabbe ut av min lune hule. Får nøye meg med lydeffektene.

Jeg har innglasset balkong, så været påvirker meg i særdeles liten grad :laugh:

Jeg håper bare at det ikke blåser slik det gjorde tidligere, for da er jo oppskytingen rett og slett farlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, skal ikke skryte på meg storm, men det blåser faktisk såpass at jeg ville ikke følt meg helt komfortabel med å være ute og sende opp fyrverkeri selv. Heldigvis ingen som fyrer opp rett utenfor her, så jeg slipper bekymre meg for vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her i stallen med høy musikk, to rolig dyr rundt meg og prøver å ignorere bråket ute. Hesten har fått beroligende, så da er det bare å håpe at det ikke går ut for tidlig.

Jeg er enig med de som sier at nyttårsfester ofte er oppskrytt. Nå begynner det å bli lenge siden jeg gjorde annet enn å henge i stallen, men det var lissom alltid store planer. Alt skulle bli fantastisk. Så ble de bare skuffende. Et år var vi til og med inne i tunnelen med t-banen ved midnatt!!

Hvorfor må du være i stallen? Blir hestene roligere av at du er der?

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nesten ingen hjemme i borsettslaget mitt. :( Ingen vits i å gå ut. Men godt nytt år da, folkens!!! :)



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You go girl!

Jeg vil også tørre å være meg selv mer :)

Hvorfor bryr folk seg om hva andre tenker om dem, egentlig? Livet er for kort til å bekymre seg!

(Har brydd meg alt for mye om hva andre tenker om meg også).. tull og fanteri!

Hvis jeg skulle ha hatt et nyttårsforsett, måtte det kanskje være å være litt mindre meg selv! :fnise:

Anonymous poster hash: a35fe...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du reddet kvelden :fnise: , heller kongens nyttårstale enn haisommer 4 på viasat ...

Haisommer 4??? Høres ut som en kvalitetsfilm!! :P

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

nesten ingen hjemme i borsettslaget mitt. :( Ingen vits i å gå ut. Men godt nytt år da, folkens!!! :)

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Riktig godt nytt år folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...