Gå til innhold

Er eldre menn bedre i senga?


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, men her er vi nok forskjellige. Greit med trygghet og alt det der, men når jeg rangerer hvem som er mest attraktive så er det på utseende og det gjør nok de fleste andre(ref hvem som får mest oppmerksomhet av menn). Og begynner faktisk å lure på om du er kvinne når du kommer med dette med "subtile signaler" og "stolt over egen mandighet", det er jo et stikk mot de som velger de pene jentene over de ikke-pene jentene.

:-)

Du har hørt historien om den unge oksen og den voksne oksen?

De to oksene sto på en åskam og kikket ut over en stor flokk med kyr. Den unge oksen var veldig ivrig og sa til den voksne oksen:

"Kom, la oss løpe ned og bestige hver vår ku".

"Nei" sa den voksne oksen. "Vi går rooolig ned og bestiger alle kuene".

Endret av Jalp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det gamlekara gjør når de slurper i seg en sur mus som er så fantastisk?

Anonymous poster hash: d6042...bc4

Kan hende de lar være å omtale kvinnelige kjønnsorganer på den måten, men faktisk heller nyter å se den andre parten nyte det de bruker tunga til og viser at de liker det?

For å svare på spørsmålet: Jeg tror det er veldig individuelt. Men eldre menn vinner nok på erfaring, om de ikke er egoistiske idioter som ikke har klart å ta til seg noe lærdom av all den sexen de eventuelt har hatt opp gjennom årene.

Anonymous poster hash: b1d62...be5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hva er det gamlekara gjør når de slurper i seg en sur mus som er så fantastisk?

Anonymous poster hash: d6042...bc4

For det første så ser de ikke på det som å slurpe i seg en sur mus ;) Jeg vil ut fra kun den setningen gjette på at dette ikke er ditt største talent i livet.

Man må nok ha en lidenskap for det uansett alder for å være ordentlig god, så der er nok det største problemet ditt. Rent teknisk sett så kjenner de som har vært ute en vinternatt før bedre til en kvinnes anatomi og orgasme, de jobber like målrettet som jeg hadde gjort om jeg hadde slikket/fingret meg selv. Yngre menn bare graver hodet nedi og roter rundt, og man prøver å rope litt "der ja!" når de treffer blink iblant, men så sporer de av igjen eller reduserer trykket akkurat når de burde gjøre det motsatte osv.

Men man kan nesten ikke gå feil med tunge da, oralsex er jo litt som pizza - det er godt selv om det er en kjip en.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må nok ha en lidenskap for det uansett alder for å være ordentlig god, så der er nok det største problemet ditt. Rent teknisk sett så kjenner de som har vært ute en vinternatt før bedre til en kvinnes anatomi og orgasme, de jobber like målrettet som jeg hadde gjort om jeg hadde slikket/fingret meg selv. Yngre menn bare graver hodet nedi og roter rundt, og man prøver å rope litt "der ja!" når de treffer blink iblant, men så sporer de av igjen eller reduserer trykket akkurat når de burde gjøre det motsatte osv.

Er det et ordentlig eksempel, eller bare fordi de mer konkrete eksemplene er vanskeligere å få ned på papiret? Tenkte her er det jo faktisk ganske lett for deg å si ifra da, om fyren skulle spore av så er det lett for deg å si det du skriver i innlegget. Så da synes jeg ikke feilen bare er hans, og det er jo deg det går ut over som får kjipere sex.

Men jeg takker selvsagt for svarene du kommer med, mye bedre når ting er konkret i diskusjonen og kanskje gjør jeg noen av feilene du nevner selv.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personen avgjør om h#n er god i senga. Ikke alderen.



Anonymous poster hash: 8744f...9e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

I tillegg synes jeg ikke folk med dårlig selvtillit er de riktige til å vurdere hvem som har god, da blir det ofte slik at alle som har bedre selvtillit enn en selv har høy selvtillit og er trygg på seg selv. Det er ikke direkte til deg Hooty, men synes kvinner gjennomgående har dårlig selvtillit og da stoler jeg ikke helt på dem nå de sier at partneren er trygg på seg selv, han er bare tryggere på seg selv enn dem og det skal ikke så mye til.

Kvinner har ikke gjennomgående dårlig selvtillit. Kanskje de jentene du får pult.. høhø :danse:

Jeg kan iallefall informere om at jeg har så god selvtillit at det hadde vært direkte kvalmende om jeg ikke holdt det litt skjult, og jeg må ha menn med god selvtillit og trygghet i senga. Og det finnes flere av dem blant de godt voksne enn blant ungstutene. Jeg tror faktisk dette er helt normalt Summers, det ville vært veldig spesielt om man skulle bli mindre trygg på seg selv i senga jo mer man vokste og pulte i livet.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men antar at du er ung: tror du at du er på din seksuelle topp nå, og at du bare vil bli dårligere og dårligere i senga med årene?

Det er jo isåfall en ganske trist innstilling. Det sier jo seg selv at man blir bedre, jeg var fantastisk i senga for 10 år siden, men det som er så flott med sex er at man aldri blir utlært, og jeg er milevis bedre nå.

Og den tryggheten og roen har også en tendens til å komme med årene uansett, det handler ikke nødvendigvis alltid om at fyren har verdens beste selvtillit, men bare at han ikke er en skjelvende liten jukke-klump som er altfor rask i avtrekkeren og får panikk av fittefis. Det er bare en del småting som kommer automatisk med alder og erfaring uansett hvor sikker eller usikker man er på seg selv.

Poenget ditt faller uansett på sin egen urimelighet, hvis kvinner er gjennomgående mer usikre enn menn og det følgelig er lett for en mann å virke trygg på seg selv for kvinner (stemmer ikke), så har jo de unge mennene nøyaktig samme fordel som de eldre. Det forklarer på ingen måte hvorfor noen foretrekker voksne menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har ikke gjennomgående dårlig selvtillit. Kanskje de jentene du får pult.. høhø :danse:

Nei, det er ikke bare jentene jeg har pult, for det er gjennomgående på alle arenaer. Du ser det i arbiedslivet også, kvinner som ikke tror de er gode nok mens menn kanskje tror de er litt for gode. Nettopp svart i tråder hvor kvinner som ikke får sex i forhold føler seg uattraktive. Ser ikke lignende tråder fra menn. FÅr ikke mannen sex så tenker han det er noe galt med dama, ikke noe galt med han.

Jeg kan iallefall informere om at jeg har så god selvtillit at det hadde vært direkte kvalmende om jeg ikke holdt det litt skjult, og jeg må ha menn med god selvtillit og trygghet i senga. Og det finnes flere av dem blant de godt voksne enn blant ungstutene. Jeg tror faktisk dette er helt normalt Summers, det ville vært veldig spesielt om man skulle bli mindre trygg på seg selv i senga jo mer man vokste og pulte i livet.

Skrev jo det er høy på meg selv sjæl, valser over folk om jeg ikke holder meg igjen.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men antar at du er ung: tror du at du er på din seksuelle topp nå, og at du bare vil bli dårligere og dårligere i senga med årene?

Nei, jeg tror ikke jeg blir dårligere med årene, og vi snakke jo heller ikke om min progresjon, men menns progresjon generelt.

Det er jo isåfall en ganske trist innstilling. Det sier jo seg selv at man blir bedre, jeg var fantastisk i senga for 10 år siden, men det som er så flott med sex er at man aldri blir utlært, og jeg er milevis bedre nå.

Det er der jeg er skeptisk, aldri utlært, ser jo det på ganske mange andre arenaer, de aller fleste når et platå. Du skrev du var i slutten av 20 årene, da tviler jeg ikke på at du har blitt bedre de siste 10 årene, noe annet ville vært rart, om du er merkbart bedre om 10 år er jeg mer usikker på .

Og den tryggheten og roen har også en tendens til å komme med årene uansett, det handler ikke nødvendigvis alltid om at fyren har verdens beste selvtillit, men bare at han ikke er en skjelvende liten jukke-klump som er altfor rask i avtrekkeren og får panikk av fittefis. Det er bare en del småting som kommer automatisk med alder og erfaring uansett hvor sikker eller usikker man er på seg selv.

Igjen dette burde man jo ha klart å lære på 10 år?

Poenget ditt faller uansett på sin egen urimelighet, hvis kvinner er gjennomgående mer usikre enn menn og det følgelig er lett for en mann å virke trygg på seg selv for kvinner (stemmer ikke), så har jo de unge mennene nøyaktig samme fordel som de eldre. Det forklarer på ingen måte hvorfor noen foretrekker voksne menn.

Nei egentlig ikke, for det betyr bare at de ikke kan bedømme usikkerhet, ikke at de ikke kan ta med seg fordommene sine.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Er det et ordentlig eksempel, eller bare fordi de mer konkrete eksemplene er vanskeligere å få ned på papiret? Tenkte her er det jo faktisk ganske lett for deg å si ifra da, om fyren skulle spore av så er det lett for deg å si det du skriver i innlegget. Så da synes jeg ikke feilen bare er hans, og det er jo deg det går ut over som får kjipere sex.

Men jeg takker selvsagt for svarene du kommer med, mye bedre når ting er konkret i diskusjonen og kanskje gjør jeg noen av feilene du nevner selv.

Tja, det er jo vanskelig å beskrive tilfeller konkret, og du kan heller ikke lære mye av å lese hva en kvinne mener er riktig og galt. Det handler om en fingerspitzgefühl som kommer med genuin interesse, erfaring og ektefølt glede av å se kvinnen nyte. Så lett og så vanskelig er det.

Samme med blowjobs. Vi kan sitte og lese om hvordan man skal gjøre det, men alle menn er forskjellige, og alle blowjobs er forskjellige. Det nytter ikke med oppskrifter fra Cosmo, man leve seg inn i hvordan mannen føler det og gjennom eksperimentering og erfaring utvikle et stort repertoar av teknikker og få en nesten intuitiv evne av hva som er helt mindblowing for akkurat denne mannen.

Du blir ikke jedi knight of the pussy før du innser dette. Bli venn med vaginaen ;)

Edit: og forøvrig kan jeg fint si ifra, men jeg drar ikke med meg en fyr hjem for å drive med kursing. Å ligge og forklare er min definisjon av kjipere sex, greit nok med en kjæreste hvor man må investere litt i å lage den beste elskeren ut av han, men med andre så er jo det letteste å bare la det være med den ene gangen og finne seg en som er god i senga heller.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester, vettu :)
Jeg er en kvinne i 40-åra, og har hatt sex med menn i de fleste aldersgrupper opp igjennom livet, så klart. Mine erfaringer er at man har best sex med menn man har tenning og kjemi med, som man er trygg sammen med og kan snakke om sex med. Fortelle hva man liker, fantasere sammen, leke og utforske. Sånn sett har alder lite å si, det handler mer om at sex er best med noen man kjenner godt og er trygg på.

Mine beste seksuelle erfaringer har jeg hatt med to 17-åringer og en 44-åring. Dvs at de to første kjærestene mine hadde jeg veldig deilig sex, og etter snart 30 års "sexkarriere", står disse to som veldig minneverdige. 44-åringen er han jeg er sammen med nå, og han er den absolutt beste jeg har hatt. Tror det handler om at han har erfaring fra langvarige forhold, og at vi har ekstrem tenning på hverandre.



Anonymous poster hash: 838aa...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: og forøvrig kan jeg fint si ifra, men jeg drar ikke med meg en fyr hjem for å drive med kursing. Å ligge og forklare er min definisjon av kjipere sex, greit nok med en kjæreste hvor man må investere litt i å lage den beste elskeren ut av han, men med andre så er jo det letteste å bare la det være med den ene gangen og finne seg en som er god i senga heller.

Så det er bare ONSene du ikke sier i fra til? Da burde du jo faktisk ikke slite med problemet du beskrev.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem som er best. Men jeg vil gå ut i fra at man blir bedre med trening. Som i alt annet.

Om det derimot har noe å si, vet jeg ikke. Personlig kjemi spiller også inn. Du kan være den beste kjerriga i verden i senga. Om jeg ikke liker deg, spiller det ingen rolle.

Men så er spørsmålet om man vil ha noen som har hatt "masse trening", da. Hvis "masse trening" kun er en annen måte å si "mange seksualpartnere" så kan det være mange som ikke liker det. Men hvis man forstår "masse trening" som masse sex, så er det vel de som kun har vært i langvarige forhold som er best i senga.

Endret av oeas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Så det er bare ONSene du ikke sier i fra til? Da burde du jo faktisk ikke slite med problemet du beskrev.

Den skjønte jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er man ung så tror man at man kan klare hva som helst(jeg er i hvert fall der!), er man eldre så har man hatt motgangen og kanskje synes man har falt litt bakpå i forhold til der man trodde man skulle være som 20 åring. Hadde jeg vært 40 og hatt med en 20 åring så hadde jeg sikkert blitt usikker fordi jeg hadde vært gammel og tenkt på fysikken min, tror ikke jeg hadde turt å sjekke opp en i 20 årene uansett.

Og nok en gang, med en gang du vokser av deg denne holdningen, og innser at du er en novise, vil du bli en mye bedre seksualpartner. Og angående fysikk er det fullt mulig å holde denne på et nødvendig nivå til langt opp i femti-åra, minst. Så lenge man har god kondisjon er dette det viktigste, å være vakker og veltrent gir lite seksuelt, utover det rent visuelle, som fort blir gammelt nytt.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan slå deg til ro med dette, du vil jo også bli en eldre og erfaren mann etterhvert? Eller er problemet ditt at du tror livet stopper ved førti, og at du derfor ikke greier å se for deg at du vil tørre å nyte godene ved å være eldre og mer erfaren, fordi du ikke tør å sjekke opp noen da uansett?

Anonymous poster hash: 94b64...f12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan slå deg til ro med dette, du vil jo også bli en eldre og erfaren mann etterhvert? Eller er problemet ditt at du tror livet stopper ved førti, og at du derfor ikke greier å se for deg at du vil tørre å nyte godene ved å være eldre og mer erfaren, fordi du ikke tør å sjekke opp noen da uansett?

Anonymous poster hash: 94b64...f12

Det er vel et diskusjonsforum og jeg liker å diskutere. Å vente 20 år for å finne ting ut er ikke så aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke?

Du sier jo ifra til sexpartnerne dine, med unntak av de du bare har sex med en gang. Da burde vel gåde de eldre og yngre sexpartnerne dine trykke/slikke der du liker det. Det er ikke slik at de flere ganger gjør samme feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel et diskusjonsforum og jeg liker å diskutere. Å vente 20 år for å finne ting ut er ikke så aktuelt.

Jo, men du virker ikke å interessert i å ta til deg svarene. Du spør om eldre menn er bedre, mange svarer ja og hvorfor, og så bare krangler du på det.

Jeg er en voksen kvinne som vet hva jeg liker, og min erfaring er at det er større sannsynlighet for å finne det jeg er ute etter hos eldre menn enn hos de som er yngre.

Anonymous poster hash: 94b64...f12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...