Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2013 #121 Skrevet 16. desember 2013 Frykten for å ikke være god nok, og frykten for å bli utkonkurrert av et erfarent rynketroll. Anonymous poster hash: 94b64...f12 Rocketroll, tror jeg vi sier. 1
Mike Waters Skrevet 16. desember 2013 #122 Skrevet 16. desember 2013 Jeg har rynker på tissen, men etter at jeg begynte med strykejern så ordnet det seg. Litt botox og zumba i tillegg så er jeg kongen på dansegulvet når det spilles tøff og barsk rockehistorie som "smoke on the water" eller andre herligheter fra fordums tid. Smoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooke on ze water. bababbabbabababba.... 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #123 Skrevet 16. desember 2013 Summers som gir kvinnene på KG sexunervisning. En som har misforstått konseptet sex så til de grader og spesielt da kvinners seksualitet gir kvinnene på et kvinneforum sexundervisning? Anonymous poster hash: f9687...160 3
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2013 #124 Skrevet 16. desember 2013 Vi diskuterer ikke mine sengeferdigheter, vi diskuterer menn og kvinners generelle ferdigheter. Yepp, det gjorde vi. Og jeg holder på min konklusjon om at sannsynligheten er større for å finne en god, omtenksom elsker i den aldersgruppen som så festelig omtales som 'eldre menn' 40+ enn i gruppen 'yngre menn' sånn 20-og-ett-eller-annet. Ingen må ta det personlig. Jeg snakker om sannsynlighet, ikke om den enkeltes evner og egenskaper. Unntak vil finnes i begge grupper og i begge ender av skalaen, men i snitt vil en elsker i mer moden alder gi et større utbytte for begge. Kuen husker usannsynlig godt at hun har vært kalv 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #125 Skrevet 16. desember 2013 Eldre menn er ikke tiltrekkende. Rynkete og slapp kropp. Er de unge sakene som ser best ut! Sikleee Anonymous poster hash: e87f3...771 Snakker du om 70-åringer, eller? En 40-åring, som i denne tråden er plassert i kategorien "eldre", som har passet sånn noenlunde på kroppen sin er ikke spesielt slapp og rynkete. Jeezes. Anonymous poster hash: f4ca6...0e2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2013 #126 Skrevet 17. desember 2013 Jeg er i hvert fall glad at jeg ikke trodde på en slik teori da jeg møtte en kar midt i tjueåra da jeg selv var blitt over 40. Han er den mest fantastiske elskeren jeg noen gang har hatt. Omtenksom og hensynsfull i forhold til mine ønsker, vet akkurat hva han skal gjøre for å ta meg til uante høyder og er fantastisk utholdende. Anonymous poster hash: 0fe72...081
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #127 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Dere jenter som opplever at eldre menn gir mer av seg selv og er mer kåte på dere, er dere generelt "mindre pene"(eventuelt andre issues) slik at mennene på deres egen alder ikke synes dere er like attraktive? Endret 20. desember 2013 av Summers
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #128 Skrevet 20. desember 2013 Dere jenter som opplever at eldre menn gir mer av seg selv og er mer kåte på dere, er dere generelt "mindre pene"(eventuelt aaktisk akkurat på min alder.ndre issues) slik at mennene på deres egen alder ikke synes dere er like attraktive? Nei Disse 'eldre mennene' er på min alder. 2
Gjest åffårno Skrevet 20. desember 2013 #129 Skrevet 20. desember 2013 Dere jenter som opplever at eldre menn gir mer av seg selv og er mer kåte på dere, er dere generelt "mindre pene"(eventuelt andre issues) slik at mennene på deres egen alder ikke synes dere er like attraktive? Er det slik at menn gutter som starter slike tråder ble danket ut av en eldre mann på byen her forleden, ble jææææævlig snurt og dermed lager tråder for å overbevise seg selv at både "eldre" menn og alle kvinner som ligger med dem må være mindre attraktive eller stygge, mon tro? 2
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #130 Skrevet 20. desember 2013 Er det slik at menn gutter som starter slike tråder ble danket ut av en eldre mann på byen her forleden, ble jææææævlig snurt og dermed lager tråder for å overbevise seg selv at både "eldre" menn og alle kvinner som ligger med dem må være mindre attraktive eller stygge, mon tro? Gjesp, du får sikkert plusser fra menigheten, men jeg tar meg virkelig ikke nær av innlegget ditt og om du ikke liker trådene mine så er det bare å ikke klikke inn på dem.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2013 #131 Skrevet 20. desember 2013 Uffamegda! Tenkt tanken på at det skal mer enn bare alder til for å bli en attraktiv og ønsket sexpartner? 2
Gjest Summers Skrevet 20. desember 2013 #132 Skrevet 20. desember 2013 Uffamegda! Tenkt tanken på at det skal mer enn bare alder til for å bli en attraktiv og ønsket sexpartner? Ja, men slått den fra meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå