Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

Nei, nå ser det ut til å ha gitt seg her med raketter, så da tror jeg at jeg tar kvelden!

Tusen takk for hyggelig samvær til dere alle, det var koselig som alltid (man kan si det når det skjer for 2. gang på rad, sant!? Da er det jo nærmest tradisjon :nigo: )!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 min til fyrverkeri starter! :danse:

Bryr meg egentlig generelt lite...er sent oppe uansett.



Anonymous poster hash: 4f495...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrverkeri over London! Hybelen er koseligere enn jeg trodde denne kvelden :)



Anonymous poster hash: 4f495...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrverkeri over London! Hybelen er koseligere enn jeg trodde denne kvelden :)

Anonymous poster hash: 4f495...491

Godt nytt år til deg også! :blomst::vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg også! :blomst::vin:

Godt nytt år!!

Fikk nettopp sms av fyren jeg dater i Boston - han må ha holdt oversikt over tidsforskjellen, de er fem tider unna nyttår der borte :)

Lykke til med nyttårsønsker alle sammen!

Anonymous poster hash: 4f495...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år!!Fikk nettopp sms av fyren jeg dater i Boston - han må ha holdt oversikt over tidsforskjellen, de er fem tider unna nyttår der borte :) Lykke til med nyttårsønsker alle sammen! Anonymous poster hash: 4f495...491

Godt nytt år og lykke til med daten.

Anonymous poster hash: 1739b...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må stille et spørsmål her. Det høres kanskje patetisk ut men la gå....

For noen år siden datet min eldre søster en svensk fyr. Jeg var kanskje 18 og husker dette spesifikt. Jeg hadde skrevet en melding til en venn med "godt nyttår" osv. og sendte den til et par andre også.

Han lo av meg og sa at "du må ikke være den som sender nyttårsmelding". Jeg følte meg helt på bånn og en taper som skrev til flere og at jeg heller burde vente på at de sendte til meg.

Den "ene" idioten som skrev "godt nyttår".

Nå skriver jeg generelt til få. Sendte en felles meld til de få jentene jeg egentlig skulle feire med men måtte si nei til (de er alle nære venninner som inviterte meg og jeg hadde lovet å komme men måtte takke nei siste sekund). Har fått nyttårsmeldinger fra et par andre venner i USA.

Høres kanskje dumt ut, men tenker fortsatt på dette. At man ikke skal være for generøs med meldinger. Men noen skriver jo til meg først, og de er ikke tapere av den grunn! Dette henger sikkert ved meg siden jeg var ung, sjenert og uerfaren for få år siden.



Anonymous poster hash: 4f495...491
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haisommer 4??? Høres ut som en kvalitetsfilm!! :P

Anonymous poster hash: b55d2...fd5

Ja herregud.. storkoste meg jeg :danse: isopor hai og greier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og pris. Nå er vi ferdig med både jul og nyttår, for denne gang.



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Øhm.. Nå tror jeg det er på tide å legge seg, for nå går det noe som heter Mnet Asian music awards på tv, og det må være noe av det mest bisarre og kleine jeg har sett på lenge.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig selskap, dere :) Håper det gikk greit å være alene på nyttårsaften for dere også.

Måtte 2014 bringe lykke, velvære og gode stunder :)



Anonymous poster hash: 62a9a...0a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må stille et spørsmål her. Det høres kanskje patetisk ut men la gå....

For noen år siden datet min eldre søster en svensk fyr. Jeg var kanskje 18 og husker dette spesifikt. Jeg hadde skrevet en melding til en venn med "godt nyttår" osv. og sendte den til et par andre også.

Han lo av meg og sa at "du må ikke være den som sender nyttårsmelding". Jeg følte meg helt på bånn og en taper som skrev til flere og at jeg heller burde vente på at de sendte til meg.

Den "ene" idioten som skrev "godt nyttår".

Nå skriver jeg generelt til få. Sendte en felles meld til de få jentene jeg egentlig skulle feire med men måtte si nei til (de er alle nære venninner som inviterte meg og jeg hadde lovet å komme men måtte takke nei siste sekund). Har fått nyttårsmeldinger fra et par andre venner i USA.

Høres kanskje dumt ut, men tenker fortsatt på dette. At man ikke skal være for generøs med meldinger. Men noen skriver jo til meg først, og de er ikke tapere av den grunn! Dette henger sikkert ved meg siden jeg var ung, sjenert og uerfaren for få år siden.

Anonymous poster hash: 4f495...491

Hvis alle skulle vente med å sende melding til noen andre sendte først, så ble det ikke sendt noen meldinger i det hele tatt. I går kveld var jeg først ute med melding til noen venner, mens det var noen andre som kom meg i forkjøpet. Jevnt fordelt. Og jeg tror ikke noen av oss er tapere for det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

For noen år siden datet min eldre søster en svensk fyr. Jeg var kanskje 18 og husker dette spesifikt. Jeg hadde skrevet en melding til en venn med "godt nyttår" osv. og sendte den til et par andre også.

Han lo av meg og sa at "du må ikke være den som sender nyttårsmelding". Jeg følte meg helt på bånn og en taper som skrev til flere og at jeg heller burde vente på at de sendte til meg.

Den "ene" idioten som skrev "godt nyttår".

Anonymous poster hash: 4f495...491

Dette er på topp-ti-listen min over idiotiske utsagn fra vanlig dødelige.

Selvsagt sender man melding når man måtte ønske, til de man bryr seg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...