sirka Skrevet 20. desember 2004 #441 Del Skrevet 20. desember 2004 Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 20. desember 2004 Forfatter #442 Del Skrevet 20. desember 2004 da er jeg hjemme igjen. alt så veldig bra ut i dag. tilogmed BT var bra i dag. lå med sånn dere greier på magen som registrer fosterbevegelser og babyen beveger seg kjempe masse. de registrerte noen kynnere også, så det driver da og skjer ting, men tid tar det da. fremdeles bare spor av protein, så nå er det bare og vente. skal til jordmor på onsdag hvis hun ikke fremdeles har sykt barn da. da skyldes nok hodepinen min bare det at jeg er sliten og trøtt for jeg sover dårlig, for det er ikke så lett og legge seg godt til nå for tiden. men det er vel sånn det skal være da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. desember 2004 #443 Del Skrevet 21. desember 2004 Så flott at alt så så bra ut linemor! Det var gode nyheter! Da håper jeg du får hvilt deg litt...for nå er det sikkert ikke så lenge før det virkelig skjer saker og ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 21. desember 2004 #444 Del Skrevet 21. desember 2004 Veldig glad for at alt ser bra ut! :klem2: Men jeg trodde ærlig talt ikke det tok så lang tid fra 2 cm åpningng til fødsel :o (men jeg vet jo ingen ting om vanlige fødsler så ) Håper for din skyld at det ikke tar så mye lengere tid nå. Følger fortsatt med i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. desember 2004 #445 Del Skrevet 21. desember 2004 Ingen aktivitet av Linemor i dag. Kan det da ha skjedd noe hos henne? Kanskje fødselen er overstått. Her ventes det i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 22. desember 2004 #446 Del Skrevet 22. desember 2004 Linemor har ikke skrevet noe siden mandag, nå er det onsdag, og Linemor pleier å være her inne hver dag nesten..... Kanksje det har skjdd noe *kjempe spent* Håper alt går fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 22. desember 2004 #447 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjempespennende! God jul til deg, Linemor (selv om du kanskje ikke får sett i dagboken din før jul..)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. desember 2004 #448 Del Skrevet 22. desember 2004 Kjære Linemor! Er bare innom for å ønske deg og dine en riktig god jul, og så håper jeg at julegaven befinner seg på utsiden nå! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #449 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Linemor!! Nå tenker jeg den lille endelig har kommet seg på utsiden av mamma'n sin...termindato er i dag...så jeg krysser fingre og tær for at alt er vel overstått nå!! Håper du får noen til å oppdatere for deg snart..vi er så spente!! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 23. desember 2004 #450 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er så spent på oppdatering fra deg! Regner med at fødsel er over, og at alt her gått fint! :rosasmil: Da vil jeg ønske deg Ei gledelig og fredelig Jul! (kanskje ikke helt fredelig da ) Juleklem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #451 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og et fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. desember 2004 #452 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ønsker deg en riktig god jul!! Håper du får det riktig så koselig sammen med familie og venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. desember 2004 Forfatter #453 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei alle sammen. det har ikke skjedd noe spennede dessverre. er bare jeg som er sliten og i dårlig form. mye vondt i ryggen. og får ikke sove mer enn to til tre timer så er ryggen helt vrak. har jo egentlig termin i dag, men det ser ikke ut som om det er noen som har tenkt seg ut. så da er det vel bare og vente. jordmor hadde sykt barn når jeg skulle på den siste kontrollen, så har jeg ikke mer kontroller heller. jordmnor har åpent to dager i romjula så da skal jeg ringe dit hvis det ikke har skjedd noe. fastlege kontoret er jo stengt til begynnelsen av januar, og jeg har ikke lyst til og ringe om vanlig kontroll til sykehuset, for nå syns jeg at jeg har vært der så mye. nå er det jo godt over en og halv uke siden de oppdaget de to cm, det kan jo tenkes det er mer nå. men det drøyer lenge nå syns jeg. tenker for meg selv at vannet går i fem seks tiden i morgen jeg. å jul med din glede og hele den regla der. eller kanskje det blir januar barn. skal prøve og huske og stikke en liten tur innom i morgen, bare får og avkrefte at det har skjedd noe iløpet av natta liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. desember 2004 #454 Del Skrevet 23. desember 2004 Lykke til Linemor! Og ønsker deg en rikftig så flott julefeiring, med eller uten baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg sitter her enda jeg, med altfor stor mage. jaja. sånn kan det gå. har sovet mer i natt enn på flere netter og det er da noe i hvertfall. Da for alle sammen ha en God Jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 24. desember 2004 Forfatter #456 Del Skrevet 24. desember 2004 Da er snart juleferinga over, og godt er vel det. er skikkelig sliten nå men det har da vært en fin dag, og det har gått greit selvom magen er enorm. tror ikke det blir sp veldig lenge til jeg tar kvelden for øya begynner og bli vel tunge. tror ikke babyen har tenkt seg ut i dag heller, så det blir nok en rolig natt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. desember 2004 #457 Del Skrevet 25. desember 2004 Oisann, nå er jeg virkelig overrrasket her :o Jeg var helt sikker på at du var blitt nybakt mor siden sist! Håper virkelig du slipper å vente så mye lengere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 26. desember 2004 Forfatter #458 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei murmel. det håper jeg også. er helt utslitt. ryggen tror jeg knekker snart, og det kneet jeg har operert begynner og gi fler merklige lyder fra seg. klarer snart ikke å ligge i det hele tatt, så jeg håper virkelig at ting skjer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 27. desember 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 27. desember 2004 Her skjer det fremdeles ingen verdens ting. men men 6.januar begynner jo og nærme seg det og. så etter det er det jo ett lite håp om og bli satt igang i det minste. har da fått sovet noen timer i natt og det er da noe. syns ikke jeg kjenner så mye liv nå heller, men det er sikkert bra der inne. må huske å prøve og få tak i jordmor i morgen. i går var jeg litt flink og ryddet i noen av skapene på kjøkkenet så vi fikk på plass julegavene våre. drev på ett par timer i går, selv om det ikke går så fort da. håper bebisen kommer snart for nå er jeg overmoden. og jeg gleder meg veldig masse til å begynne på neste etappe kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 27. desember 2004 #460 Del Skrevet 27. desember 2004 Huff, jeg føler virkelig med deg! Kan ikke helt skjønne at denne legen hadde rett i sine 2 cm åpning Nå er det jo nesten så babyen bare kan vente til 1. januar og bli størst i klassen istedet for minst Lykke til hos jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå